American airlines
Re: American airlines
American Airlines udajne dneska oznamily, ze z duvodu krachu Malevu nebude v lete vubec obnovena prima linka BUD-JFK.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 951
- Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: American airlines
Zlin142 píše:American Airlines udajne dneska oznamily, ze z duvodu krachu Malevu nebude v lete vubec obnovena prima linka BUD-JFK.
tak nebude im ju mat kto feedovat, takisto Hainan asi urcite rychlo presunu ten Peking do VIE.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: American airlines
maf píše:Zlin142 píše:American Airlines udajne dneska oznamily, ze z duvodu krachu Malevu nebude v lete vubec obnovena prima linka BUD-JFK.
tak nebude im ju mat kto feedovat, takisto Hainan asi urcite rychlo presunu ten Peking do VIE.
V idealnim pripade by mohli trosku vic na severozapad
Re: American airlines
Myslíte si, že by se něco podobného mohlo stát i v PRG s Deltou, kdyby ČSA ukončily provoz? Nebo by ta linka byla schopná generovat poptávku bez feedu ČSA? Jaké je tam procento transferů?
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 951
- Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: American airlines
Starosta píše:Myslíte si, že by se něco podobného mohlo stát i v PRG s Deltou, kdyby ČSA ukončily provoz? Nebo by ta linka byla schopná generovat poptávku bez feedu ČSA? Jaké je tam procento transferů?
Myslim, ze by to dopadlo rovnako, aj ked pri 2 rotaciach tyzdenne, by to mohlo fungovat. Predsa CR je ekonomicky uplne inde nez Madarsko a tiez si viem predstavit, ze je PRG v USA viac znama ako BUD.
Dalsi faktor je, ze AA maju problemy sami so sebou. Delta na tom tak zle nie je.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: American airlines
Asi ty matláci zpoza louže netuší, že chybějící služby krachujících malých středoevropských dopravců hravě nahradí kdekdo.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: American airlines
loupeznik píše:Asi ty matláci zpoza louže netuší, že chybějící služby krachujících malých středoevropských dopravců hravě nahradí kdekdo.
Jakože matláci za oceánem netuší, že si to můžou nechat feedovat Ryanairem a Wizz Air?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: American airlines
Pan Am píše:loupeznik píše:Asi ty matláci zpoza louže netuší, že chybějící služby krachujících malých středoevropských dopravců hravě nahradí kdekdo.
Jakože matláci za oceánem netuší, že si to můžou nechat feedovat Ryanairem a Wizz Air?
Hlavne ty interline dohody MOL rad uzavira
Re: American airlines
Jan Čulík, vydavatel internetových Britských listů, publicista, zaměstnáním Senior Lecturer bohemistiky na University of Glasgow, napsal článek o své cestě do USA, kde mj. popisuje cestování American Airlines. Nemám osobní zkušenost s cestováním po USA, natož s AA. Odkaz na článek dávám dolu, tady jen kopíruji pasáže týkající se cestování letadlem.
Myslím, že ostatní části článku, zejména politické názory pana Čulíka, by se zde opravdu neměly probírat. Jsme tu kvůli létání.
...Do Ameriky jsme letěli nejprve osmihodinovým letem s British Airways z Londýna do New Yorku a pak více než šestihodinovým letem z New Yorku do Los Angeles s American Airlines.
...
V Americe existuje nepříjemná praxe, že i když pokračujete na americkém území v cestě dalším letadlem, musíte si při prvním vstupu na americké území vyzvednout zavazadla, pronést je celní kontrolou a pak je znovu odevzdat do dalšího letadla. Společnost British Airways má k tomuto účelu v New Yorku samostatnou přepážku a zřízence, kteří vám přesně řeknou, co dělat a kam jít a velmi efektivně vám pomohou zavazadel se pro další let zase zbavit.
Naproti tomu check-in společnosti American Airlines je plně zautomatizovaný. Má stačit strčit do přístroje pas nebo úvěrovou kartu, za niž jste koupili letenku. S neamerickým pasem nebo neamerickou kreditkou to (na mezinárodním letišti!!) samozřejmě nefunguje, a dlouho hledáte znuděného pracovníka, který vám s tím poradí. No socialismus. Naprostý nezájem o zákazníka.
...
Když v úterý odpoledne přiletělo letadlo společnosti American Airlines do Dallasu v Texasu se zcela zbytečným třičtvrtěhodinovým zpožděním (počasí bylo v pořádku, let odletěl z Los Angeles s minimálním zpožděním 10 minut, k nabrání zpoždění prostě nebyl důvod), devadesáti nervozním cestujícím, kterým hrozilo, že zmeškají přestup, nepomohl nikdo. K všeobecnému zmatku na letišti v Texasu ve čtyřicetistupňovém horku přispělo i to (za to American Airlines ovšem nemohou), že byl nefunkční jeden z dvou automatizovaných vláčků, jezdících mezi terminály, takže druhý byl nepředstavitelně přeplněný a pak, v situaci kdy desítkám cestujícím hrozilo, že jim kvůli zpoždění letu American Airlines odletí další letadlo, načas zkolaboval také. Prostě východoevropský chaos.
...
Při šestihodinovém letu s firmou American Airlines po území Spojených států nedostane k jídlu vůbec nic, k pití vám dají k dispozici jednu nealkolickou limonádu, plnou jedovaného kukuřičného sirupu, což jsem odmítl. Žádné přikrývky, žádný výběr filmů na individualizovaných obrazovkách, žádné televizní zpravodajství, pouze centralizované velké obrazovky nad hlavou cestujících, které přítomné obtěžovaly emocionálně tvrdě manipulativní, citově vemlouvavou reklamou.
...
Takže pracovníci americké letecké společnosti American Airlines vám neustále děkují za to, že jste si vybrali zrovna je, ale jejich přehnaná citovost je formalizovaná. Po pětačtyřicetiminutovém zpoždění letadla se společnost tváří, jako by žádné zpoždění nebylo. ...
Přiznačná maličkost: Jeden člen naší skupiny se vracel v letadle firmy American Airlines letícího v úterý z Los Angeles do Dallasu uličkou ze záchodu zrovna v době, kdy tou uličkou projížděla stewardka s vozíkem s nápoji. Když dojde v uličce k střetu ze záchoda se vracejícího cestujícího se stewardkou s vozíkem v britském letadle (a myslím, že i v českém), stewardka VŽDYCKY s vozíkem automaticky odjede a nechá cestujícího projít. Nikoliv však v letadlech společnosti American Airlines: tam, úplně východoevropským způsobem, stroze stewardka oznámila, že cestující musí v uličce počkat, až ona dokončí, co dělá. Už jsme to nevydrželi a vybuchli jsme: "Vy si tady hrajete na to, že jste partnery British Airways, ale vůbec se neumíte chovat. Laskavě s tím vozíkem odjeďte a nechte cestující projít." Stewardka mlčky rychle udělala, o co byla požádána. Ale bylo ji nutno na to upozornit. Až po relativně agresivním upozornění na špatnou službu došlo k nápravě.
http://blisty.cz/art/64324.html
Myslím, že ostatní části článku, zejména politické názory pana Čulíka, by se zde opravdu neměly probírat. Jsme tu kvůli létání.
...Do Ameriky jsme letěli nejprve osmihodinovým letem s British Airways z Londýna do New Yorku a pak více než šestihodinovým letem z New Yorku do Los Angeles s American Airlines.
...
V Americe existuje nepříjemná praxe, že i když pokračujete na americkém území v cestě dalším letadlem, musíte si při prvním vstupu na americké území vyzvednout zavazadla, pronést je celní kontrolou a pak je znovu odevzdat do dalšího letadla. Společnost British Airways má k tomuto účelu v New Yorku samostatnou přepážku a zřízence, kteří vám přesně řeknou, co dělat a kam jít a velmi efektivně vám pomohou zavazadel se pro další let zase zbavit.
Naproti tomu check-in společnosti American Airlines je plně zautomatizovaný. Má stačit strčit do přístroje pas nebo úvěrovou kartu, za niž jste koupili letenku. S neamerickým pasem nebo neamerickou kreditkou to (na mezinárodním letišti!!) samozřejmě nefunguje, a dlouho hledáte znuděného pracovníka, který vám s tím poradí. No socialismus. Naprostý nezájem o zákazníka.
...
Když v úterý odpoledne přiletělo letadlo společnosti American Airlines do Dallasu v Texasu se zcela zbytečným třičtvrtěhodinovým zpožděním (počasí bylo v pořádku, let odletěl z Los Angeles s minimálním zpožděním 10 minut, k nabrání zpoždění prostě nebyl důvod), devadesáti nervozním cestujícím, kterým hrozilo, že zmeškají přestup, nepomohl nikdo. K všeobecnému zmatku na letišti v Texasu ve čtyřicetistupňovém horku přispělo i to (za to American Airlines ovšem nemohou), že byl nefunkční jeden z dvou automatizovaných vláčků, jezdících mezi terminály, takže druhý byl nepředstavitelně přeplněný a pak, v situaci kdy desítkám cestujícím hrozilo, že jim kvůli zpoždění letu American Airlines odletí další letadlo, načas zkolaboval také. Prostě východoevropský chaos.
...
Při šestihodinovém letu s firmou American Airlines po území Spojených států nedostane k jídlu vůbec nic, k pití vám dají k dispozici jednu nealkolickou limonádu, plnou jedovaného kukuřičného sirupu, což jsem odmítl. Žádné přikrývky, žádný výběr filmů na individualizovaných obrazovkách, žádné televizní zpravodajství, pouze centralizované velké obrazovky nad hlavou cestujících, které přítomné obtěžovaly emocionálně tvrdě manipulativní, citově vemlouvavou reklamou.
...
Takže pracovníci americké letecké společnosti American Airlines vám neustále děkují za to, že jste si vybrali zrovna je, ale jejich přehnaná citovost je formalizovaná. Po pětačtyřicetiminutovém zpoždění letadla se společnost tváří, jako by žádné zpoždění nebylo. ...
Přiznačná maličkost: Jeden člen naší skupiny se vracel v letadle firmy American Airlines letícího v úterý z Los Angeles do Dallasu uličkou ze záchodu zrovna v době, kdy tou uličkou projížděla stewardka s vozíkem s nápoji. Když dojde v uličce k střetu ze záchoda se vracejícího cestujícího se stewardkou s vozíkem v britském letadle (a myslím, že i v českém), stewardka VŽDYCKY s vozíkem automaticky odjede a nechá cestujícího projít. Nikoliv však v letadlech společnosti American Airlines: tam, úplně východoevropským způsobem, stroze stewardka oznámila, že cestující musí v uličce počkat, až ona dokončí, co dělá. Už jsme to nevydrželi a vybuchli jsme: "Vy si tady hrajete na to, že jste partnery British Airways, ale vůbec se neumíte chovat. Laskavě s tím vozíkem odjeďte a nechte cestující projít." Stewardka mlčky rychle udělala, o co byla požádána. Ale bylo ji nutno na to upozornit. Až po relativně agresivním upozornění na špatnou službu došlo k nápravě.
http://blisty.cz/art/64324.html
Re: American airlines
flákač píše:Jan Čulík
Nevím co za další mentální zvratky se skrývají v uvedeném odkazu, nemám nejmenší zájem "Britským" (chudáci Britové) listům zvyšovat traffic, ale jen těch pár citovaných odstavců mne utvrdilo v tom, že dotyčný je prostě hovado a duševní mrzák.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: American airlines
Zlin142 píše:flákač píše:Jan Čulík
Nevím co za další mentální zvratky se skrývají v uvedeném odkazu, nemám nejmenší zájem "Britským" (chudáci Britové) listům zvyšovat traffic, ale jen těch pár citovaných odstavců mne utvrdilo v tom, že dotyčný je prostě hovado a duševní mrzák.
Zline, to je dlouhodobe. Tohle jmeno jsem zaregistroval uz nekdy v polovine 90. let a je videt, ze za ty roky doslo ke zhorseni pacientova stavu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: American airlines
dydzej píše:Zlin142 píše:flákač píše:Jan Čulík
Nevím co za další mentální zvratky se skrývají v uvedeném odkazu, nemám nejmenší zájem "Britským" (chudáci Britové) listům zvyšovat traffic, ale jen těch pár citovaných odstavců mne utvrdilo v tom, že dotyčný je prostě hovado a duševní mrzák.
Zline, to je dlouhodobe. Tohle jmeno jsem zaregistroval uz nekdy v polovine 90. let a je videt, ze za ty roky doslo ke zhorseni pacientova stavu.
Kdepak, je to furt stejny, jenom jsi zapomel, jak hrozne to bylo
Re: American airlines
Pánové, neřešte, prosím, Čulíka. Můžete se někdo vyjádřit, jak v současnosti vypadá cestování American Airlines na vnitrostátní lince?