Sloučení Delty a Northwestu
Sloučení Delty a Northwestu
http://www.jetphotos.net/news/index.php ... &tb=1&pb=1
Docela zajímavém, zvláště za předpokladu, že se nová společnost bude zajímat v privatizaci o ČSA.
Docela zajímavém, zvláště za předpokladu, že se nová společnost bude zajímat v privatizaci o ČSA.
Takový gigant, i na americkém nebi to houstne - koupě, slučování. Já si ale naopak myslím, že kvůli tomuhle sloučení se naopak NW+DL o ČSA zajímat nebudou. Tak dobře rok budou mít co dělat sami se sebou - optimalizace personálu, flotily, destinací, srovnávání předpisů atd. Takže bych řekl, že hlavní americký zájemce o ČSA je ze hry.
Apropos, vždycky jsem myslel, že Delta a Northwest jsou přibližně stejně významní hráči a že NW mívají spíš lepší výsledky, než DL, která už snad 5x vyhlásila bankrot. A přitom z té zprávy vyplývá, že DL vlastně NW pohltili - není to fúze typu AF-KL, ale DL zachová značku i prezidenta společnosti, NW vlastně nic.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.
Apropos, vždycky jsem myslel, že Delta a Northwest jsou přibližně stejně významní hráči a že NW mívají spíš lepší výsledky, než DL, která už snad 5x vyhlásila bankrot. A přitom z té zprávy vyplývá, že DL vlastně NW pohltili - není to fúze typu AF-KL, ale DL zachová značku i prezidenta společnosti, NW vlastně nic.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Pilgrim píše:Takový gigant, i na americkém nebi to houstne - koupě, slučování. Já si ale naopak myslím, že kvůli tomuhle sloučení se naopak NW+DL o ČSA zajímat nebudou. Tak dobře rok budou mít co dělat sami se sebou - optimalizace personálu, flotily, destinací, srovnávání předpisů atd. Takže bych řekl, že hlavní americký zájemce o ČSA je ze hry.
Apropos, vždycky jsem myslel, že Delta a Northwest jsou přibližně stejně významní hráči a že NW mívají spíš lepší výsledky, než DL, která už snad 5x vyhlásila bankrot. A přitom z té zprávy vyplývá, že DL vlastně NW pohltili - není to fúze typu AF-KL, ale DL zachová značku i prezidenta společnosti, NW vlastně nic.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.
No jestli bude A330 v barvách Delty tak to bude pěknej hnus...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Pilgrim píše:No jestli bude A330 v barvách Delty tak to bude pěknej hnus...
V barvách delty je všechno hnus . Oni mají jednu z nejhnusnějších livery, naproti tomu NW jednu z nejhezčích..ale v tom článku je přímo napsáno, že se zachová značka DL.
Písmo "jak kdyby to někdo napsal ve wordu" no prostě hnus...
Pilgrim píše:Takový gigant, i na americkém nebi to houstne - koupě, slučování. Já si ale naopak myslím, že kvůli tomuhle sloučení se naopak NW+DL o ČSA zajímat nebudou. Tak dobře rok budou mít co dělat sami se sebou - optimalizace personálu, flotily, destinací, srovnávání předpisů atd. Takže bych řekl, že hlavní americký zájemce o ČSA je ze hry.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.
Na druhou stranu předpokládám, že privatizace ČSA stejně začne přinejlepším za 1,5 - 2 roky (avšak pravděpodobně ještě před parlamentními volbami), což by mohlo být dost času na to, aby Delta po převzetí Northwestu mohla začít koukat dále dopředu a z jejího pohledu by ČSA nemusely být špatnou koupí.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Sohlas s Pilgrim..
Myslim ze to dlouho trvat nebude a popravde cim driv si myslim tim lip.
Popravde bych byl radeji za nekoho z Asie at by to byli Korejci nebo nekdo jiny ale to je spis asi prani otcem myslenky. Takze realne asi spis nekdo z Ruska. Asi zcerim vody ale vubec by mi to nevadilo naopak si od toho slibuju jisty kapital a investice do CSA...
Myslim ze to dlouho trvat nebude a popravde cim driv si myslim tim lip.
Popravde bych byl radeji za nekoho z Asie at by to byli Korejci nebo nekdo jiny ale to je spis asi prani otcem myslenky. Takze realne asi spis nekdo z Ruska. Asi zcerim vody ale vubec by mi to nevadilo naopak si od toho slibuju jisty kapital a investice do CSA...
dubaf píše:Sohlas s Pilgrim..
Myslim ze to dlouho trvat nebude a popravde cim driv si myslim tim lip.
Popravde bych byl radeji za nekoho z Asie at by to byli Korejci nebo nekdo jiny ale to je spis asi prani otcem myslenky. Takze realne asi spis nekdo z Ruska. Asi zcerim vody ale vubec by mi to nevadilo naopak si od toho slibuju jisty kapital a investice do CSA...
Ale dávalo by to smysl? ČSA chtějí na východ, takže by podle mě byly zajímavé spíše pro někoho ze západu, kdo bude chtít na východní trh proniknout.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
http://money.cnn.com/2008/02/19/news/co ... tm?cnn=yes
Mě by mrzelo, kdyby došlo k fúzi mezi CO a UA. CO by vypadly ze SkyTeamu, Star Alliance by potvrdila svou dominantní pozici na všech trzích. BTW, letěl jsem s CO loni v létě do USA a bylo to fine. CO má docela hodně letů i do menších měst v EU, zejména s jejich B757.
Mě by mrzelo, kdyby došlo k fúzi mezi CO a UA. CO by vypadly ze SkyTeamu, Star Alliance by potvrdila svou dominantní pozici na všech trzích. BTW, letěl jsem s CO loni v létě do USA a bylo to fine. CO má docela hodně letů i do menších měst v EU, zejména s jejich B757.
-
- Stav: Offline
Ak k DL a NW mergeru dojde (cim ja teda nie som nadseny*) tak to bude merger rovnych, nie prevzatie jednej firmy druhou. Bude sa jednat (asi) o to, ze do novej firmy aj NW aj DL vlozia svoje akcie a budu mat podiel podla momentalne market capitalizacie NWA $4,009mil a DAL $4,915 mil a k tomu podiel AF-KL, kde sa vravi bude zainvestovanych $1,000 mil. Cize v novej firme bude mat NW podiel asi 40%, DAL asi 50% a AF-KL asi 10%.
*Nie som tym nadseny preto lebo porovnajuc
- NWA "Customers First" - http://www.nwa.com/plan/
- DAL "Delta Customer Commitment" - http://www.delta.com/legal/delta_custom ... /index.jsp
NWA su lepsi, lebo maju jasne stanovene casove kriteria, co budu robit ked sa meska, ked batozina meska, etc. DAL to ma stanovene vagnejsie, co z hladiska cestujuceho sa mi nepaci. Jednoducho s NWA ma hodne pozitivnych skusenosti a citanie DAL "Delta Customer Commitment" nie je velmi povzbudzujuce.
Taktiez porovnajuc DAL a NWA web site, nwa.com je take 3-4 roky pred delta.com co sa tyka usability, ak ked delta.com vyzera krajsie.
--Jano
Keep Northwest My Northwest!
*Nie som tym nadseny preto lebo porovnajuc
- NWA "Customers First" - http://www.nwa.com/plan/
- DAL "Delta Customer Commitment" - http://www.delta.com/legal/delta_custom ... /index.jsp
NWA su lepsi, lebo maju jasne stanovene casove kriteria, co budu robit ked sa meska, ked batozina meska, etc. DAL to ma stanovene vagnejsie, co z hladiska cestujuceho sa mi nepaci. Jednoducho s NWA ma hodne pozitivnych skusenosti a citanie DAL "Delta Customer Commitment" nie je velmi povzbudzujuce.
Taktiez porovnajuc DAL a NWA web site, nwa.com je take 3-4 roky pred delta.com co sa tyka usability, ak ked delta.com vyzera krajsie.
--Jano
Keep Northwest My Northwest!
Re: Sloučení Delty a Northwestu
Spojením s NW se do barev Delty po nějaké době zase vrátily 747 a widebody Airbusy. V případě 747 to byla doba docela dlouhá. Oproti barvám NW jsou ty stávající "Citgo" barvy Delty pěkně mdlé. Ale to už je asi realita dneška, že vše jde do...
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6460185
http://www.airliners.net/photo/Delta-Air-Lines/Airbus-A330-323X/1469209/L/
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6460185
http://www.airliners.net/photo/Delta-Air-Lines/Airbus-A330-323X/1469209/L/