Sloučení Delty a Northwestu

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Sloučení Delty a Northwestu

Příspěvek od Thisway »

http://www.jetphotos.net/news/index.php ... &tb=1&pb=1

Docela zajímavém, zvláště za předpokladu, že se nová společnost bude zajímat v privatizaci o ČSA.


Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

Takový gigant, i na americkém nebi to houstne - koupě, slučování. Já si ale naopak myslím, že kvůli tomuhle sloučení se naopak NW+DL o ČSA zajímat nebudou. Tak dobře rok budou mít co dělat sami se sebou - optimalizace personálu, flotily, destinací, srovnávání předpisů atd. Takže bych řekl, že hlavní americký zájemce o ČSA je ze hry.
Apropos, vždycky jsem myslel, že Delta a Northwest jsou přibližně stejně významní hráči a že NW mívají spíš lepší výsledky, než DL, která už snad 5x vyhlásila bankrot. A přitom z té zprávy vyplývá, že DL vlastně NW pohltili - není to fúze typu AF-KL, ale DL zachová značku i prezidenta společnosti, NW vlastně nic.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

Pilgrim píše:Takový gigant, i na americkém nebi to houstne - koupě, slučování. Já si ale naopak myslím, že kvůli tomuhle sloučení se naopak NW+DL o ČSA zajímat nebudou. Tak dobře rok budou mít co dělat sami se sebou - optimalizace personálu, flotily, destinací, srovnávání předpisů atd. Takže bych řekl, že hlavní americký zájemce o ČSA je ze hry.
Apropos, vždycky jsem myslel, že Delta a Northwest jsou přibližně stejně významní hráči a že NW mívají spíš lepší výsledky, než DL, která už snad 5x vyhlásila bankrot. A přitom z té zprávy vyplývá, že DL vlastně NW pohltili - není to fúze typu AF-KL, ale DL zachová značku i prezidenta společnosti, NW vlastně nic.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.


No jestli bude A330 v barvách Delty tak to bude pěknej hnus...

Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

No jestli bude A330 v barvách Delty tak to bude pěknej hnus...


V barvách delty je všechno hnus :? . Oni mají jednu z nejhnusnějších livery, naproti tomu NW jednu z nejhezčích..ale v tom článku je přímo napsáno, že se zachová značka DL.

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

Pilgrim píše:
No jestli bude A330 v barvách Delty tak to bude pěknej hnus...


V barvách delty je všechno hnus :? . Oni mají jednu z nejhnusnějších livery, naproti tomu NW jednu z nejhezčích..ale v tom článku je přímo napsáno, že se zachová značka DL.


Písmo "jak kdyby to někdo napsal ve wordu" no prostě hnus...


dubaf
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 502
Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od dubaf »

zas to livery tak neprozivejte!:) jinak kdyby to takhle dopadlo tak jeste ze tak. Ostatni varianty by byly myslim zacatkem konce pro Skyteam.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Pilgrim píše:Takový gigant, i na americkém nebi to houstne - koupě, slučování. Já si ale naopak myslím, že kvůli tomuhle sloučení se naopak NW+DL o ČSA zajímat nebudou. Tak dobře rok budou mít co dělat sami se sebou - optimalizace personálu, flotily, destinací, srovnávání předpisů atd. Takže bych řekl, že hlavní americký zájemce o ČSA je ze hry.
Škoda minimálně mizejícího livery, NW jsou moc pěkné, delťácké nestojí za moc.

Na druhou stranu předpokládám, že privatizace ČSA stejně začne přinejlepším za 1,5 - 2 roky (avšak pravděpodobně ještě před parlamentními volbami), což by mohlo být dost času na to, aby Delta po převzetí Northwestu mohla začít koukat dále dopředu a z jejího pohledu by ČSA nemusely být špatnou koupí.

Nicolas
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Nicolas »

Já si nejsem jistý, zda NW brand opravdu zmizí, každopádně livery mají hezčí. Na airliners.net se řeší i případná fúze UA a CO, což by byla škoda, jestli CO vypadne ze SkyTeamu.

Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

Na druhou stranu předpokládám, že privatizace ČSA stejně začne přinejlepším za 1,5 - 2 roky


To si fakt nemyslím, z toho, co se píše, by privatizace mohla být nejen letos, ale fakt už brzy. A tím pádem DL-NW budou mít v době tendru jiné starosti.

dubaf
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 502
Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od dubaf »

Sohlas s Pilgrim..

Myslim ze to dlouho trvat nebude a popravde cim driv si myslim tim lip.

Popravde bych byl radeji za nekoho z Asie at by to byli Korejci nebo nekdo jiny ale to je spis asi prani otcem myslenky. Takze realne asi spis nekdo z Ruska. Asi zcerim vody ale vubec by mi to nevadilo naopak si od toho slibuju jisty kapital a investice do CSA...

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4155
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

Skybob píše:Písmo "jak kdyby to někdo napsal ve wordu" no prostě hnus...


vo worde sa daju napisat kraaaasne veci, je to len otazka TTF :wink:

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

dubaf píše:Sohlas s Pilgrim..

Myslim ze to dlouho trvat nebude a popravde cim driv si myslim tim lip.

Popravde bych byl radeji za nekoho z Asie at by to byli Korejci nebo nekdo jiny ale to je spis asi prani otcem myslenky. Takze realne asi spis nekdo z Ruska. Asi zcerim vody ale vubec by mi to nevadilo naopak si od toho slibuju jisty kapital a investice do CSA...

Ale dávalo by to smysl? ČSA chtějí na východ, takže by podle mě byly zajímavé spíše pro někoho ze západu, kdo bude chtít na východní trh proniknout. :?:

Nicolas
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Nicolas »

http://money.cnn.com/2008/02/19/news/co ... tm?cnn=yes
Mě by mrzelo, kdyby došlo k fúzi mezi CO a UA. CO by vypadly ze SkyTeamu, Star Alliance by potvrdila svou dominantní pozici na všech trzích. BTW, letěl jsem s CO loni v létě do USA a bylo to fine. CO má docela hodně letů i do menších měst v EU, zejména s jejich B757.

Jano
Stav: Offline

Příspěvek od Jano »

Ak k DL a NW mergeru dojde (cim ja teda nie som nadseny*) tak to bude merger rovnych, nie prevzatie jednej firmy druhou. Bude sa jednat (asi) o to, ze do novej firmy aj NW aj DL vlozia svoje akcie a budu mat podiel podla momentalne market capitalizacie NWA $4,009mil a DAL $4,915 mil a k tomu podiel AF-KL, kde sa vravi bude zainvestovanych $1,000 mil. Cize v novej firme bude mat NW podiel asi 40%, DAL asi 50% a AF-KL asi 10%.

*Nie som tym nadseny preto lebo porovnajuc
- NWA "Customers First" - http://www.nwa.com/plan/
- DAL "Delta Customer Commitment" - http://www.delta.com/legal/delta_custom ... /index.jsp
NWA su lepsi, lebo maju jasne stanovene casove kriteria, co budu robit ked sa meska, ked batozina meska, etc. DAL to ma stanovene vagnejsie, co z hladiska cestujuceho sa mi nepaci. Jednoducho s NWA ma hodne pozitivnych skusenosti a citanie DAL "Delta Customer Commitment" nie je velmi povzbudzujuce.

Taktiez porovnajuc DAL a NWA web site, nwa.com je take 3-4 roky pred delta.com co sa tyka usability, ak ked delta.com vyzera krajsie.

--Jano

Keep Northwest My Northwest!

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Sloučení Delty a Northwestu

Příspěvek od Zlin142 »

Spojením s NW se do barev Delty po nějaké době zase vrátily 747 a widebody Airbusy. V případě 747 to byla doba docela dlouhá. Oproti barvám NW jsou ty stávající "Citgo" barvy Delty pěkně mdlé. Ale to už je asi realita dneška, že vše jde do... :?

:arrow: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6460185

:arrow: http://www.airliners.net/photo/Delta-Air-Lines/Airbus-A330-323X/1469209/L/


Odpovědět