LOT Polish Airlines

Odpovědět
MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

LOT Polish Airlines

Příspěvek od MS743 »

Uz je videt na netu tady a i na airliners.net ze LOT ma VELIKE problemy... ztraty kolem +/- 2 miliardy korun a prohlubuje se to... 5 roku =5 CEOs apod... tedy vice mene kde byla CSA pred nekolika let.

Jake jsou prognozy LOTu na preziti .. jiz odsekavaji linky a uz nejakou dobu se letouny zbavuji ci uzemnuji...

Vime ze OK neni 100% zdrava ale prosla nejhorsim a ted na ceste k ozdraveni.. podle meho OK ma lepsi sanci nez LOT a Malev ktery nejak tez nema "smer"

nejake dalsi info ohledne LOTu?


Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Pilgrim »

Vime ze OK neni 100% zdrava ale prosla nejhorsim a ted na ceste k ozdraveni.. podle meho OK ma lepsi sanci nez LOT a Malev ktery nejak tez nema "smer"


To by bylo super, ale bohužel to tak myslím není :? . Jediný rozdíl mezi ČSA v "předlašákovské éře" a za jeho současného "panování" je ten, že teď už ČSA nemají prostě nic. Tzn.stav "PŘED"=dluh cca 1,7miliardy, bezprostřední nebezpečí krachu a majetek VS stav "NYNÍ"=dluh cca 1,7miliardy, na hranici krachu a bez majetku :( při cenách ropy kolem 120USD a minimální proběhlé restrukturalizaci společnosti.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4143
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od whiskey »


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od MS743 »

Dalsi episoda v boji AF versus LH .... Byla by to pecka jelikoz trh je veliky ale na druhou stranu a velice smutne se vytraceji sny o OK jako nejzdravejsi ci nejdulezitejsim (PRG) uzlem pro vychodni evropu :(

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od dider »

MS743 píše:Dalsi episoda v boji AF versus LH .... Byla by to pecka jelikoz trh je veliky ale na druhou stranu a velice smutne se vytraceji sny o OK jako nejzdravejsi ci nejdulezitejsim (PRG) uzlem pro vychodni evropu :(


No já mám zatím pocit, že je to spíš zbožné přání polského ministerstva financí. Připomíná mi to chování českých úřadů, kdy všichni viděli jako potencinálního zájemce jakýkoliv důležitější subjekt v letecké dopravě.


whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4143
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od whiskey »


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od MS743 »

Kdyby tato inbestice prosla tak LOT bude nad CSA mit HOOOODNE velikou vyhodu a ani pozice PRG v tomto pripade nepomuze :oops:

Maji pry zajem i o JAT

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Pan Am »

No není mi jasné v čem LOT zapadá tak do podnikatelského modelu Turkish Airlines, jak se uvádí v článku Sme, snad jen společným členstvím ve Star Alliance. A že by Srbové JAT Airways prodali Turkish Airlines se mi moc nezdá.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4143
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od whiskey »

Pan Am píše:No není mi jasné v čem LOT zapadá tak do podnikatelského modelu Turkish Airlines, jak se uvádí v článku Sme, snad jen společným členstvím ve Star Alliance. A že by Srbové JAT Airways prodali Turkish Airlines se mi moc nezdá.


za penize v Praze dum...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od flyingblue »

whiskey píše:
Pan Am píše:No není mi jasné v čem LOT zapadá tak do podnikatelského modelu Turkish Airlines, jak se uvádí v článku Sme, snad jen společným členstvím ve Star Alliance. A že by Srbové JAT Airways prodali Turkish Airlines se mi moc nezdá.


za penize v Praze dum...


Pochybuju, ze srbove prodaj narodni dedictvi turkum. To tu firmu radsi nechaj zkrachovat.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od MS743 »

No, Turkish by LOTu h o d n e prospel a to zvysenim service levels a vseobecne by meli moznost dostat se k dalkovkam, o ktere se ted mimochodem snazeji a pres IST k dosti slusne siti linek. Ohledne JAT, Turkish ma asi historickou nevyhodu ale nevim, penize mluvi hlasiteji a TK jiz ma dost silnou pozici v regionu.

Ted LOT (samo) oznamilo nove otevrene linky do CAI- Cairo, DAM-Damascus, EVN-Yerevan a na dalkovkach oznamili (ci koukaji -planuji) DXB-Dubai, BKK-Bangkok, DEL-Dili a nejzajimavejsi HAN-Hanoi

novy plan s nazvem "LOT wraca na cztery kontynenty". Nebudu LOTu zatim gratulovat jelikoz pro me je toto priklad "velke oci". Jejich dalkovy produkt je velmi pod prumer (neco jako nebo dokonce horsi nez CSA 310) jinych spolecnosti a BKK, HAN, DEL maji velikou konkurenci.. CAI a DAM tez a vsechny tam letaji takze museji neco vice nabidnout. relativne by se to ohlo spravit az dostanou ty jejich B787 ale termin je v nedohlednu (neni jisty)

Ale nemohu si pomoci, ze krome DEL, vypada to destinace ktere by pomalu mela CSA nasadit (tedy se uvedomuji ze CAI, DAM a EVN jsou v nabidce)... a DXB je postara EK

Maji na to Polaci silu zvladnout tyto linky? Me hodne zajima HAN a BKK!?

V CAI, BKK a DAM jiz byly a opustili je, ne? dokonce pamatuji i PEK kde letaly jen na nejaky cas.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od prodejce »

Nove linky LOT
v kvetnu 2010 LOT zahajil provoz na dvou novych tratich:
10. kvetna se uskutecnil prvni let z Varsavy do Tallinu. Do hlavniho mesta Estonska se leta jednou denne, 7 krat tydne.
17. kvetna mohli cestujici vyuzit prvni let mezi Varsavou a Bratislavou. LOT se na tuto trat vratil po sesti letech. Linky LO515 a LO516 jsou provozovany 6 krat tydne, denne krome soboty. Letovy rad byl zvolen tak, aby cestujici mohli vyuzit spojeni na dalkove linky LOT do New Yorku, Chicaga a Toronta.

LOT pripravuje v nadchazejicih mesicich dalsi nova spojeni:
od 16. cervna linka Varsava Bejrut. Tato linka bude provozovana 3 krat tydne ve vecernich hodinach, je zde dobra navaznost na linky z Prahy a Vidne.
od 28. cervna linka Varsava Kaliningrad, kde je dobra navaznost z Prahy i z Vidne. Linka bude provozovana denne krome utery.
od 1. cervence linka Varsava Erevan, tato linka bude odlet v pondeli a ve ctvrtek ve 22.30, zpatecni lety budou v utery a v patek s priletem do Varsavy v 6.30.
Jak je tedy videt i v tomto pripade mohou cestujici vyuzit navaznost na lety LOTu z Prahy nebo Vidne.

Na srpen je pripraveno zahajeni linky Varsava Goeteborg.

Dachen
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 11. 2004, 13:55
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Dachen »

Vypadá, že LOT má nadějné vyhlídky:
http://www.poland.pl/news/article,Lufth ... 443709.htm

Ještě založit Lufthansa Slovakia a máme LH Group ve všech okolních státech.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4143
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od whiskey »

nic neocakavane tie LH talks with the Polish government....

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3145
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Fabo »

No, ale nezapominejme, ze LH-Ost-Preußen nebude Polakama moc vitana... Dalsim nadejnim kandidatem ma byt TK, a k tomu jsou Polaci nakloneni mnohem vic.


Odpovědět