LOT Polish Airlines

Odpovědět
Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Airbus380 »

RadekFM píše:
HighFlyer píše:
Petr31 píše:...FR na vnitrostátních linkách??? :D :D :D

Pri urovni polskych silnic a zeleznic (a temer neexistenci dalnic) ..

Jel jsi nekdy v posledni dobe po Polske dalnici? Kolikrat jsou mnohem lepsi nez u nas a slavne D1.


Tak konkrétně ty města, mezi kterými bude FR lítat dálniční spojení nemají. A třeba jedna z nejvytíženějších polských dálnic A4 (Katowice - Wroclaw - Německo) má sice fajn asfalt, ale absence odstavného pruhu je dost nepříjemná, stejně jako rychlost 110 km/h.


Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Pan Am »

Pan Am píše:
Risuk píše:Dalším hřebíčkem do rakve budou vnitrostátní lety FR a W6. :thumbdown:


Třeba něco dostanou od Boeingu za 787.


Doplňuji aktuální odkaz - http://www.reuters.com/article/2013/09/ ... 6M20130926

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Globik »

Airbus380 píše:Tak konkrétně ty města, mezi kterými bude FR lítat dálniční spojení nemají. A třeba jedna z nejvytíženějších polských dálnic A4 (Katowice - Wroclaw - Německo) má sice fajn asfalt, ale absence odstavného pruhu je dost nepříjemná, stejně jako rychlost 110 km/h.

Tak to asi brzy FR obsadí trasu Š.Hradec - Vídeň nebo Lublaň - Vídeň... Dálnice ze Spielfeldu do Hradce a z Hradce do Vídně je tak rozkopaná, že průměrná povolená rychlost je snad pod 110. Sorry za maxofftopic, ironii a rýpání.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od flyingblue »

Globik píše:
Airbus380 píše:Tak konkrétně ty města, mezi kterými bude FR lítat dálniční spojení nemají. A třeba jedna z nejvytíženějších polských dálnic A4 (Katowice - Wroclaw - Německo) má sice fajn asfalt, ale absence odstavného pruhu je dost nepříjemná, stejně jako rychlost 110 km/h.

Tak to asi brzy FR obsadí trasu Š.Hradec - Vídeň nebo Lublaň - Vídeň... Dálnice ze Spielfeldu do Hradce a z Hradce do Vídně je tak rozkopaná, že průměrná povolená rychlost je snad pod 110. Sorry za maxofftopic, ironii a rýpání.


Nemel by si zpochybnovat novy model letecke dopravy: vidlakov - vidlakov za kvalitni dotacni porce (pardon, incentivni politiky) verejnych rozpoctu.

Je to pry budoucnost letecke dopravy.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Globik »

flyingblue píše:
Globik píše:
Airbus380 píše:Tak konkrétně ty města, mezi kterými bude FR lítat dálniční spojení nemají. A třeba jedna z nejvytíženějších polských dálnic A4 (Katowice - Wroclaw - Německo) má sice fajn asfalt, ale absence odstavného pruhu je dost nepříjemná, stejně jako rychlost 110 km/h.

Tak to asi brzy FR obsadí trasu Š.Hradec - Vídeň nebo Lublaň - Vídeň... Dálnice ze Spielfeldu do Hradce a z Hradce do Vídně je tak rozkopaná, že průměrná povolená rychlost je snad pod 110. Sorry za maxofftopic, ironii a rýpání.


Nemel by si zpochybnovat novy model letecke dopravy: vidlakov - vidlakov za kvalitni dotacni porce (pardon, incentivni politiky) verejnych rozpoctu.

Je to pry budoucnost letecke dopravy.

Tak sice v Rakousku je vidláků víc než dost, ale co ta Vídeň? :)


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od flyingblue »

Globik píše:
flyingblue píše:
Globik píše:Tak to asi brzy FR obsadí trasu Š.Hradec - Vídeň nebo Lublaň - Vídeň... Dálnice ze Spielfeldu do Hradce a z Hradce do Vídně je tak rozkopaná, že průměrná povolená rychlost je snad pod 110. Sorry za maxofftopic, ironii a rýpání.


Nemel by si zpochybnovat novy model letecke dopravy: vidlakov - vidlakov za kvalitni dotacni porce (pardon, incentivni politiky) verejnych rozpoctu.

Je to pry budoucnost letecke dopravy.

Tak sice v Rakousku je vidláků víc než dost, ale co ta Vídeň? :)


Viden litaj. Podobne jako litaj Pariz a Brusel :-)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od HighFlyer »

RadekFM píše:Jel jsi nekdy v posledni dobe po Polske dalnici? Kolikrat jsou mnohem lepsi nez u nas a slavne D1.

Jak jiz zminil kolega Airbus380, polska (ani Polska - sic) dalnice nevede temi vnitrostatnimi useky, ktere zacne provozovat Ryanair.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4143
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od whiskey »

flyingblue píše:Viden litaj. Podobne jako litaj Pariz a Brusel :-)

Ci Frankfurt...
Zhodou okolnosti je to z mesta na FR-letisko v pripade Viedne asi najrychlejsie :lol:

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Globik »

flyingblue píše:
Globik píše:Tak sice v Rakousku je vidláků víc než dost, ale co ta Vídeň? :)


Viden litaj. Podobne jako litaj Pariz a Brusel :-)

Myslel jsem to tak, že Vídeň není Vidlákov.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od flyingblue »

Globik píše:
flyingblue píše:
Globik píše:Tak sice v Rakousku je vidláků víc než dost, ale co ta Vídeň? :)


Viden litaj. Podobne jako litaj Pariz a Brusel :-)

Myslel jsem to tak, že Vídeň není Vidlákov.


Ta, na kterou lita FR, se tak muze jevit :-)

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Pan Am »

Pan Am píše:
Pan Am píše:
Risuk píše:Dalším hřebíčkem do rakve budou vnitrostátní lety FR a W6. :thumbdown:


Třeba něco dostanou od Boeingu za 787.


Doplňuji aktuální odkaz - http://www.reuters.com/article/2013/09/ ... 6M20130926


http://online.wsj.com/article/BT-CO-201 ... 00573.html

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od HighFlyer »

Nas cesky model Aerotunel ziskava na popularite. Prave se ho chystaji aplikovat v Polsku...

dejavu
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 980
Registrován: 09. 10. 2004, 04:24
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od dejavu »

HighFlyer píše:Nas cesky model Aerotunel ziskava na popularite. Prave se ho chystaji aplikovat v Polsku...

No, maj zpoždění, ale zase už ví, co bude dál. Nejdřív koupí tak 40 procent nějaká asijská aerolinka a pak zbytek dokoupí Travel Service :-)

Azzyk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 14. 02. 2012, 20:27
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od Azzyk »

Takze LOT pronajme dva Dreamlinery Turkish Airlines.
Nemate nekdo informaci, jestli pronajme i jeden pro ten Finnair? Psalo se o tom. Takhle poslat pryc 3 letadla uz se mi zda jako docela velky cislo, vzhledem k tomu ze Dreamlineru maji zatim 5.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: LOT a financni problemy

Příspěvek od OR »

Azzyk píše:Takze LOT pronajme dva Dreamlinery Turkish Airlines.
Nemate nekdo informaci, jestli pronajme i jeden pro ten Finnair? Psalo se o tom. Takhle poslat pryc 3 letadla uz se mi zda jako docela velky cislo, vzhledem k tomu ze Dreamlineru maji zatim 5.


Tak ono po poslednim proškrtání leťaku by se to asi s dvěma letadlama dalo teoreticky ulítat - pokud vím, zbylo jim 14 dálkových letů týdně.

Otázka je, jestli jim dříve nepřijde aspon něco z letošní dodávky 788 dříve než to pošlou do Turecka což by mohlo to být rovnou v barvě TK.

Také si říkám, zda se nechystá trochu příprava na konec LOT a převedení aspoň nějakých aktivit na euroLOT po vzoru Swissair -> Crossair.


Odpovědět