Korean Air

krv
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 145
Registrován: 16. 04. 2012, 19:29
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod krv » 31. 12. 2013, 14:46

Jet.cz píše:Pokud opravdu má být od 2015 A380 pravidelně, tak by mě zajímalo, jestli bude mít stejnou konfiguraci jako zbylé A380 KE: F12C94Y301, což se mi zdá na PRG jako naprosto brutální overkill. Mají ještě objednané 2 A380, které dostanou příští rok. Další věc, která mě zaujala je, že v říjnu ke své stávající objednávce 10 B787-9 přidali 1 B787-8. Moc mi nedává smysl, aby společnost jako KE provozovala jen 1 letadlo jednoho typu, uvidíme, jestli nakonec ta 8 neskončí u OK :mrgreen:


Je to jednorázová zalezitost - jak píše na idnes.cz Honza Sůra, 380 se ten samý den vrací a další lety jsou plánovany opět s A330.


Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1194
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod Robert » 31. 12. 2013, 15:17

krv píše:Je to jednorázová zalezitost - jak píše na idnes.cz Honza Sůra, 380 se ten samý den vrací a další lety jsou plánovany opět s A330.


Škoda, že nezmínil Airways jako zdroj, když tu pravidelně čerpá informace.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod OR » 31. 12. 2013, 15:45

Jet.cz píše:Pokud opravdu má být od 2015 A380 pravidelně, tak by mě zajímalo, jestli bude mít stejnou konfiguraci jako zbylé A380 KE: F12C94Y301, což se mi zdá na PRG jako naprosto brutální overkill. Mají ještě objednané 2 A380, které dostanou příští rok. Další věc, která mě zaujala je, že v říjnu ke své stávající objednávce 10 B787-9 přidali 1 B787-8. Moc mi nedává smysl, aby společnost jako KE provozovala jen 1 letadlo jednoho typu, uvidíme, jestli nakonec ta 8 neskončí u OK :mrgreen:


Slyšel jsem, ze změny v konfiguracích u nově dodaných A380 by měly být projednány s výrobcem 2 roky před dodáním. Z toho usuzuji, že i zbývající dvě korejské 380 budou stejné minimálně do první přestavby interiéru. F12C94 se i mně zdá na Prahu dost divočina, ale asi pro ní nemají lepší využití (z marketingových důvodů s tím do Evropy chtějí lítat, Paříž je moc daleko, aby se to hodilo do rotací letadel a ve Frankfurtu nemají kromě dráhy DB žádného partnera na c/s).

Jedna 787-8 pro ČSA by byla moc hezká na to aby to byla pravda. :-). Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Jet.cz
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 15. 08. 2013, 16:09
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod Jet.cz » 31. 12. 2013, 15:50

OR píše:Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Ta -8 právě není konverze, ale nová objednávka: http://boeing.mediaroom.com/2013-10-24-Boeing-Korean-Air-Finalize-Order-for-12-Twin-Aisle-Airplanes
OR píše:Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Taky mě to napadlo a je to asi nejpravděpodobnější možnost.

EDIT: V tom linku není specifikovaná -8, a teď nemůžu najít spolehlivý zdroj (jen a.net a wiki), takže kdo ví jak to fakt je..

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod OR » 31. 12. 2013, 16:56

Jet.cz píše:
OR píše:Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Ta -8 právě není konverze, ale nová objednávka: http://boeing.mediaroom.com/2013-10-24-Boeing-Korean-Air-Finalize-Order-for-12-Twin-Aisle-Airplanes
OR píše:Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Taky mě to napadlo a je to asi nejpravděpodobnější možnost.

EDIT: V tom linku není specifikovaná -8, a teď nemůžu najít spolehlivý zdroj (jen a.net a wiki), takže kdo ví jak to fakt je..


Na strankach Boeing.com v prehledu objednavek pisou,ze KE maji objednano celkem 11 787- 1x -8(objednano 24.10.2013) a 10x -9 ( 31.5.2005).
Pokud je ta jedna prvni 788 uz ve vyrobe, mohli to formalne udelat na novou objednavku a tech zbylych 10 je konverze 788 na 789. Ale to je jen moje spekulace.


Mat
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 66
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod Mat » 23. 01. 2014, 11:31


rXD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 644
Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod rXD » 06. 06. 2014, 18:04

EDIT ADMIN: přesunuto z diskuse o ČSA

Celkom sranda, ze Korean pre dopravu ludi do Zahrebu zavadza priame charter.linky, miesto toho aby sa snazil naplnit "zabehnute" linky cez PRG http://www.planes.cz/cs/novinky/letni-c ... tska-9180/

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod marthym » 06. 06. 2014, 18:23

Čekal bych toto v sekci Korean Air. Ale budiž, opět na hloupou poznámku (promiň) rxd budu reagovat.

Jde o chartery pro skupinu osob... Což pro Chorvatsko funguje cca od roku 2010. Podle toho, co jsem si našel, totéž dělali Japonci se svými JAL.

A mimochodem: nenapadlo tě se podívat na obsazenost letu v daných termínech pro PRG? Mnozí větší experti by ti řekli, že (především) dlouho dopředu je velká část letadla zabookovaná.

Chápu, že je už pátek...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4777
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvekod Globik » 06. 06. 2014, 19:18

marthym píše: Ale budiž, opět na hloupou poznámku (promiň) rxd budu reagovat.

rXD tím jen potvrdil, jaký je magor a troll.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4057
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod prodejce » 02. 07. 2014, 16:52

KE mají problémy s příjmením Nguyen :D viz níže:

Radi bychom vas informovali o zavedeni nutnosti vkladat APIS do rezervaci vsech cestujicich, kteri cestuji na linkách KE do/z Vietnamu a to s nasledujici platnosti:

Odlety do/z DAD a CXR s okamzitou platnosti
Odlety do/z HAN a SGN od 15. cervence 2014

yellow
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 570
Registrován: 05. 04. 2008, 21:43
Bydliště: KRK
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod yellow » 13. 07. 2014, 19:44


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5141
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod flyingblue » 13. 07. 2014, 19:47



Normalni blabol z fabriky na parky ...

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1416
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod HonzaLB » 13. 07. 2014, 21:44

flyingblue píše:


Normalni blabol z fabriky na parky ...


Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4777
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod Globik » 13. 07. 2014, 22:05

HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5141
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Korean Air

Příspěvekod flyingblue » 13. 07. 2014, 22:12

Globik píše:
HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...


Pokud je to tak blbe, tak proc to idnes tiskne? :think:



Zpět na “Ostatní letecké společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti