Korean Air

Odpovědět
krv
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 145
Registrován: 16. 04. 2012, 19:29
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od krv »

Jet.cz píše:Pokud opravdu má být od 2015 A380 pravidelně, tak by mě zajímalo, jestli bude mít stejnou konfiguraci jako zbylé A380 KE: F12C94Y301, což se mi zdá na PRG jako naprosto brutální overkill. Mají ještě objednané 2 A380, které dostanou příští rok. Další věc, která mě zaujala je, že v říjnu ke své stávající objednávce 10 B787-9 přidali 1 B787-8. Moc mi nedává smysl, aby společnost jako KE provozovala jen 1 letadlo jednoho typu, uvidíme, jestli nakonec ta 8 neskončí u OK :mrgreen:


Je to jednorázová zalezitost - jak píše na idnes.cz Honza Sůra, 380 se ten samý den vrací a další lety jsou plánovany opět s A330.


Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od Robert »

krv píše:Je to jednorázová zalezitost - jak píše na idnes.cz Honza Sůra, 380 se ten samý den vrací a další lety jsou plánovany opět s A330.


Škoda, že nezmínil Airways jako zdroj, když tu pravidelně čerpá informace.

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od OR »

Jet.cz píše:Pokud opravdu má být od 2015 A380 pravidelně, tak by mě zajímalo, jestli bude mít stejnou konfiguraci jako zbylé A380 KE: F12C94Y301, což se mi zdá na PRG jako naprosto brutální overkill. Mají ještě objednané 2 A380, které dostanou příští rok. Další věc, která mě zaujala je, že v říjnu ke své stávající objednávce 10 B787-9 přidali 1 B787-8. Moc mi nedává smysl, aby společnost jako KE provozovala jen 1 letadlo jednoho typu, uvidíme, jestli nakonec ta 8 neskončí u OK :mrgreen:


Slyšel jsem, ze změny v konfiguracích u nově dodaných A380 by měly být projednány s výrobcem 2 roky před dodáním. Z toho usuzuji, že i zbývající dvě korejské 380 budou stejné minimálně do první přestavby interiéru. F12C94 se i mně zdá na Prahu dost divočina, ale asi pro ní nemají lepší využití (z marketingových důvodů s tím do Evropy chtějí lítat, Paříž je moc daleko, aby se to hodilo do rotací letadel a ve Frankfurtu nemají kromě dráhy DB žádného partnera na c/s).

Jedna 787-8 pro ČSA by byla moc hezká na to aby to byla pravda. :-). Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Jet.cz
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 15. 08. 2013, 16:09
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od Jet.cz »

OR píše:Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Ta -8 právě není konverze, ale nová objednávka: http://boeing.mediaroom.com/2013-10-24-Boeing-Korean-Air-Finalize-Order-for-12-Twin-Aisle-Airplanes
OR píše:Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Taky mě to napadlo a je to asi nejpravděpodobnější možnost.

EDIT: V tom linku není specifikovaná -8, a teď nemůžu najít spolehlivý zdroj (jen a.net a wiki), takže kdo ví jak to fakt je..

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od OR »

Jet.cz píše:
OR píše:Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Ta -8 právě není konverze, ale nová objednávka: http://boeing.mediaroom.com/2013-10-24-Boeing-Korean-Air-Finalize-Order-for-12-Twin-Aisle-Airplanes
OR píše:Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Taky mě to napadlo a je to asi nejpravděpodobnější možnost.

EDIT: V tom linku není specifikovaná -8, a teď nemůžu najít spolehlivý zdroj (jen a.net a wiki), takže kdo ví jak to fakt je..


Na strankach Boeing.com v prehledu objednavek pisou,ze KE maji objednano celkem 11 787- 1x -8(objednano 24.10.2013) a 10x -9 ( 31.5.2005).
Pokud je ta jedna prvni 788 uz ve vyrobe, mohli to formalne udelat na novou objednavku a tech zbylych 10 je konverze 788 na 789. Ale to je jen moje spekulace.


Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od Mat »


rXD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 691
Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od rXD »

EDIT ADMIN: přesunuto z diskuse o ČSA

Celkom sranda, ze Korean pre dopravu ludi do Zahrebu zavadza priame charter.linky, miesto toho aby sa snazil naplnit "zabehnute" linky cez PRG http://www.planes.cz/cs/novinky/letni-c ... tska-9180/

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od marthym »

Čekal bych toto v sekci Korean Air. Ale budiž, opět na hloupou poznámku (promiň) rxd budu reagovat.

Jde o chartery pro skupinu osob... Což pro Chorvatsko funguje cca od roku 2010. Podle toho, co jsem si našel, totéž dělali Japonci se svými JAL.

A mimochodem: nenapadlo tě se podívat na obsazenost letu v daných termínech pro PRG? Mnozí větší experti by ti řekli, že (především) dlouho dopředu je velká část letadla zabookovaná.

Chápu, že je už pátek...

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Co bude dál s ČSA?

Příspěvek od Globik »

marthym píše: Ale budiž, opět na hloupou poznámku (promiň) rxd budu reagovat.

rXD tím jen potvrdil, jaký je magor a troll.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od prodejce »

KE mají problémy s příjmením Nguyen :D viz níže:

Radi bychom vas informovali o zavedeni nutnosti vkladat APIS do rezervaci vsech cestujicich, kteri cestuji na linkách KE do/z Vietnamu a to s nasledujici platnosti:

Odlety do/z DAD a CXR s okamzitou platnosti
Odlety do/z HAN a SGN od 15. cervence 2014

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od flyingblue »



Normalni blabol z fabriky na parky ...

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od HonzaLB »

flyingblue píše:


Normalni blabol z fabriky na parky ...


Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od Globik »

HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od flyingblue »

Globik píše:
HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...


Pokud je to tak blbe, tak proc to idnes tiskne? :think:

HonzaLB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1484
Registrován: 09. 11. 2006, 09:02
Stav: Offline

Re: Korean Air

Příspěvek od HonzaLB »

Globik píše:
HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...

je zcela běžné, že ČTK monitoruje zprávy jiných médií. Stejně, jako je to běžné všude ve světě. Jinými slovy, když nějaké médium zjistí jako první, tak ho ostatní tzv. monitorují.


Odpovědět