Stránka 17 z 18

Re: Korean Air

Napsal: 31. 12. 2013, 14:46
od krv
Jet.cz píše:Pokud opravdu má být od 2015 A380 pravidelně, tak by mě zajímalo, jestli bude mít stejnou konfiguraci jako zbylé A380 KE: F12C94Y301, což se mi zdá na PRG jako naprosto brutální overkill. Mají ještě objednané 2 A380, které dostanou příští rok. Další věc, která mě zaujala je, že v říjnu ke své stávající objednávce 10 B787-9 přidali 1 B787-8. Moc mi nedává smysl, aby společnost jako KE provozovala jen 1 letadlo jednoho typu, uvidíme, jestli nakonec ta 8 neskončí u OK :mrgreen:


Je to jednorázová zalezitost - jak píše na idnes.cz Honza Sůra, 380 se ten samý den vrací a další lety jsou plánovany opět s A330.

Re: Korean Air

Napsal: 31. 12. 2013, 15:17
od Robert
krv píše:Je to jednorázová zalezitost - jak píše na idnes.cz Honza Sůra, 380 se ten samý den vrací a další lety jsou plánovany opět s A330.


Škoda, že nezmínil Airways jako zdroj, když tu pravidelně čerpá informace.

Re: Korean Air

Napsal: 31. 12. 2013, 15:45
od OR
Jet.cz píše:Pokud opravdu má být od 2015 A380 pravidelně, tak by mě zajímalo, jestli bude mít stejnou konfiguraci jako zbylé A380 KE: F12C94Y301, což se mi zdá na PRG jako naprosto brutální overkill. Mají ještě objednané 2 A380, které dostanou příští rok. Další věc, která mě zaujala je, že v říjnu ke své stávající objednávce 10 B787-9 přidali 1 B787-8. Moc mi nedává smysl, aby společnost jako KE provozovala jen 1 letadlo jednoho typu, uvidíme, jestli nakonec ta 8 neskončí u OK :mrgreen:


Slyšel jsem, ze změny v konfiguracích u nově dodaných A380 by měly být projednány s výrobcem 2 roky před dodáním. Z toho usuzuji, že i zbývající dvě korejské 380 budou stejné minimálně do první přestavby interiéru. F12C94 se i mně zdá na Prahu dost divočina, ale asi pro ní nemají lepší využití (z marketingových důvodů s tím do Evropy chtějí lítat, Paříž je moc daleko, aby se to hodilo do rotací letadel a ve Frankfurtu nemají kromě dráhy DB žádného partnera na c/s).

Jedna 787-8 pro ČSA by byla moc hezká na to aby to byla pravda. :-). Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Re: Korean Air

Napsal: 31. 12. 2013, 15:50
od Jet.cz
OR píše:Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Ta -8 právě není konverze, ale nová objednávka: http://boeing.mediaroom.com/2013-10-24-Boeing-Korean-Air-Finalize-Order-for-12-Twin-Aisle-Airplanes
OR píše:Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Taky mě to napadlo a je to asi nejpravděpodobnější možnost.

EDIT: V tom linku není specifikovaná -8, a teď nemůžu najít spolehlivý zdroj (jen a.net a wiki), takže kdo ví jak to fakt je..

Re: Korean Air

Napsal: 31. 12. 2013, 16:56
od OR
Jet.cz píše:
OR píše:Některé 787-9 byly změna objednávky z 787-800, je také možné že ta první už změnit nešla.

Ta -8 právě není konverze, ale nová objednávka: http://boeing.mediaroom.com/2013-10-24-Boeing-Korean-Air-Finalize-Order-for-12-Twin-Aisle-Airplanes
OR píše:Případně také může být dodaná v nějaké VIP/vládní konfiguraci podobně jako jediná 737-700 ve flotile.

Taky mě to napadlo a je to asi nejpravděpodobnější možnost.

EDIT: V tom linku není specifikovaná -8, a teď nemůžu najít spolehlivý zdroj (jen a.net a wiki), takže kdo ví jak to fakt je..


Na strankach Boeing.com v prehledu objednavek pisou,ze KE maji objednano celkem 11 787- 1x -8(objednano 24.10.2013) a 10x -9 ( 31.5.2005).
Pokud je ta jedna prvni 788 uz ve vyrobe, mohli to formalne udelat na novou objednavku a tech zbylych 10 je konverze 788 na 789. Ale to je jen moje spekulace.

Re: Korean Air

Napsal: 23. 01. 2014, 11:31
od Mat

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 06. 06. 2014, 18:04
od rXD
EDIT ADMIN: přesunuto z diskuse o ČSA

Celkom sranda, ze Korean pre dopravu ludi do Zahrebu zavadza priame charter.linky, miesto toho aby sa snazil naplnit "zabehnute" linky cez PRG http://www.planes.cz/cs/novinky/letni-c ... tska-9180/

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 06. 06. 2014, 18:23
od marthym
Čekal bych toto v sekci Korean Air. Ale budiž, opět na hloupou poznámku (promiň) rxd budu reagovat.

Jde o chartery pro skupinu osob... Což pro Chorvatsko funguje cca od roku 2010. Podle toho, co jsem si našel, totéž dělali Japonci se svými JAL.

A mimochodem: nenapadlo tě se podívat na obsazenost letu v daných termínech pro PRG? Mnozí větší experti by ti řekli, že (především) dlouho dopředu je velká část letadla zabookovaná.

Chápu, že je už pátek...

Re: Co bude dál s ČSA?

Napsal: 06. 06. 2014, 19:18
od Globik
marthym píše: Ale budiž, opět na hloupou poznámku (promiň) rxd budu reagovat.

rXD tím jen potvrdil, jaký je magor a troll.

Re: Korean Air

Napsal: 02. 07. 2014, 16:52
od prodejce
KE mají problémy s příjmením Nguyen :D viz níže:

Radi bychom vas informovali o zavedeni nutnosti vkladat APIS do rezervaci vsech cestujicich, kteri cestuji na linkách KE do/z Vietnamu a to s nasledujici platnosti:

Odlety do/z DAD a CXR s okamzitou platnosti
Odlety do/z HAN a SGN od 15. cervence 2014

Re: Korean Air

Napsal: 13. 07. 2014, 19:47
od flyingblue


Normalni blabol z fabriky na parky ...

Re: Korean Air

Napsal: 13. 07. 2014, 21:44
od HonzaLB
flyingblue píše:


Normalni blabol z fabriky na parky ...


Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Re: Korean Air

Napsal: 13. 07. 2014, 22:05
od Globik
HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...

Re: Korean Air

Napsal: 13. 07. 2014, 22:12
od flyingblue
Globik píše:
HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...


Pokud je to tak blbe, tak proc to idnes tiskne? :think:

Re: Korean Air

Napsal: 13. 07. 2014, 22:24
od HonzaLB
Globik píše:
HonzaLB píše:Agenturní zprávu ČTK, která monitoruje týdeník Euro vlastněný Františkem Savovem. Kdo to je a co na Ruzyni vlastní, jistě nejen modří vědí....

Můžeš to napsat ještě jednou a srozumitelněji i pro blbce? Tedy v Euru vyšel článek a ten Četka opsala? :o V tom případě je to s českou novinařinou (a hlavně s Četkou) horší, než jsem si myslel u článku o albánském zmrzlináři...

je zcela běžné, že ČTK monitoruje zprávy jiných médií. Stejně, jako je to běžné všude ve světě. Jinými slovy, když nějaké médium zjistí jako první, tak ho ostatní tzv. monitorují.