Stránka 2 z 3

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 12. 04. 2017, 09:55
od bubo
alesesl píše:
RAdek píše:Náleží míle do Miles and More programu za segment BRQ - MUC? Na letence je na tento segment kód LH, ale na boarding pass je BM. Mezi partnery na webu kód BM nevidím https://www.miles-and-more.com/online/myportal/mam/de/general_information?nodeid=2554754&l=en&cid=1000340


Nenalezi. U *A je metal rule a BMI Regional neni soucasti *A, takze mas smulu v tomto pripade.

ano, je to tak. nekolikrat overeno v praxi

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 18. 08. 2017, 05:40
od Marty-t
Od listopadu rozlétává BMI další letišťátko - SCN - Saarbrücken. A dělají to rovnou rozumně - stylem linka do Mnichova a dva lety denně - ráno a večer (resp. 12x týdně, i když ten večer do MUC je podobně jako u Brna prostě moc pozdě na přestup - tak snad cílí na P2P, kterých může být po Německu řádově víc) - detaily viz. na http://www.routesonline.com/news/38/air ... -nov-2017/

Dál ale taky na stránkách BMI vidím, že se nespoléhají jen na prodejní kanál LH a začali nabízet sami kombinace na lety Air Dolomiti (zejména města v Itálii) s přestupem v MUC. U BMI tak lze koupit z Brna lety s jedním přestupem do Bari, Benátek, Bologne, Florence, Verony...

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 19. 09. 2017, 06:44
od Marty-t
Podle článku plánuje BMI zavedení většího letadla než E145 do flotily a rozšíření počtu letadel. Prý jsou úvahy již ve fázi kdy než jestli vůbec. Jako dosud se chtějí soustředit na sekundární města s potenciálem růstu - nejlépe jim vychází Skandinávie a německý trh.
Zdroj: http://www.routesonline.com/news/29/bre ... -regional/

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 19. 09. 2017, 10:47
od alesesl
Marty-t píše:Podle článku plánuje BMI zavedení většího letadla než E145 do flotily a rozšíření počtu letadel. Prý jsou úvahy již ve fázi kdy než jestli vůbec. Jako dosud se chtějí soustředit na sekundární města s potenciálem růstu - nejlépe jim vychází Skandinávie a německý trh.
Zdroj: http://www.routesonline.com/news/29/bre ... -regional/


To dava smysl. E135/145 je znacne neekonomicky stroj. Chtelo by to neco modernejsiho, ikdyz ja tyto letadla mam moc rad.

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 19. 09. 2017, 16:02
od MarcosFT
Logicka volba dopravce. Ale male brazilske jety jsou i moje oblibena letadla. Snad tim tedy ve ctvrtek do Mnichova nepoletim naposledy v barvach bmi.

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 19. 09. 2017, 21:10
od HighFlyer
MarcosFT píše:Logicka volba dopravce. Ale male brazilske jety jsou i moje oblibena letadla. Snad tim tedy ve ctvrtek do Mnichova nepoletim naposledy v barvach bmi.

Tak rychle se vyvoj v letectvi neubira. Jestli to dneska oficialne oznamili, tak tomu dej (nejmin) rok, nez se proletist s E190/195.

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 19. 09. 2017, 21:39
od MarcosFT
HighFlyer píše:
MarcosFT píše:Logicka volba dopravce. Ale male brazilske jety jsou i moje oblibena letadla. Snad tim tedy ve ctvrtek do Mnichova nepoletim naposledy v barvach bmi.

Tak rychle se vyvoj v letectvi neubira. Jestli to dneska oficialne oznamili, tak tomu dej (nejmin) rok, nez se proletist s E190/195.


No ja take po temer roce linku BRQ-MUC vyuziju znova.

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 19. 09. 2017, 22:20
od Marty-t
Podle mých osobních dohadů může BMI využít faktu, že v Evropě, jak v západní ale zejména té východní, rostou letos velmi počty PAX, a tak některá jiná aerolinka provozující E170/175 se jej může chtít zbavit a upgradovat si kapacitu letadla na počty sedadel která nabízí E190/195 (aby zároveň nemuseli přeškolovat významně piloty a personál). A BMI se tak může výhodně dostat k olétanému E170/175.

Přeci jen zatím BMI obsluhuje jen sekundární trhy s 37/49 místnými letadly - a ty tak rychle neporostou. Navíc BMI podle mne nějak výrazně měnit strategii nebude chtít - tak by byl podle mne logičtější 70-80místný typ (E17*) než 95-120 místný (E19*). Tento typ má třeba Flybe, Hop!, Alitalia nebo LOT... Uvidíme, třeba se mýlím...

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 20. 09. 2017, 06:37
od Marty-t
BMI na výraz téměř dvouleté úspěšné spolupráce s BRQ pojmenovává jedno ze svých letadel jako BRNO DRAGON - ke křtu letadla má prý dojít dnes - foto a zdroj zde: https://www.austrianwings.info/2017/09/ ... no-dragon/

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 20. 09. 2017, 10:34
od jvoj
Marty-t píše:BMI na výraz téměř dvouleté úspěšné spolupráce s BRQ pojmenovává jedno ze svých letadel jako BRNO DRAGON - ke křtu letadla má prý dojít dnes - foto a zdroj zde: https://www.austrianwings.info/2017/09/ ... no-dragon/

K pokřtění Draka došlo už včera :)

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 20. 09. 2017, 12:58
od Marty-t
jvoj píše:K pokřtění Draka došlo už včera :)

Aha, a kde je info, foto, zákulisní info ??? :wink:

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 20. 09. 2017, 20:31
od jvoj
Marty-t píše:
jvoj píše:K pokřtění Draka došlo už včera :)

Aha, a kde je info, foto, zákulisní info ??? :wink:

Sledovat fejsbůky BRNO Airport a Létejme z Brna, brzo bude i video z cele akce (i letu do Mnichova), clanek už se z velkých médií objevil minimálně na Brněnském deníku.

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 12. 02. 2018, 07:44
od Marty-t
BMI plánují přidat od dubna sobotní rotaci na RLG - STR ...

BM1621 RLG1120 – 1245STR ER4 6
BM1625 RLG1450 – 1615STR ER4 7
BM1625 RLG1550 – 1715STR ER4 x67

BM1622 STR1315 – 1440RLG ER4 6
BM1626 STR1645 – 1810RLG ER4 7
BM1626 STR1745 – 1910RLG ER4 x67

zdroj: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... pril-2018/

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 08. 12. 2018, 14:00
od Marty-t
Podle: http://www.airliners.de/bmi-regional-fl ... gart/47980 končí k 6. lednu 2019 BMI s lety RLG (Německo, Rostock) - STR (Německo, Stuttgart), a to prý kvůli konsolidaci linek společnosti před brexitem...

Re: bmi - British Midland Airways

Napsal: 16. 02. 2019, 20:10
od zbozivulekral
RIP

Press Release: 16 February 2019
British Midland Regional Limited, the East Midlands-based airline which operates as flybmi, has today announced that it has ceased operations and is filing for administration.

Flybmi operates 17 regional jet aircraft on routes to 25 European cities.

All flights have been cancelled with effect from today. Customers who booked directly with flybmi should contact their payment card issuer to obtain a refund for flights which have not yet taken place. Customers who have booked flybmi flights via a travel agent or one of flybmi’s codeshare partner airlines are recommended to contact their agent or airline for details of options available to them. Customers who have travel insurance should contact their travel insurance provider to find out if they are eligible to claim for cancelled flights and the procedure for doing so.

A spokesperson for flybmi said:

“It is with a heavy heart that we have made this unavoidable announcement today. The airline has faced several difficulties, including recent spikes in fuel and carbon costs, the latter arising from the EU’s recent decision to exclude UK airlines from full participation in the Emissions Trading Scheme. These issues have undermined efforts to move the airline into profit. Current trading and future prospects have also been seriously affected by the uncertainty created by the Brexit process, which has led to our inability to secure valuable flying contracts in Europe and lack of confidence around bmi’s ability to continue flying between destinations in Europe. Additionally, our situation mirrors wider difficulties in the regional airline industry which have been well documented.

“Against this background, it has become impossible for the airline’s shareholders to continue their extensive programme of funding into the business, despite investment totalling over £40m in the last six years. We sincerely regret that this course of action has become the only option open to us, but the challenges, particularly those created by Brexit, have proven to be insurmountable.

“Our employees have worked extremely hard over the last few years and we would like to thank them for their dedication to the company, as well as all our loyal customers who have flown with us over the last 6 years.”

Bmi Regional employed a total of 376 employees based in the UK, Germany, Sweden and Belgium.

Notes:
Flights operated by flybmi served Aberdeen, Bristol, Brno, City of Derry, Dusseldorf, East Midlands, Esbjerg, Frankfurt, Hamburg, Jonkoping, Karlstad, London Stansted, Lublin, Milan Bergamo, Munich, Newcastle, Norrkoping, Nuremburg, Oslo, Paris Charles de Gaulle, Rostock/Laage, Saarbrucken and Stavanger.

The airline carried 522,000 passengers on 29,000 flights in 2018.