Emirates

Odpovědět
m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od m@rtin »

flyingblue píše:
HighFlyer píše:
flyingblue píše:Na letu AF6 nas bordovali vsechny spodem :-) Takze se to da.

Jasne ze da, ale trva to o cca 10min dyl. Kriticka je ale ta technika, aby dosahla do horniho patra.


Kdyz PRG dokaze obslouzit jumbo ... :-)

Boarding +10 minut neni na trase ICN-PRG zadny velky problem. Navic se bavime o horizontu v radu let a predpokladam, ze prst A i B se da smerem nahoru nejak stavebne rozsirit.

Vse je resitelne, jen je potreba ziskat dostatek cestaku.


Nejde ani tak o samotný prst, jako o nástupní most. Z B9 by jeden do horního podlaží dosáhnout měl.


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od flyingblue »

m@rtin píše:
flyingblue píše:
HighFlyer píše:Jasne ze da, ale trva to o cca 10min dyl. Kriticka je ale ta technika, aby dosahla do horniho patra.


Kdyz PRG dokaze obslouzit jumbo ... :-)

Boarding +10 minut neni na trase ICN-PRG zadny velky problem. Navic se bavime o horizontu v radu let a predpokladam, ze prst A i B se da smerem nahoru nejak stavebne rozsirit.

Vse je resitelne, jen je potreba ziskat dostatek cestaku.


Nejde ani tak o samotný prst, jako o nástupní most. Z B9 by jeden do horního podlaží dosáhnout měl.


Jedna vec je dosahnout, druha je, aby cestaci ten kopec vylezli :-)

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od m@rtin »

Převýšení 4 metry v délce 20 metrů snad nebude problém :wink:

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od Zlin142 »

persona píše:Jinak debata zda A380 do PRG ano či ne je milá a úsměvná. Birmingham a Manchester coby "malá města" (přesto větší než Praha) jsou přece jen ekonomicky poněkud dál než Praha.


Obě města jsou menší než Praha a důvod proč tam Emirates lítají s A380 nebo proč PIA provozuje dvě linky denně z MAN není až tak ekonomický jako spíš etnický.
Takže s trochou nadsázky lze říct, že až bude EK jednoho dne posílat A380 i do PRG bude to spíš důvod k zamyšlení jestli jsme náhodou neopakovali hloupé chyby Západu v oblasti imigrace v posledních 30-40 letech než jako výraz ekonomické síly ČR.

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od persona »

Zlin142 píše:
persona píše:Jinak debata zda A380 do PRG ano či ne je milá a úsměvná. Birmingham a Manchester coby "malá města" (přesto větší než Praha) jsou přece jen ekonomicky poněkud dál než Praha.


Obě města jsou menší než Praha a důvod proč tam Emirates lítají s A380 nebo proč PIA provozuje dvě linky denně z MAN není až tak ekonomický jako spíš etnický.
Takže s trochou nadsázky lze říct, že až bude EK jednoho dne posílat A380 i do PRG bude to spíš důvod k zamyšlení jestli jsme náhodou neopakovali hloupé chyby Západu v oblasti imigrace v posledních 30-40 letech než jako výraz ekonomické síly ČR.


Nerad to dělám, ale mýlíš se: Co do počtu obyvatel jsou obě města při vymezení metropolitní oblasti větší (Birgmingham i Manchester) než Praha. Přesná čísla: Praha - 1.9 mil., Manchester - 2.5 mil. a Birmingham dokonce 3.7 mil. A obě mají HDP větší než Praha zhruba dvojnásobně: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=454910 - myslím, že budou drobné rozdíly podle různých metodik výpočtu, ale v zásadě to bude stejné. A s etnickým důvodem samozřejmě souhlasím. A imigrace? Bez přiměřeného počtu přistěhovalců to nepůjde. Taže tak :D


Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od Zlin142 »

persona píše:Nerad to dělám, ale mýlíš se: Co do počtu obyvatel jsou obě města při vymezení metropolitní oblasti větší (Birgmingham i Manchester) než Praha.


Já myslel, že řeč je - jak sám píšeš - o městu Birmingham, Manchester nebo Praze jako takové, ne o vágně vymezených metropolitních oblastech. Vycházel jsem z Encyclopaedia Britannica.

persona píše:A imigrace? Bez přiměřeného počtu přistěhovalců to nepůjde.


Ano, přiměřeného a selektivně přijímaného. Nebo my snad máme nějakou koloniální minulost že bysme byť jen vzdáleně měli cosi na náznak na hlavu postavené morální "povinnosti" přijímat imigranty z kulturně a nábožensky nekompatibilních oblastí?

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od persona »

Zlin142 píše: Já myslel, že řeč je - jak sám píšeš - o městu Birmingham, Manchester nebo Praze jako takové, ne o vágně vymezených metropolitních oblastech. Vycházel jsem z Encyclopaedia Britannica.


Upřesňuji: když říkám město, myslím vždy metropolitní oblast, protože (historické) jádro města (city proper, municipality), kde jsou památky a veřejné instituce a HQ, vůbec nevypovídá o celkové ekonomice, významu a demografii města (zvláště v USA, např. Seattle 600 tis. vs. 4 mil.; LA - 4 vs. 14 - 17 mil.; Chicago - 2.8 vs. 9.7 mil., Paříž 2.2 vs. 11.8 mil., Londýn 7.5 vs 14 mil.). Vymezení metropolitní oblasti nemusí být tak vágní - jako asi nejlepší kritérium je možné brát pásmo odkud se dá dojíždět do zaměstnání. Pardon za off-topic a pokud někdo (admin) přesune lingvistickou-demografickou odbočku do off-topicu, budu vděčný a předem děkuji.

Dachen
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 11. 2004, 13:55
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od Dachen »

persona píše: Vymezení metropolitní oblasti nemusí být tak vágní - jako asi nejlepší kritérium je možné brát pásmo odkud se dá dojíždět do zaměstnání.


Toto neni uplne jednoznacne. Ted jsem byl na konferenci, kde byl keynote speaker Richard Saul Wurman, ktery se touto problematikou zajima (viz http://www.192021.org/) a relevantnich pohledu na tuto problematiku je vice: viz zaznam keynote speaker http://www.esri.com/events/user-conference/videos/plenary/vid_04.html

Sorry za pokracovani off-topic

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od Zlin142 »

Není náhodou "keynote speaker" hezky česky něco jako hlavní řečník??? :wink:

duke
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 24
Registrován: 23. 02. 2010, 22:42
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od duke »

http://www.novinky.cz/ekonomika/206311- ... korun.html

Třeba by časem mohlo jedno létat do Prahy a A330 které časem budou všechny prodávat by mohli "přenechat" ČSA a hned by byla dálková flotila :)

Dachen
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 26. 11. 2004, 13:55
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od Dachen »

Zlin142 píše:Není náhodou "keynote speaker" hezky česky něco jako hlavní řečník??? :wink:


To bude, ale po tydnu prednasek v anglictine od rana do vecera jsem napsal prvni termin, jaky me napadl, a nad ceskym nepremyslel. Priste se mozna polepsim :wink:

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od m@rtin »

Objednávku na dalších 30 773 nedokážu popsat jinými slovy než jako masakr.

29x A330-200
8x A340-300
10x A340-500
50x A350-900
20x A350-1000
90x A380-800
19x B777-200
113x B777-300

339 dálkových letadel a k tomu letiště Al Maktoum :shock: Věřím, že toto nebyla poslední objednávka, kterou učinili.

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od persona »

Dachen píše:
Zlin142 píše:Není náhodou "keynote speaker" hezky česky něco jako hlavní řečník??? :wink:


To bude, ale po tydnu prednasek v anglictine od rana do vecera jsem napsal prvni termin, jaky me napadl, a nad ceskym nepremyslel. Priste se mozna polepsim :wink:


Dovoluji si upřesnit: termín "keynote speaker" je tradičně chápán jako zvaný řečník, resp. zvaný přednášející, jako někdo kdo je osloven z důvodu své vědecké/odborné/profesní proslulosti a rozšíří plénu posluchačů/účastníků konference obzory (často sice moc ne, ale to nevadí :-). Jen zřídkakdy má však konference (ať už akademická nebo komerční) jen jednoho takového člověka. Nejčastěji jde o minimálně tři keynote speakers, často též označované jako invited speakers.

Ad metropolitní oblast: já samozřejmě vím, že existuje řada kritérií pro vymezení MO, ale to o dojezdnosti mi přijde velice šikovné.

creyman
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 899
Registrován: 24. 09. 2008, 14:29
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od creyman »

Neuvěřitelná expanze a to ještě nízkonákladová dceřinka stejného majitele FlyDubai má také pár strojů.

Dělají to velmi chytře a myslím, že jim to bude vycházet. Krize-nekrize a jedou dál, rostou a to je to viditelně na začátku 2009 postihlo dost. Myslím obecně Dubai.

Jen my Evropský parník si plujem v rozbouřených vodách, hudba hraje a večírek pokračuje. Jen, aby to vydželo i nám a za 30 let tu nebyla zpráva Emirates posilují z Dubaje linky do Nového Turecka - Mnichov už 3x denně ap. :o
Nebo Ryanair rozšiřuje svoji síť o linky z Brna do Dubaje, aby čeští dělníci měli spoj do práce i z Moravy. To ještě 738 na jeden zátah snad zvládne?
Snad zůstane jen u blbých vtipů. :wink:

Prochaine
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 07. 2009, 14:28
Stav: Offline

Re: Emirates

Příspěvek od Prochaine »

Mají Emirates nějaký evropský hub?


Odpovědět