bepo píše:Môžu byť do Nemecka ziskový? EK do FRA 3x denne a do MUC tiež 3x denne, Qatar do obidvoch miest 2 x denne s A350 a to sa s nimi dá letieť na západ iba s problémami
Tak na druhou stranu Lufthansa létá jen 1x denně FRA-DXB s 744 a 1x denně MUC-DXB s A340. Linka z Mnichova navíc bude od příštího roku zastavena - http://www.airline.ee/lufthansa/lufthan ... i-service/. Vloni zastavila Lufthansa lety také lety do Abu Dhabi.
Vzhledem k cenam letenek EK z MUC, co jsem videl minule leto bych rekl, ze opravdu ziskovi byt muzou
Ja myslim, ze LH a EK si na tech linkach konkuruji jen castecne. S EK temer kazdy pokracuje dal, ale pro cestujici LH to bude do znacne miry finalni destinace. Spis je to spojene s tim, jak se postupne rozsiruje sit EK celosvetove (nove destinace a frekvence mimo Evropu).
sever2 píše:Ja teda ale osobne necekal, ze Praha bude mit A380 pred Vidni.
No, jednak tlacenka OS, a jednak tam lita krom EK taky QR a vubec ma VIE vic primych letu smerem na vychod, treba na rozdil od PRG i pravidelky do Thajska a pod.
sever2 píše:Vzhledem k cenam letenek EK z MUC, co jsem videl minule leto bych rekl, ze opravdu ziskovi byt muzou
Ja myslim, ze LH a EK si na tech linkach konkuruji jen castecne. S EK temer kazdy pokracuje dal, ale pro cestujici LH to bude do znacne miry finalni destinace. Spis je to spojene s tim, jak se postupne rozsiruje sit EK celosvetove (nove destinace a frekvence mimo Evropu).
Konkurencia LH a EK- veď práve preto som tam dal QR, on si najviac konkuruje s EK a napr ani s jedným sa nedostaneš do USA za rozumnú cenu- a to platí od MAD po VIE, najbližšie letisko pre QR odkiaľ odletíš je BUD a pre EK ani to nie
sever2 píše:Ja teda ale osobne necekal, ze Praha bude mit A380 pred Vidni.
No, jednak tlacenka OS, a jednak tam lita krom EK taky QR a vubec ma VIE vic primych letu smerem na vychod, treba na rozdil od PRG i pravidelky do Thajska a pod.
Není to také náhodou v tom, že se z Vídně do Dubaje vozí mnohem víc zboží a Emirates upřednostnily více carga (2x 777) před A380?
Tak tak a navic 2x B77W je stale i na pocet pax mnohem vic nez jedna A380. Prave vzhledem k tomu, ze je Rakousko omezuje v poctu frekvenci, tak jsem myslel, ze pujdou do vetsiho typu letadla, ale cargo je asi vynosnejsi nez pax.
to Bepo,
ja reagoval na prispevek Roberta. VIE je mnohem vetsi trh. Neni to jen o QR. Air Berlin feeduje Etihad. OS drzi dalkovky do DEL, BKK, PEK, NRT. Lita tam KE a buh vi, kdo jeste.
VIE je väčší trh ako čo? Ja som pýtal či EK dokáže byť zisková pri toľkých letoch z Nemecka keď jej konkurent QR tiež má dosť letov odtiaľ, celkovo s arabskými aerolinkami sa nedostaneš z celého územia Európy- teda od MAD po VIE- za rozumnú cenu na západ do Ameriky- ako Severnej tak Južnej, buď ti to vôbec nedovolí vytvoriť letenku alebo ti dá cenu VIE-EZE 2500 EUR v economy saver
No podla informácii z fóra na AA.net, tak do VIE budú EK lietať s A380 už od apríla 2016. Ale zatiaľ sú to len špekulácie, RWY a parking position už kritéria pre A380 dávno splňujú, problémom je akurát ten trojitý nástupný most, a "čakáreň" ale u gatu G01 by to išlo všetko upraviť.
Ptřebuji radu - letim tímto letadlem do Narity http://www.seatguru.com/airlines/Emirat ... rivate.php rezervoval jsem dvousedačku v řade 47. Je to normální sedadlo ? Když jsem jednou letěl z Prahy do Dubaje tak jsem seděl v 777 také na dvojce hned za trojkou - ty sedačky byly užší než normální a špatně se tam sedělo - to letadlo z Prahy ale byla jiná konfigurace sedaček než je na vloženém plánku. Bude dvojka v řadě 47 v plánku v pohodě - případně kam by jste si sedli kde je to pohodlné pro 2 lidi na 10 hodin - u nouzového východu a v 1. řadách sedět nechci.
Paštikář píše:Ptřebuji radu - letim tímto letadlem do Narity http://www.seatguru.com/airlines/Emirat ... rivate.php rezervoval jsem dvousedačku v řade 47. Je to normální sedadlo ? Když jsem jednou letěl z Prahy do Dubaje tak jsem seděl v 777 také na dvojce hned za trojkou - ty sedačky byly užší než normální a špatně se tam sedělo - to letadlo z Prahy ale byla jiná konfigurace sedaček než je na vloženém plánku. Bude dvojka v řadě 47 v plánku v pohodě - případně kam by jste si sedli kde je to pohodlné pro 2 lidi na 10 hodin - u nouzového východu a v 1. řadách sedět nechci.
Já znám tuhle dvojku z Austrian a tam je to klasická sedačka. Výhoda je že jsou jen dvě, nevýhoda je že mezi sedačkou a stěnou je dost velká mezera, takže si tam například neopřeš hlavu (pro mě osobně zásadní nedostatek). Druhá věc je že stoleček i displej máš trošku mimo osu.
Paštikář píše:Ptřebuji radu - letim tímto letadlem do Narity http://www.seatguru.com/airlines/Emirat ... rivate.php rezervoval jsem dvousedačku v řade 47. Je to normální sedadlo ? Když jsem jednou letěl z Prahy do Dubaje tak jsem seděl v 777 také na dvojce hned za trojkou - ty sedačky byly užší než normální a špatně se tam sedělo - to letadlo z Prahy ale byla jiná konfigurace sedaček než je na vloženém plánku. Bude dvojka v řadě 47 v plánku v pohodě - případně kam by jste si sedli kde je to pohodlné pro 2 lidi na 10 hodin - u nouzového východu a v 1. řadách sedět nechci.
Já znám tuhle dvojku z Austrian a tam je to klasická sedačka. Výhoda je že jsou jen dvě, nevýhoda je že mezi sedačkou a stěnou je dost velká mezera, takže si tam například neopřeš hlavu (pro mě osobně zásadní nedostatek). Druhá věc je že stoleček i displej máš trošku mimo osu.[/q
Ještě se chci zeptat zda nebude problém když si chci vzít do příručního zavazadla nahradni baterku do notebooku - pry v B777 nemaji všude zásuvky jako v A380 - tak aby nenastal problém při kontrole a nahradni baterka nezustala nekde na letisti ?