MS743 píše:Nebudu rozvyjet politicke debaty... po nekolika letech Aeroflotu mezi Asii a Prahou:
+ Cena + Evropske lety a A320 + dobry servis na evropskych linkach + Ani Il96 neni az tak spetny na dalkovky ale novy A330 Aeroflotu je velice dobry a velmi pohodlny
- (do mesice by melo vymizet tento zapor) Letiste SVO Terminal 2 - Nepohodlny Transit - Chladnost obsluhy na letisti i na dalkovkach....
Aeroflot... drive jiste nebylo treba luxusu ale ted se snazeji a historie stranou, firma neni az tak spatna... prumer a v dalkovkach lehce pod prumer and kdyz porovnam ceny tak neni to tak spatne. S novym terminalem 3 bude cestovani s nimi pohodlnejsi i stahovani IL96 z provozu...
Cherokee píše:Ostava uz len vymenit mentalitu naroda, ale to bude asi na dlhsie.
Jj...tech X-let ruznejch totalit a vyvrazdovani inteligence je tezce poznamenalo a potrva to mnoho let az se to zmeni. Jestli vubec...
Ale ja bych osobne kombinaci SU A330 + SU A320 asi letel, i kdyz by me trochu desilo, kdo bude sedet kolem me. Nedavno jsem cetl TR jak letel do BKK nakej cernoch a nekolik ruskych skupinek na palube mu to davalo cely let pekne huste sezrat. Najdete to nekde na a.net
Lanbub píše:Jen takovy postřeh: Mě připada že sedačky recaro v economy v A320 jsou pohodlnější než sedačky A330 economy. Docela mě to překvapilo čekal bych to obraceně. Jinak v A330 ti sedačky nejsou špatné a docela fajn IFE.
Sedacky su problem sam o sebe. Letel som v SU B 767 a sedacky boli tak vysedene, uplna hroza. 10 a pol hodiny utrpenia. To iste plati o sedackach na starsich Airbusoch. Tie kozene stoja za ... . Dosadte si tam, co chcete. A ak este chytite sedadlo pred emergency exit, kde sa nedaju sklopit opierky... No comment.
Mě zatim dali takový seating jaky jsem si zadal jen jednou u gatu na mě skoušeli že by mi změnily sedadlo protože maj skupinu a chtěly by aby všichny seděli vedle sebe ale ja jsem se nedal a seděl jsem tak jak jsem to měl puvodně. Ale bez karty FF bych to asi neobhajil. Na konec jsem zjistil že ta skupina byly přatele palubního personalu. Kamaradshoft jim nevišel tak byly na mě po celou dobu letu chladny. Mě to bylo jedno protože jsem je nepotřeboval a exit row na longhaul se opravdu hodi i když se crew šklebí.
Musim rici ze interier A320 v modre a recaro sedacky vypada velice velice dobre (ale mozna je poznat ze plast se bude trochu rychle loupat ale jen poznamka)... vecerni let a vnitrni osvetleni je opravdu prijemne... a hodne tiche po 10 hodinovem letu s Il96... hned se pozna rozdil...
mozna se mi to zdalo ale i ty recaro byly trochu "tvrdsi" ale zdana katastrofa
je videt ze se nekomu na design dal zalezet...
jedna vec ktera mi bohuzel u CSA absolutne chybi... jednoducha a estetika ktera nisc nestoji! par ladicich barev a rozbit monotonost nejakou ostrejsi barvou!
interier Aeroflotu A330 je hodne hezky a velice prijemna zmena od modre... hnede, oranzove a jine podobne tony jsou teple barvy... modra i kdyz hezka je hodne chladna...
Chstáme sa v 1/2010 na dovolenku do Bangkoku. Našiel som si tuto letenku, tak sa chcem opýtat na skúsenosti s touto spoločnosťou alebo či niekto neletel na tejto linke, ako je to s prestupom v Moskve, poprípade nejaké postrehy alebo skúsenosti.... VIE - SVO Airbus A319 SVO - BKK Airbus A330-300
fevlad píše:Chstáme sa v 1/2010 na dovolenku do Bangkoku. Našiel som si tuto letenku, tak sa chcem opýtat na skúsenosti s touto spoločnosťou alebo či niekto neletel na tejto linke, ako je to s prestupom v Moskve, poprípade nejaké postrehy alebo skúsenosti.... VIE - SVO Airbus A319 SVO - BKK Airbus A330-300
Dík za akekolvek rady...
Ahoj letadla super to je jediné co mohu říct. Trasu jsem neabsolvoval a jestli budeš mít štěstí tak budeš moc vyzkoušet nový terminal v moskvě. Starý stojí za prd...
Letel som s nimi X-krat, od 97 az do 2006 tusim, najcastejsie DEL-SVO-PRG, VIE-PRG-TAS, VIE-PRG-FRU atd atd. operovane od TU-154M (mam ich rad a nic proti) cez A320, A310 (ten uz asi nepouzivaju) atd atd. Servis iste lepsi ako dnesne CSA, personal vpohode, pocit z lietania prijemny. Je pravda ze SVO stoji za staru backoru (nepoznam novy terminal) ale SVO2 je jedno z najhorsich letisk na svete a aj SVO1 je lepsie, lebo tam je aspon vonku maly kiosk a "socha" Il-18 kde sa da v parciku posediet s pivom:)
MEA píše:Letel som s nimi X-krat, od 97 az do 2006 tusim, najcastejsie DEL-SVO-PRG, VIE-PRG-TAS, VIE-PRG-FRU atd atd. operovane od TU-154M (mam ich rad a nic proti) cez A320, A310 (ten uz asi nepouzivaju) atd atd. Servis iste lepsi ako dnesne CSA, personal vpohode, pocit z lietania prijemny. Je pravda ze SVO stoji za staru backoru (nepoznam novy terminal) ale SVO2 je jedno z najhorsich letisk na svete a aj SVO1 je lepsie, lebo tam je aspon vonku maly kiosk a "socha" Il-18 kde sa da v parciku posediet s pivom:)
PARDON!!! tu PRG si samozrejme zmente na SVO v tom mojom prispevku, asi som prepracovany:)))
ja si myslim, ze AFL do skyteamu patri pravem. Sluzby na palube jsou na urovni. Business na Evrope je opravdu business a ne konvertibilni economy sedadla (alespon na A320) Catering perfektni, posadka gramotna a profesionalni. Jak to vypada ve SVO, to uz tak uplne OK neni, organizace prace trosku vazne. V nekterejch vecech, co se tyce servisu, je lepsi mit starou školu a Aeroflot je toho dobrym prikladem.
stevard píše:ja si myslim, ze AFL do skyteamu patri pravem. Sluzby na palube jsou na urovni. Business na Evrope je opravdu business a ne konvertibilni economy sedadla (alespon na A320) Catering perfektni, posadka gramotna a profesionalni. Jak to vypada ve SVO, to uz tak uplne OK neni, organizace prace trosku vazne. V nekterejch vecech, co se tyce servisu, je lepsi mit starou školu a Aeroflot je toho dobrym prikladem.
Mozna jsem mel jen smulu na posadku, ale gramotna urcite nebyla - nebyl jsem z nich schopen vypacit, jestli opravdu vyplnovat vstupni papir - to jsem se ptal ctyrech - kdyz pouze transferuju. Zdalo se me to jako blbost (coz se taky ukazalo byt pravdou), jenze z nich nikdo neumel anglicky (nebo nechtel, tim hur) a takovou aroganci jsem nezazil ani u frantiku .