JAL míří k Deltě

Starosta
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 20. 11. 2008, 17:13
Stav: Offline

JAL míří k Deltě

Příspěvek od Starosta »



tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od tygrlive »

Starosta píše:http://finance.yahoo.com/news/JAL-agrees-tieup-deal-with-rb-2133531264.html?x=0&.v=3
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... Qap0OPTLKc
http://ekonomika.ihned.cz/c1-39950160-j ... kou-deltou

Možná se dočkáme nového člena Sky-Teamu ...


Za rok, možná déle, ale je vítaný... o víkendu jsem si hledal nějaké lety se ST a je to bída, co je v Asii v nabídce... nejen málo letů, ale daleko dražší než ostatní aliance (konkrétně HKG-SHA)

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od OR »

Myslim, ze tohle pujde dost rychle.
Delta bude spechat.

Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od Smurfx »

tygrlive píše:
Starosta píše:http://finance.yahoo.com/news/JAL-agrees-tieup-deal-with-rb-2133531264.html?x=0&.v=3
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... Qap0OPTLKc
http://ekonomika.ihned.cz/c1-39950160-j ... kou-deltou

Možná se dočkáme nového člena Sky-Teamu ...


Za rok, možná déle, ale je vítaný... o víkendu jsem si hledal nějaké lety se ST a je to bída, co je v Asii v nabídce... nejen málo letů, ale daleko dražší než ostatní aliance (konkrétně HKG-SHA)


Bída? to bych tedy neřekl. Jde o to, kterou část Asie máte na mysli. Nezapomínejte, že Sky Team má největší čínskou aerolinku China Southern, velmi silný Korean Air a hub Delty v Tokiu. Slabší jsou v jihovýchodní Asii, což se brzy spraví přistoupením Vietnam Airlines.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od Zlin142 »

Smurfx píše:Slabší jsou v jihovýchodní Asii, což se brzy spraví přistoupením Vietnam Airlines.


Korejci v JV Asii dost posílili a Vietnam Airlines má v dané oblasti jen několik málo destinací (např. VTE, KHH), které už nenalétává KE (pokud pomineme vnitrostátní síť ve Vietnamu)


tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od tygrlive »

Tak JAL je v bankrotovém režimu, o Deltě zatím ani slovo http://ekonomika.ihned.cz/c1-40015950-n ... krachovala

ale snad to dopadne dobře pro ST. :-)

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od MS743 »

Skyteamnajednou pohlti Asii jednim krokem. JAL bude ve Skyteam velice rychle a ocekavam to jeste letos. Korean tez na to specha jelikoz spoluprace mezi nimi jiz par let pekne funguje a pomuze to jeste dal. Mistni Japonsky trh neni vubec dulezity ale pozice Tokyo na transpacificke lety do USA, tedy One world ted je v dost spatne situaci jelikoz nemaji zadneho potencialniho partnera. Letat transpacific do HKG neni az tak idealni.

Vietnam airlines je uzasne... letat z Evropy do JV Asii s KE je tak trochu z ruky... letal jsem vzdy do PRG s KE z BKK a bylo to tak 6-8hodin vic nez normalne. toto ale neni mozne jelikoz KE ceny jsou ted neuveritelne a zkusit je pouzit smer PRG-ICN-BKK a zpet je nemozne. Docela se divim ze ani KE ani CSA to nepropaguje.. vse nejak jde opacnym smerem?

Kdyz jde o Skyteam, tak se mluvi hodne silne (skoro jako o hotovou veci) ze s JAL vstoupi tento rok Chine Eastern coz dela vrasky One world a tez *A jelikoz maji HODNE silou pozici v Shanghai (ekonomicky centrum cele Ciny) a do tedka to vesele bralo Shanghai airlines ve star alliance.

Skyteam to udelal pekne potichu a i kdyz nema 1000 spolecnosti jako star, ale kontroluje hlavni spolecnosti na kontinentech... AF/KL v Evrope, DL v USA, AM, Aeroflot, China Southern... ted budou kontrolovat transpacificky lety.

JV Asie bude ok s Vietnam Airlines, za par let Garuda (zlepsuji se a nejsou zas tak spatny), Bangkok Airways... toto by vykrilo i tu Australii hrave.

Asi ted jen zbyva najit silneho partnera v J Americe kde ztratili dobrou pozici odchodem Copa do *A.

A posledne jen 1-2 v Africe (severni Afrika) a bude to...

Jen 1 velice vazna stiznost ohledne Skyteamu... jsou proste nejdrazsi kolem takze i kdyz bych rad ale nelitam s nimi... nabizeji to nejdrazsi krome nekolik kat Aeroflot s dobrou nabidkou (mluvim smer Asie-Evrope a zpet)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4157
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od whiskey »

MS743 píše:Skyteam to udelal pekne potichu a i kdyz nema 1000 spolecnosti jako star, ale kontroluje hlavni spolecnosti na kontinentech... AF/KL v Evrope, DL v USA, AM, Aeroflot, China Southern... ted budou kontrolovat transpacificky lety.

Dovolim si nesuhlasit. Podla mna ma ST daleko od toho, aby kontroloval hlavnu spolocnost v USA, tam to vedie AA od OW, a kto chce cestovat so *A, tak ma viac nez dost moznosti s UA/US/CO.
Polovicu Europy vlastni LH (LX, OS, SN, BD), takze tvrdit, ze AF/KL je "hlavna spolocnost v Europe", mozno papierovo najvacsia ano, ale "hlavna" sa mi zda prehnane.
A co sa tyka kontroly transpacifickych letov, od toho ma ST hodne daleko - smerom do AU/NZ neexistuje, tam vladne QF od OW a NZ od *A, smerom do Japonska bude po planovanych zostihleniach JL vyrazne cislo 1 NH. Jedine smerom do Korey ma ST jasne najvacsiu spolocnost KE.
O Afrike je zbytocne sa bavit, to ovlada *A kompletne.

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od MS743 »

Asi jsem se vyjadril spatne. Jiste jsem nechtel dat pocit ze ted Skyteam vse ovladne.. jiste ze ne... Mluvil jsem z uhlu kritiky mnoha lidi ze tato aliance nikoho poradne nema a chybi ji hodne casti a utika jim business u ruznych casti teto planety. Asi jsem chtel vyjadrit ze Skyteam potichu slo smerem, mene ale vetsi spolecnosti. Tedy AF/KLM v Evrope, DL v USA, CZ v Cine, SU v celem rusku apod. to bych silne nepodcenil hlavne CZ a SU.

JV Asie jim delalo hodne problemy a ted se to nejak rysuje. tedy Vietnam a v Cine mozna uz ta China Eastern.

Momentalne OW je podle meho velice citelne oslabena. AA se snazilo co muze aby presvedcili JAL aby zustalo ale neproslo to. AA nema kapacity ani moznost sam zacit letat do Asie na transpacificke lety. V pripade mensiho JAL, tak prave Delta se pripravuje na to aby naplnila a udrzela stav a pokracovala v expanzi a toto alianci OW uplne odtrhlo od vyznamneho trhu.

v pripade Asutralie... sice je to zajimavy trh a jiste BA/Qantas a jine to maji v malicku ale mnoho spolecnosti dalo najevo ze to neni primarni trh a sam nevim proc je kolem toho tolik povyku. Jako lajk koukam jaky je dnes svet a mohu jiste deklarovat (alespon podle meho) tak Asie je trh kde vsecny potrebuji byt. Volume je uzasny.

dneska uvidime asi casteji zmeny u Alianc... a casteji budeme vidat odchody a prichody... Se vsym respektem *A a jejich spolecnosti.. mnoho tam i hlasite nesou nelibu na trhy ktere se prekryvaji a rivalita ktera je mezi cleny. Skyteam i kdyz mnoho asi nesouhlasi je o hodne daleko kdyz jde o centralizace timetables apod.

uvidime... sam jsem jeden z tech kteri jiz ted ignoruji aliance A, B ci C... ted pro me vyhrava cena. Vyhody karet jsou vice mene ok ale tim dal je to horsi a vyhody se nedavaji snadno.

ale vice mene alespon bude s kym tady letet v Asii kdyz nekdo bude chtit Skyteam... do dneska je to jeste bida a des

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4157
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od whiskey »

nedalo mi, tak som hladal po internete, a ospravedlnujem sa, vyzera to tak, ze DL je po fuzii s NW najvacsia aerolinka na svete, a cislo 2 v USA je UA.

Starosta
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 20. 11. 2008, 17:13
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od Starosta »

No je fakt, že vrámci USA je OW teď na tom dost špatně. Dokonce jsem četl také názory, že AA se snaží odvést US ze *Alliance, jelikož se docela dobře dolpňují s AA. Ono také prý US nejsou moc spokojení s tím, jak se UA dala dohromady s CO, protože tím pro UA přestaly být US na prvním místě. Bude to ještě zajímavé.
Každopádně AA se teď začala pěkně snažit. Včera dokonce nějaký představitel AA veřejně varoval JAL, že pokud přejde do ST, tak to bude znamenat otevřený boj ..

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od tygrlive »

Nevíte jaké jsou novinky spojení Delty a JAL a jeho vstup do ST?

Ted jsem na ruzyni a last call na let AF do Paříže má kromě DL ještě code JALu...

Obrázek

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od flyingblue »

tygrlive píše:Nevíte jaké jsou novinky spojení Delty a JAL a jeho vstup do ST?

Ted jsem na ruzyni a last call na let AF do Paříže má kromě DL ještě code JALu...

Obrázek


Ten kod uz je tam teda betelne dlouho.

tygrlive
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 821
Registrován: 23. 12. 2009, 22:07
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od tygrlive »

flyingblue píše:Ten kod uz je tam teda betelne dlouho.


tak nic :( myslel jsem, ze je to nejaky novy vyvoj...

Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: JAL míří k Deltě

Příspěvek od Smurfx »

tygrlive píše:
flyingblue píše:Ten kod uz je tam teda betelne dlouho.


tak nic :( myslel jsem, ze je to nejaky novy vyvoj...


Taky bych chtěl, aby se věci vyvíjely takto rychle, ale je naprosto mimo realitu, aby codesharing dohoda uzavřela takto rychle v reakci na finanční problémy JALu :) Kde žiješ? :)


Odpovědět