Condor 767

Odpovědět
DaveM
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 01. 2010, 21:51
Stav: Offline

Condor 767

Příspěvek od DaveM »

Ahoj,měl bych letět na Mauricius s Condorem -B767 ,tak jsem se chtěl zeptat jestli s tím má někdo zkušenosti - s pohodlím,místem na nohy,jestli je v každym sedadle obrazovka,atd..Díky:)


Spenlik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 529
Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPD/KSFO
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od Spenlik »


b717
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25. 01. 2010, 09:48
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od b717 »

leteli sme s DE z FRA na MRU vo februari 2009 v Economy Class. Kedze som dost objemny, obaval som sa, ale sedacky boli pohodlne (renovovane, resp. vymenene-urcite nie povodne). IFE nie je zabudovane v sedadlach, mali sme len len klasicke CRT monitory po niekolkych radach, pri starte a landingu mapa s polohou, pocas letu kalsika ako Mr. Bean, kanadska skryta kamera, atd.... Catering standardne dobry, ale nic vynimocne, napoje neako i alko neobmedzene, detske menu na vyziadanie.
Cesta spat trvala hrozne dlho 11,5 hod. Start pocitacovo presny, stupanie prijemne, resp. az velmi mierne a potom 850 km/h a a ni o km viac ci menej. Proste Nemci.
Celkovy dojem velmi odbry.

b717
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25. 01. 2010, 09:48
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od b717 »

este na doplenenie: dostatok miesta na nohy, ak ste vsak nad cca 195 cm, potom radsej lette v Comfort Class.
let FRA-MRU: 14.2. 2009, B-767-300 D-ABUI, 10,5 hod.
let MRU-FRA: 24.2. 2009, B-767-300, D-ABUH, 11,5 hod.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od vitezslav »

Mně by celkem zajímalo, jak si někdo představuje "počítačovo presný start" :lol:


b717
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25. 01. 2010, 09:48
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od b717 »

Som celkom rad, ze som Vas pobavil. Samozrejme "pocitacovo presny start" bol mysleny s istou davkou humoru. Absolvoval som sice uz asi 300 startov, ale skutocne start z MRU bol z mojho pohladu zaujimavy. Maly uhol stupania od startu, necitili sme ziadnu korekcia stupania, alebo upravu letovej hladiny a takto sme stupali velmi dlho az do FL360, kde sme boli bez korekcie FL360 a 850 km/h az po Kretu. Proste bol to start po idealnej trajektorii s ohladom na loading lietadla, vietor a prudenie, spotrebu, atd... Preto som napisal "pocitacovo presny", lebo parametre letu boli idealne, akoby startoval autopolit a nie clovek.
Samozrejme landing vo FRA bol uz o niecom inom.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od vitezslav »

b717: Takle v PRG běžně startují břídilové, kteří chtějí šetřit palivo a vyhrávají pak nejrůznější protihlukové soutěže... :lol:

b717
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25. 01. 2010, 09:48
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od b717 »

vitezslav píše:b717: Takle v PRG běžně startují břídilové, kteří chtějí šetřit palivo a vyhrávají pak nejrůznější protihlukové soutěže... :lol:



OK, ale z PRG asi tazko moze stupat 45 min. do FL. To by uz bol napr. za MUC a mal niekolko koliznych situacii za sebou.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od flyingblue »

b717 píše:Som celkom rad, ze som Vas pobavil. Samozrejme "pocitacovo presny start" bol mysleny s istou davkou humoru. Absolvoval som sice uz asi 300 startov, ale skutocne start z MRU bol z mojho pohladu zaujimavy. Maly uhol stupania od startu, necitili sme ziadnu korekcia stupania, alebo upravu letovej hladiny a takto sme stupali velmi dlho az do FL360, kde sme boli bez korekcie FL360 a 850 km/h az po Kretu. Proste bol to start po idealnej trajektorii s ohladom na loading lietadla, vietor a prudenie, spotrebu, atd... Preto som napisal "pocitacovo presny", lebo parametre letu boli idealne, akoby startoval autopolit a nie clovek.
Samozrejme landing vo FRA bol uz o niecom inom.


Neni cemu se divit, ze leteli optimalne, pac je dost casu na nastoupani :-)

DaveM
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 01. 2010, 21:51
Stav: Offline

Re: Condor 767

Příspěvek od DaveM »

b717 píše:leteli sme s DE z FRA na MRU vo februari 2009 v Economy Class. Kedze som dost objemny, obaval som sa, ale sedacky boli pohodlne (renovovane, resp. vymenene-urcite nie povodne). IFE nie je zabudovane v sedadlach, mali sme len len klasicke CRT monitory po niekolkych radach, pri starte a landingu mapa s polohou, pocas letu kalsika ako Mr. Bean, kanadska skryta kamera, atd.... Catering standardne dobry, ale nic vynimocne, napoje neako i alko neobmedzene, detske menu na vyziadanie.
Cesta spat trvala hrozne dlho 11,5 hod. Start pocitacovo presny, stupanie prijemne, resp. az velmi mierne a potom 850 km/h a a ni o km viac ci menej. Proste Nemci.
Celkovy dojem velmi odbry.



Dik za odpoved,mam 195cm,tak jsem teda zvedavej:D a toho IFE je skoda,snad nejak preziju tech 10-11h:D


Odpovědět