Qatar Airways
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 63
- Registrován: 04. 07. 2010, 12:30
- Bydliště: Tauranga
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Qatar má novou visa-free politiku a ČR tam patří také. Takže na klasickou turistiku nebude potřeba žádat o víza předem:
https://www.visitqatar.qa/plan/visas-requirements.html
https://www.visitqatar.qa/plan/visas-requirements.html
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy
Re: Qatar Airways
gaba02 píše:To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy
V rezervačním systému v listopadu je pořád A320 ...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
- Oblíbené typy letadel: B773, B744
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
gaba02 píše:To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy
Zdroj? :O Takhle rychle jsem to fakt nečekal Co jsem včera koukal na výbavu těch A320tek, tak mi to přišlo docela komfort, takže spíše rovnou velký zájem o letenky?
Re: Qatar Airways
Rofledman píše:gaba02 píše:To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy
Zdroj? :O Takhle rychle jsem to fakt nečekal Co jsem včera koukal na výbavu těch A320tek, tak mi to přišlo docela komfort, takže spíše rovnou velký zájem o letenky?
Tak fakt: http://zdopravy.cz/nasadime-vetsi-letad ... rways-760/
Honza Sůra
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Qatar od října nasadí na nové lince větší letadlo
http://happyfly.cz/qatar-airways-nasadi ... i-letadlo/
http://happyfly.cz/qatar-airways-nasadi ... i-letadlo/
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
ČTK píše, že nasadí A340 tak uvidíme, co to nakonec bude..
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
Řekl bych, že ČTK mají chybu. Píše se, že to bude letadlo pro 305 míst, tedy to přesně sedí na katarskou A330-300 a navíc jejich A340-600 velmi brzy doslouží. Neříkám, že by A340-600 nebyla krásná, ale tady se opravdu někdo spletl.
Zajímavá bude spíš situace na stojánkách. Ruzyně v současnosti používá pro widebody dvouchobotové stojánky 3, 14 a 16. V zimní sezóně Qatar nebude mít problém najít místo na stojánce 3, kterou používá Delta a Sichuan. Příští rok ale již menší problém bude:
Stojánka 3: AA Philadelphia (9:05-11:30), DL New York (11:55-13:40), 3U Chengdu (17:50-19:50)
Stojánka 14: AC Toronto (7:00-9:35), TS Montreal (11:00-12:45), EK Dubaj (13:30-15:55), KE Soul (16:50-18:50)
Stojánka 16: HU Peking/Bělehrad 1,3,5 (6:00-14:00), MU Šanghaj 2,6 (5:35-13:30), OK Soul (16:40-18:30), MU Sian (18:50-21:20)
Pokud bude i příští rok navíc sobotní rotace Hainanu, pak i ten je v kolizi s China Eastern. Kam se ale poskládá Qatar s časy 2,4,6 (7:40-9:25) a 1,3,5,7 (13:10-17:10) ??
Případné další aerolinky s widebody mají ještě místa v časech v kterýkoliv den v týdnu:
Stojánka 3: (6:00-9:05), (14:15-17:15)
Stojánka 14: (14:30-16:15)
Stojánka 16: (19:30-22:00)
Pomalu ale jistě se nám začíná Terminál 1 plnit. Za Tvrdíkovy éry se na stojánkách 1 a 2 odbavovaly A310 a pokud vím, tak stojánka 13 umí 767 snad taky. Třeba se Letiště Praha nakonec rozhoupe a k příští letní sezóně překope další stojánky.
Zajímavá bude spíš situace na stojánkách. Ruzyně v současnosti používá pro widebody dvouchobotové stojánky 3, 14 a 16. V zimní sezóně Qatar nebude mít problém najít místo na stojánce 3, kterou používá Delta a Sichuan. Příští rok ale již menší problém bude:
Stojánka 3: AA Philadelphia (9:05-11:30), DL New York (11:55-13:40), 3U Chengdu (17:50-19:50)
Stojánka 14: AC Toronto (7:00-9:35), TS Montreal (11:00-12:45), EK Dubaj (13:30-15:55), KE Soul (16:50-18:50)
Stojánka 16: HU Peking/Bělehrad 1,3,5 (6:00-14:00), MU Šanghaj 2,6 (5:35-13:30), OK Soul (16:40-18:30), MU Sian (18:50-21:20)
Pokud bude i příští rok navíc sobotní rotace Hainanu, pak i ten je v kolizi s China Eastern. Kam se ale poskládá Qatar s časy 2,4,6 (7:40-9:25) a 1,3,5,7 (13:10-17:10) ??
Případné další aerolinky s widebody mají ještě místa v časech v kterýkoliv den v týdnu:
Stojánka 3: (6:00-9:05), (14:15-17:15)
Stojánka 14: (14:30-16:15)
Stojánka 16: (19:30-22:00)
Pomalu ale jistě se nám začíná Terminál 1 plnit. Za Tvrdíkovy éry se na stojánkách 1 a 2 odbavovaly A310 a pokud vím, tak stojánka 13 umí 767 snad taky. Třeba se Letiště Praha nakonec rozhoupe a k příští letní sezóně překope další stojánky.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26. 09. 2015, 23:03
- Oblíbené typy letadel: A350, A340, A330, E195
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG,BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
gaba02 píše:ČTK píše, že nasadí A340 tak uvidíme, co to nakonec bude..
A346 tazko bude na rotaci do PRG, teraz nedavno ju nasadily na BKK, pretoze blokada Qataru stale trva a z Thajska ju vyuziju na cargo (potraviny)
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 224
- Registrován: 09. 11. 2008, 11:06
- Oblíbené typy letadel: B787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
m@rtin píše:Řekl bych, že ČTK mají chybu. Píše se, že to bude letadlo pro 305 míst, tedy to přesně sedí na katarskou A330-300 a navíc jejich A340-600 velmi brzy doslouží. Neříkám, že by A340-600 nebyla krásná, ale tady se opravdu někdo spletl.
Zajímavá bude spíš situace na stojánkách. Ruzyně v současnosti používá pro widebody dvouchobotové stojánky 3, 14 a 16. V zimní sezóně Qatar nebude mít problém najít místo na stojánce 3, kterou používá Delta a Sichuan. Příští rok ale již menší problém bude:
Stojánka 3: AA Philadelphia (9:05-11:30), DL New York (11:55-13:40), 3U Chengdu (17:50-19:50)
Stojánka 14: AC Toronto (7:00-9:35), TS Montreal (11:00-12:45), EK Dubaj (13:30-15:55), KE Soul (16:50-18:50)
Stojánka 16: HU Peking/Bělehrad 1,3,5 (6:00-14:00), MU Šanghaj 2,6 (5:35-13:30), OK Soul (16:40-18:30), MU Sian (18:50-21:20)
Pokud bude i příští rok navíc sobotní rotace Hainanu, pak i ten je v kolizi s China Eastern. Kam se ale poskládá Qatar s časy 2,4,6 (7:40-9:25) a 1,3,5,7 (13:10-17:10) ??
Případné další aerolinky s widebody mají ještě místa v časech v kterýkoliv den v týdnu:
Stojánka 3: (6:00-9:05), (14:15-17:15)
Stojánka 14: (14:30-16:15)
Stojánka 16: (19:30-22:00)
Pomalu ale jistě se nám začíná Terminál 1 plnit. Za Tvrdíkovy éry se na stojánkách 1 a 2 odbavovaly A310 a pokud vím, tak stojánka 13 umí 767 snad taky. Třeba se Letiště Praha nakonec rozhoupe a k příští letní sezóně překope další stojánky.
Co jsem slyšel, tak snad jeden stojánek se bude předělávat příští rok, ale jestli nebude už pozdě.. možná by měli začít hned
Re: Qatar Airways
Bude to A330-300. Ještě jsem se Al Bakera po tiskovce pro jistotu jednou ptal.
Re: Qatar Airways
Se nevytahuj
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
HonzaLB píše:Bude to A330-300. Ještě jsem se Al Bakera po tiskovce pro jistotu jednou ptal.
No on to opakoval celkem jasne
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Qatar Airways
happyna píše:Qatar od října nasadí na nové lince větší letadlo
http://happyfly.cz/qatar-airways-nasadi ... i-letadlo/
Jenom nerikal 777, ale 787 (s poznamkou o vetsim mnozstvi zidli v premiovych tridach)