Stránka 15 z 26

Re: Qatar Airways

Napsal: 10. 08. 2017, 04:52
od vit.spinka
Qatar má novou visa-free politiku a ČR tam patří také. Takže na klasickou turistiku nebude potřeba žádat o víza předem:

https://www.visitqatar.qa/plan/visas-requirements.html

Re: Qatar Airways

Napsal: 10. 08. 2017, 20:12
od Cartman
A Qatar Air se nebáli hned zareagovat:

https://pasteboard.co/GF2sfna.jpg

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 12:05
od gaba02
To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy :)

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 12:08
od Erix8
gaba02 píše:To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy :)


V rezervačním systému v listopadu je pořád A320 ... :?:

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 12:10
od Rofledman
gaba02 píše:To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy :)


Zdroj? :O Takhle rychle jsem to fakt nečekal :D Co jsem včera koukal na výbavu těch A320tek, tak mi to přišlo docela komfort, takže spíše rovnou velký zájem o letenky?

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 12:26
od Erix8
Rofledman píše:
gaba02 píše:To šlo celkem rychle, od října widebody na lince do Prahy :)


Zdroj? :O Takhle rychle jsem to fakt nečekal :D Co jsem včera koukal na výbavu těch A320tek, tak mi to přišlo docela komfort, takže spíše rovnou velký zájem o letenky?


Tak fakt: http://zdopravy.cz/nasadime-vetsi-letad ... rways-760/

Honza Sůra :clap:

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 13:10
od happyna
Qatar od října nasadí na nové lince větší letadlo
http://happyfly.cz/qatar-airways-nasadi ... i-letadlo/

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 14:32
od gaba02
ČTK píše, že nasadí A340 :D tak uvidíme, co to nakonec bude..

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 15:01
od m@rtin
Řekl bych, že ČTK mají chybu. Píše se, že to bude letadlo pro 305 míst, tedy to přesně sedí na katarskou A330-300 a navíc jejich A340-600 velmi brzy doslouží. Neříkám, že by A340-600 nebyla krásná, ale tady se opravdu někdo spletl.

Zajímavá bude spíš situace na stojánkách. Ruzyně v současnosti používá pro widebody dvouchobotové stojánky 3, 14 a 16. V zimní sezóně Qatar nebude mít problém najít místo na stojánce 3, kterou používá Delta a Sichuan. Příští rok ale již menší problém bude:

Stojánka 3: AA Philadelphia (9:05-11:30), DL New York (11:55-13:40), 3U Chengdu (17:50-19:50)
Stojánka 14: AC Toronto (7:00-9:35), TS Montreal (11:00-12:45), EK Dubaj (13:30-15:55), KE Soul (16:50-18:50)
Stojánka 16: HU Peking/Bělehrad 1,3,5 (6:00-14:00), MU Šanghaj 2,6 (5:35-13:30), OK Soul (16:40-18:30), MU Sian (18:50-21:20)

Pokud bude i příští rok navíc sobotní rotace Hainanu, pak i ten je v kolizi s China Eastern. Kam se ale poskládá Qatar s časy 2,4,6 (7:40-9:25) a 1,3,5,7 (13:10-17:10) ??

Případné další aerolinky s widebody mají ještě místa v časech v kterýkoliv den v týdnu:
Stojánka 3: (6:00-9:05), (14:15-17:15)
Stojánka 14: (14:30-16:15)
Stojánka 16: (19:30-22:00)

Pomalu ale jistě se nám začíná Terminál 1 plnit. Za Tvrdíkovy éry se na stojánkách 1 a 2 odbavovaly A310 a pokud vím, tak stojánka 13 umí 767 snad taky. Třeba se Letiště Praha nakonec rozhoupe a k příští letní sezóně překope další stojánky.

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 15:21
od miro776
gaba02 píše:ČTK píše, že nasadí A340 :D tak uvidíme, co to nakonec bude..

A346 tazko bude na rotaci do PRG, teraz nedavno ju nasadily na BKK, pretoze blokada Qataru stale trva a z Thajska ju vyuziju na cargo (potraviny)

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 16:02
od gaba02
m@rtin píše:Řekl bych, že ČTK mají chybu. Píše se, že to bude letadlo pro 305 míst, tedy to přesně sedí na katarskou A330-300 a navíc jejich A340-600 velmi brzy doslouží. Neříkám, že by A340-600 nebyla krásná, ale tady se opravdu někdo spletl.

Zajímavá bude spíš situace na stojánkách. Ruzyně v současnosti používá pro widebody dvouchobotové stojánky 3, 14 a 16. V zimní sezóně Qatar nebude mít problém najít místo na stojánce 3, kterou používá Delta a Sichuan. Příští rok ale již menší problém bude:

Stojánka 3: AA Philadelphia (9:05-11:30), DL New York (11:55-13:40), 3U Chengdu (17:50-19:50)
Stojánka 14: AC Toronto (7:00-9:35), TS Montreal (11:00-12:45), EK Dubaj (13:30-15:55), KE Soul (16:50-18:50)
Stojánka 16: HU Peking/Bělehrad 1,3,5 (6:00-14:00), MU Šanghaj 2,6 (5:35-13:30), OK Soul (16:40-18:30), MU Sian (18:50-21:20)

Pokud bude i příští rok navíc sobotní rotace Hainanu, pak i ten je v kolizi s China Eastern. Kam se ale poskládá Qatar s časy 2,4,6 (7:40-9:25) a 1,3,5,7 (13:10-17:10) ??

Případné další aerolinky s widebody mají ještě místa v časech v kterýkoliv den v týdnu:
Stojánka 3: (6:00-9:05), (14:15-17:15)
Stojánka 14: (14:30-16:15)
Stojánka 16: (19:30-22:00)

Pomalu ale jistě se nám začíná Terminál 1 plnit. Za Tvrdíkovy éry se na stojánkách 1 a 2 odbavovaly A310 a pokud vím, tak stojánka 13 umí 767 snad taky. Třeba se Letiště Praha nakonec rozhoupe a k příští letní sezóně překope další stojánky.

Co jsem slyšel, tak snad jeden stojánek se bude předělávat příští rok, ale jestli nebude už pozdě.. možná by měli začít hned :roll:

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 17:09
od HonzaLB
Bude to A330-300. Ještě jsem se Al Bakera po tiskovce pro jistotu jednou ptal.

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 18:38
od VanillA
Se nevytahuj 8)

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 20:12
od flyingblue
HonzaLB píše:Bude to A330-300. Ještě jsem se Al Bakera po tiskovce pro jistotu jednou ptal.


No on to opakoval celkem jasne :-)

Re: Qatar Airways

Napsal: 22. 08. 2017, 20:13
od flyingblue
happyna píše:Qatar od října nasadí na nové lince větší letadlo
http://happyfly.cz/qatar-airways-nasadi ... i-letadlo/


Jenom nerikal 777, ale 787 (s poznamkou o vetsim mnozstvi zidli v premiovych tridach) :-)