Finnair
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Finnair
Pár novinek z Finnairu:
kampaň z Prahy a Budapešti do Dillí od 30.06. jsou v prodeji kampaň tarify WCMPCZ / RCMPCZ a WCMPHU / RCMPHU:
Prague CZK W 11580
R 12580
Budapest HUF W 116100
R 126100
Min/max pobyt je 6D / 1M, prodej do 15.09.2010, cesty do 30.11.2010 (cesta ukončena 30.11.2010), děti 2-11 let sleva 25%, oba tarify jsou kombinovatelné s ostatními publikovanými ECO tarify. Letenky jsou po vystavení nevratné a neměnné. Úplné
podmínky tarifů naleznete v rezervačních systémech. Uvedené ceny jsou včetně palivového příplatku a letištních tax.
14.07.2010 Finnair začíná využívat úplně nového Terminálu 3 (T3) a Indira Gandhi International Airport v Dillí, Indii.
Nový Terminál 3 bude otevřen 03.07., mezinárodní lety z něj budou provozované od 14.07. a domácí od 31.07.2010. T3 je dvouposchoďová budova, s přílety ve spodní části a odlety v prvním patře. Terminál bude mít 168 odbavovacích přepážek, 78 nástupních chodeb, 90 imigračních přepážek, 14 x-ray ploch pro zkrácení doby čekání, duty-free obchody a další. Více
jak 90% cestujících na letišti v Dillí budou využívat tento terminál po jeho otevření. Z nového terminálu bude operovat cca 55 dopravců, včetně leteckých společností oneworld a jeho posledním členem - Kingfisher Airlines. Cestující Finnair v business class, Finnair Plus Platinum, Gold a Silver členi, stejně tak jako oneworld Emerald a Sapphire členi budou moci od srpna využívat novou Kingfisher Lounge. Do té doby budou moci navštívit dočasný salónek nebo jim
budou nabídnuty vouchery do kaváren nebo restaurací. Nový terminál má kapacitu 34 miliónů cestujících ročně. Bude dokončen na 2010 Commonwealth Games, které se konají v
říjnu v Dillí a bude spojen s Dillí osmiproudou dálnící (National Highway a metrem (Mass Rapid Transit System). Terminál 3 bude světově třetím největším terminálem pro cestující po Dubaji a Pekingu.
Video terminálu ke shlédnutí na:
http://translate.google.fi/translate?hl ... 60473.html
seating na vnitrostátních letech po Finsku
obnovená služba cestujícím na letech operovaných Finnair. Cestující má tak možnost si předem rezervovat místo tak, jak je to běžné na mezinárodních letech Finnair. Služba standardizuje a zlepšuje servis cestujícím. Seating je možné provádět při nákupu letenky nebo při odbavení na webových stránkách Finnair nebo při odbavení v automatech na letištích.
kampaň z Prahy a Budapešti do Dillí od 30.06. jsou v prodeji kampaň tarify WCMPCZ / RCMPCZ a WCMPHU / RCMPHU:
Prague CZK W 11580
R 12580
Budapest HUF W 116100
R 126100
Min/max pobyt je 6D / 1M, prodej do 15.09.2010, cesty do 30.11.2010 (cesta ukončena 30.11.2010), děti 2-11 let sleva 25%, oba tarify jsou kombinovatelné s ostatními publikovanými ECO tarify. Letenky jsou po vystavení nevratné a neměnné. Úplné
podmínky tarifů naleznete v rezervačních systémech. Uvedené ceny jsou včetně palivového příplatku a letištních tax.
14.07.2010 Finnair začíná využívat úplně nového Terminálu 3 (T3) a Indira Gandhi International Airport v Dillí, Indii.
Nový Terminál 3 bude otevřen 03.07., mezinárodní lety z něj budou provozované od 14.07. a domácí od 31.07.2010. T3 je dvouposchoďová budova, s přílety ve spodní části a odlety v prvním patře. Terminál bude mít 168 odbavovacích přepážek, 78 nástupních chodeb, 90 imigračních přepážek, 14 x-ray ploch pro zkrácení doby čekání, duty-free obchody a další. Více
jak 90% cestujících na letišti v Dillí budou využívat tento terminál po jeho otevření. Z nového terminálu bude operovat cca 55 dopravců, včetně leteckých společností oneworld a jeho posledním členem - Kingfisher Airlines. Cestující Finnair v business class, Finnair Plus Platinum, Gold a Silver členi, stejně tak jako oneworld Emerald a Sapphire členi budou moci od srpna využívat novou Kingfisher Lounge. Do té doby budou moci navštívit dočasný salónek nebo jim
budou nabídnuty vouchery do kaváren nebo restaurací. Nový terminál má kapacitu 34 miliónů cestujících ročně. Bude dokončen na 2010 Commonwealth Games, které se konají v
říjnu v Dillí a bude spojen s Dillí osmiproudou dálnící (National Highway a metrem (Mass Rapid Transit System). Terminál 3 bude světově třetím největším terminálem pro cestující po Dubaji a Pekingu.
Video terminálu ke shlédnutí na:
http://translate.google.fi/translate?hl ... 60473.html
seating na vnitrostátních letech po Finsku
obnovená služba cestujícím na letech operovaných Finnair. Cestující má tak možnost si předem rezervovat místo tak, jak je to běžné na mezinárodních letech Finnair. Služba standardizuje a zlepšuje servis cestujícím. Seating je možné provádět při nákupu letenky nebo při odbavení na webových stránkách Finnair nebo při odbavení v automatech na letištích.
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Finnair
Změna systému přepravy zavazadel pro cesty od 01.09.2010
pro všechny letenky vystavené 01.09.2010 a později se zavádí tzv. 'piece concept' na všech pravidelných letech Finnair:
economy class 1 piece max. weight 23kg
business class + Y/B economy class fares 2 pieces max. weight 23kg/piece, ie. total 46kg
Původní váha zavazadel se tak zvyšuje ze současných 20kg v ekonomické třídě na 23kg. Váha jednotlivého zavazadla nesmí být vyšší jak 32kg. Těžší zavazadla musí být předem vyžádána a potvrzena a pak budou přepravena za poplatek. Držitelé karet Finnair PLus - Platinum, Gold a Silver a dále oneworld Emerald, Sapphire a Ruby členové si budou moci odbavit další jeden kus zavazadla. V business třídě a s letenkou v Y/B třídě to znamená 2 + 1 zavazadel, u ostatních
letenek v ekonomické třídě 1+ 1 zavazadlo.
pro všechny letenky vystavené 01.09.2010 a později se zavádí tzv. 'piece concept' na všech pravidelných letech Finnair:
economy class 1 piece max. weight 23kg
business class + Y/B economy class fares 2 pieces max. weight 23kg/piece, ie. total 46kg
Původní váha zavazadel se tak zvyšuje ze současných 20kg v ekonomické třídě na 23kg. Váha jednotlivého zavazadla nesmí být vyšší jak 32kg. Těžší zavazadla musí být předem vyžádána a potvrzena a pak budou přepravena za poplatek. Držitelé karet Finnair PLus - Platinum, Gold a Silver a dále oneworld Emerald, Sapphire a Ruby členové si budou moci odbavit další jeden kus zavazadla. V business třídě a s letenkou v Y/B třídě to znamená 2 + 1 zavazadel, u ostatních
letenek v ekonomické třídě 1+ 1 zavazadlo.
Re: Finnair
prodejce píše:Pár novinek z Finnairu:
I Finové zřejmě dospěli k názoru že dosavadní zbarvení je pro ně moc dobré a tak přišli s témhle výtvorem:
http://www.skyliner-aviation.de/viewpho ... picid=6845
Re: Finnair
teda to už je snad i ten novej LOT lepší
Re: Finnair
Finnair to ještě docela zvládl, zachoval si totiž své písmo, né jako teď velmi oblíbené "záchodové písmo" třeba Holidays Czech Airlines, nebo LOT.... LOT to mnohonásobně nezvládl, ač zřejmě přiláká nezletilou klientelu bo i třeba nás na vzpomínky na plastové hračky letadel s obrovskými kolečky, co se hned zlámou a výrazným červenomodrým zbarvením (někde ho možná ještě mám) - tím ovšem nechci provokovat naše trsátko, neb jsem si na něj už zvykl. Je to ale zvláštní, ještě před pár lety jsme nadávali na růžová zbarvení, příchodem létajícího bordelu wizzu jsme byli ještě více pohoršeni, politikou létající provokace Ryanu minimálně vyvedeni z míry, naopak nás SkyE mile potěšil svým vkusem, ale poslední dobu už přestávám pobírat, neb, možné je všecko....
...Aerolinky si říkají o to, že je přestaneme brát vážně
...Aerolinky si říkají o to, že je přestaneme brát vážně
Re: Finnair
Vzdy jsem si myslel ze livery Finnairu nemuze byt horsi... a co nove barvy? Finnair dokazali ze horsi livery mohou jeste zhorsit )))
Pane grafiku... neprehnals to s temi "Fkama" na trupu....?
velike foto na http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7000293&nseq=0
fuj fuj fuj
Pane grafiku... neprehnals to s temi "Fkama" na trupu....?
velike foto na http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7000293&nseq=0
fuj fuj fuj
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Finnair
MS743 píše:Vzdy jsem si myslel ze livery Finnairu nemuze byt horsi... a co nove barvy? Finnair dokazali ze horsi livery mohou jeste zhorsit )))
Pane grafiku... neprehnals to s temi "Fkama" na trupu....?
velike foto na http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7000293&nseq=0
fuj fuj fuj
Abych pravdu rekl, me to prijde jako docel "kool" pekne livery. Ale to je asi o vkusu, kazdy ma rad neco jineho.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Finnair
MS743 píše:Vzdy jsem si myslel ze livery Finnairu nemuze byt horsi... a co nove barvy? Finnair dokazali ze horsi livery mohou jeste zhorsit )))
Pane grafiku... neprehnals to s temi "Fkama" na trupu....?
velike foto na http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7000293&nseq=0
fuj fuj fuj
Nic moc, uznávám. Absolutně nezajmavé
Re: Finnair
když to tak vidim všechny ty nové barvy, tak trsátka ČSA budou nakonec ještě jedny z nej livery v Evropě
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Finnair
Airbus A33O v nových barvách:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2kKJjNRRkIA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2kKJjNRRkIA[/youtube]
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15. 11. 2009, 13:27
- Bydliště: Č.B
- Stav: Offline
Finnair - zkušenosti
Má někdo zkušenosti s Finnairem na dálkové trasy do Asie(konkrétně Helsinky-Seoul) ?
První co mě nemile zarazilo bylo zpoplatnění míst u nouzáků 60 éčky - takže při mé skoro dvoumetrové výšce bude těch deset hodin "zážitek"..
První co mě nemile zarazilo bylo zpoplatnění míst u nouzáků 60 éčky - takže při mé skoro dvoumetrové výšce bude těch deset hodin "zážitek"..
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Finnair - zkušenosti
k.m píše:Má někdo zkušenosti s Finnairem na dálkové trasy do Asie(konkrétně Helsinky-Seoul) ?
První co mě nemile zarazilo bylo zpoplatnění míst u nouzáků 60 éčky - takže při mé skoro dvoumetrové výšce bude těch deset hodin "zážitek"..
No a co Ti brani tech 60 EUR zaplatit, kdyz chces mit vetsi pohodli? Na tak dlouhe trase to neni zas tolik. Zpoplatnena mista s vetsim prostorem pro nohy (exit row) ma hodne aerolinek. Sam mam temer stejnou vysku co Ty a pri sve posledni ceste z AMS do ATL s KLM jsem nevahal zaplatit 45 EUR (50 % off diky ST E+) za sedadlo Economy Comfort. Ten rozdil, i kdyz to byly jen 4", byl dost znatelny. Chapu, ze se vetsina cestujicich chce dostat co nejdale za co nejmene penez, ale clovek by mel zvazit, zda musi setrit za kazdou cenu. Predpokladam, ze neletas na ICN kazdy tyden, aby to melo zasadni vliv na Tvuj rozpocet .
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 111
- Registrován: 15. 11. 2009, 13:27
- Bydliště: Č.B
- Stav: Offline
Re: Finnair
k.m píše:No a co Ti brani tech 60 EUR zaplatit, kdyz chces mit vetsi pohodli? Na tak dlouhe trase to neni zas tolik. Zpoplatnena mista s vetsim prostorem pro nohy (exit row) ma hodne aerolinek. Sam mam temer stejnou vysku co Ty a pri sve posledni ceste z AMS do ATL s KLM jsem nevahal zaplatit 45 EUR (50 % off diky ST E+) za sedadlo Economy Comfort. Ten rozdil, i kdyz to byly jen 4", byl dost znatelny. Chapu, ze se vetsina cestujicich chce dostat co nejdale za co nejmene penez, ale clovek by mel zvazit, zda musi setrit za kazdou cenu. Predpokladam, ze neletas na ICN kazdy tyden, aby to melo zasadni vliv na Tvuj rozpocet
No sice tam každý týden nelétám,ale 60 éček navrch se mě zdá dost a vliv na konečný rozpočet to má velký tj raději se budu mačkat...(60 tam,60 zpět + to samé kolega a jsme na 240 ) - za to máme hotel v Soulu na týden!
Já se s tím ještě nesetkal,že se za exit platí navíc(pravda nelétám zas tak často),takže proto mě to nemile překvapilo.Byl jsem zvyklí,že jsem ho vždy na přepážce dostal.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Finnair
k.m píše:k.m píše:No a co Ti brani tech 60 EUR zaplatit, kdyz chces mit vetsi pohodli? Na tak dlouhe trase to neni zas tolik. Zpoplatnena mista s vetsim prostorem pro nohy (exit row) ma hodne aerolinek. Sam mam temer stejnou vysku co Ty a pri sve posledni ceste z AMS do ATL s KLM jsem nevahal zaplatit 45 EUR (50 % off diky ST E+) za sedadlo Economy Comfort. Ten rozdil, i kdyz to byly jen 4", byl dost znatelny. Chapu, ze se vetsina cestujicich chce dostat co nejdale za co nejmene penez, ale clovek by mel zvazit, zda musi setrit za kazdou cenu. Predpokladam, ze neletas na ICN kazdy tyden, aby to melo zasadni vliv na Tvuj rozpocet
No sice tam každý týden nelétám,ale 60 éček navrch se mě zdá dost a vliv na konečný rozpočet to má velký tj raději se budu mačkat...(60 tam,60 zpět + to samé kolega a jsme na 240 ) - za to máme hotel v Soulu na týden!
Já se s tím ještě nesetkal,že se za exit platí navíc(pravda nelétám zas tak často),takže proto mě to nemile překvapilo.Byl jsem zvyklí,že jsem ho vždy na přepážce dostal.
Bohuzel situace je takova, ze se klasicke aerolinky po vzoru LCC snazi zpoplatnit co se da. Pred par lety bylo naprosto normalni odbavit si v Y cl na letech do USA druhe zavazadlo zdarma, vetsina aerolinek opustila u odbavenych zavazadel model piece concept, atd. Jak rikam, bohuzel doba pokrocila a nektere veci jsou ted jinak .