Air Baltic
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 133
- Registrován: 29. 07. 2009, 07:43
- Pohlaví: muž
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
La pardón, já letenky kupoval 9/2012.
Re: Air Baltic
Takže pochovala pro Air Baltic za vyplacenou kompenzaci 250 EUR za zrušený let. Člověk se asi musí o nárok sám přihlásit a prosazovat si jej, z vlastní inicitativy letecké společnosti nevím jak by to dopadlo... Ale OK, jsou féroví
D.
D.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
dracula1 píše:Takže pochovala pro Air Baltic za vyplacenou kompenzaci 250 EUR za zrušený let. Člověk se asi musí o nárok sám přihlásit a prosazovat si jej, z vlastní inicitativy letecké společnosti nevím jak by to dopadlo... Ale OK, jsou féroví
D.
chvilku som to nechapal, že kto koho pochoval, asi pochvala, že
tak to potom ferovi su..
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 951
- Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
V airBaltic uvažujú nad navýšením frekvencie do Popradu – Tatier
http://airtiper.com/?p=1359
http://airtiper.com/?p=1359
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
Prišiel mi mail od airBaltic o zmene mojom letu ....hned cely vystresovany kedže z rigy pokračujem inou leteckou spoločnostou ....tak idem na stranku airBaltic a najdem tam toto
Passenger
1 Adult Mr. Vladimir Chudik
Original itinerary
Sa 16/12 14:35 Tatry/Poprad 17:40 Riga BT486 Flight time has changed
New flight/-s
Sa 16/12 14:35 Tatry/Poprad 17:30 Riga BT486
ACCEPT CHANGE
If you have any questions or interest about other travel options please contact our Reservations Centre by e-mail reservations@airbaltic.lv or by phone.
Naštastie išlo len o to že budeme o 10 min skorej v Rige .....Koly 10 minutam plašia ludi keby neposielali maily tak si to určite ani nikdo nevšimne
Passenger
1 Adult Mr. Vladimir Chudik
Original itinerary
Sa 16/12 14:35 Tatry/Poprad 17:40 Riga BT486 Flight time has changed
New flight/-s
Sa 16/12 14:35 Tatry/Poprad 17:30 Riga BT486
ACCEPT CHANGE
If you have any questions or interest about other travel options please contact our Reservations Centre by e-mail reservations@airbaltic.lv or by phone.
Naštastie išlo len o to že budeme o 10 min skorej v Rige .....Koly 10 minutam plašia ludi keby neposielali maily tak si to určite ani nikdo nevšimne
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
Tohle jsem kdysi zazil u Wizzu, taky mail, ktery vystrasil a uleva, ze posun o 15 minut. Tak jsem to samozrejme prijal a o par tydnu pozdeji, kdyz jsem ze zvedavosti koukal na web, kolik aktualne stoji letenky na muj let, jsem zjistil, ze ten posun byl o den a 15 minut...(nastesti o dalsich par tydnu pozdeji to zrusili uplne, tak aspon vratili penize).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.
Re: Air Baltic
MEA píše:... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.
To s tou batozinou je trochu zavádějící, je to spis jak kdy a jak kdo, teď jsem viděl v RIX jak si proklepli jednoho cestujícího, jehož kabinovej kufr budil na první pohled dojem těžké váhy...
A220 je fakt pohodlný, zvlášť rozměry místnosti, kam i císař pan chodil pěšky mi přijdou až neuvěřitelný.
Na stranu druhou mi přijde, ze při startu je asi trosku náročnější to ero udržet v přímým směru...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
jfk píše:MEA píše:... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.
To s tou batozinou je trochu zavádějící, je to spis jak kdy a jak kdo, teď jsem viděl v RIX jak si proklepli jednoho cestujícího, jehož kabinovej kufr budil na první pohled dojem těžké váhy...
A220 je fakt pohodlný, zvlášť rozměry místnosti, kam i císař pan chodil pěšky mi přijdou až neuvěřitelný.
Na stranu druhou mi přijde, ze při startu je asi trosku náročnější to ero udržet v přímým směru...
S tými báglami, asi jasné: závisí od ľudí a situácie, ale pokým rozmerovo vyzerajú ok, nejak do toho nerýpali. A keď samozrejme nemáš viac ako 2ks. Tú poslednú vetu si ako myslel/ na základe čoho?
Re: Air Baltic
MEA píše:jfk píše:MEA píše:... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.
To s tou batozinou je trochu zavádějící, je to spis jak kdy a jak kdo, teď jsem viděl v RIX jak si proklepli jednoho cestujícího, jehož kabinovej kufr budil na první pohled dojem těžké váhy...
A220 je fakt pohodlný, zvlášť rozměry místnosti, kam i císař pan chodil pěšky mi přijdou až neuvěřitelný.
Na stranu druhou mi přijde, ze při startu je asi trosku náročnější to ero udržet v přímým směru...
S tými báglami, asi jasné: závisí od ľudí a situácie, ale pokým rozmerovo vyzerajú ok, nejak do toho nerýpali. A keď samozrejme nemáš viac ako 2ks. Tú poslednú vetu si ako myslel/ na základe čoho?
No a to proste není pravda, v tomhle případě rozměry byly OK, jen ten kufr vypadal těžkej a začali ho řešit - na váze byl o kilo a něco nad tím 8kg limitem a fakt nad tím nemavli rukou. Tu poslední větu jsem napsal na základě dvou absolvovanych startu s tím letadlem.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
jfk píše:No a to proste není pravda, v tomhle případě rozměry byly OK, jen ten kufr vypadal těžkej a začali ho řešit - na váze byl o kilo a něco nad tím 8kg limitem
Můžeš prosím vysvětlit, jak to že někteří lidi jsou zrakem schopni odhadnout váhu? Teda kdyby ses vyjadřoval přesněji, tak bych si nerýpnul: Předpokládám, že jsi chtěl napsat, že Ty jsi vypadal, že ten kufr je těžkej
Btw.nezapomenu, jak jsem do stroje LH nesl po schodech tak patnáctikilovej příručák a tvářil se u toho, že bych takové kufříky unesl na malíčku tři, protože nic neváží. V tomto směru zlaté BA a většina US aerolinek.
Re: Air Baltic
Globik píše:jfk píše:No a to proste není pravda, v tomhle případě rozměry byly OK, jen ten kufr vypadal těžkej a začali ho řešit - na váze byl o kilo a něco nad tím 8kg limitem
Můžeš prosím vysvětlit, jak to že někteří lidi jsou zrakem schopni odhadnout váhu? Teda kdyby ses vyjadřoval přesněji, tak bych si nerýpnul: Předpokládám, že jsi chtěl napsat, že Ty jsi vypadal, že ten kufr je těžkej
Btw.nezapomenu, jak jsem do stroje LH nesl po schodech tak patnáctikilovej příručák a tvářil se u toho, že bych takové kufříky unesl na malíčku tři, protože nic neváží. V tomto směru zlaté BA a většina US aerolinek.
No prostě chlap udělal životní chybu, když si koupil takovou tu masivně působící věc, navíc ve svítíve barvě, která na 100m křičela ‘vážím aspoň 15 kilo’. Já jsem jako slušný člověk měl titerne působící kufřík, tvářil se, ze je úplně prázdnej, i když měl poctivých 12,5.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Air Baltic
jfk píše:No prostě chlap udělal životní chybu, když si koupil takovou tu masivně působící věc, navíc ve svítíve barvě, která na 100m křičela ‘vážím aspoň 15 kilo’. Já jsem jako slušný člověk měl titerne působící kufřík, tvářil se, ze je úplně prázdnej, i když měl poctivých 12,5.
Aha, já si to blbě přečetl, myslel jsem, žes to byl Ty s těmi devíti kily.