Air Baltic

Avathar
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 133
Registrován: 29. 07. 2009, 07:43
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od Avathar »

La pardón, já letenky kupoval 9/2012.


dracula1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 08. 07. 2008, 21:16
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od dracula1 »

Takže pochovala pro Air Baltic za vyplacenou kompenzaci 250 EUR za zrušený let. Člověk se asi musí o nárok sám přihlásit a prosazovat si jej, z vlastní inicitativy letecké společnosti nevím jak by to dopadlo... Ale OK, jsou féroví :-)
D. ^:)^

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od MEA »

dracula1 píše:Takže pochovala pro Air Baltic za vyplacenou kompenzaci 250 EUR za zrušený let. Člověk se asi musí o nárok sám přihlásit a prosazovat si jej, z vlastní inicitativy letecké společnosti nevím jak by to dopadlo... Ale OK, jsou féroví :-)
D. ^:)^

chvilku som to nechapal, že kto koho pochoval, asi pochvala, že :)
tak to potom ferovi su..

maf
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 950
Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od maf »

V airBaltic uvažujú nad navýšením frekvencie do Popradu – Tatier
http://airtiper.com/?p=1359

vladivostok
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 505
Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od vladivostok »

Prišiel mi mail od airBaltic o zmene mojom letu ....hned cely vystresovany kedže z rigy pokračujem inou leteckou spoločnostou ....tak idem na stranku airBaltic a najdem tam toto
Passenger
1 Adult Mr. Vladimir Chudik

Original itinerary
Sa 16/12 14:35 Tatry/Poprad 17:40 Riga BT486 Flight time has changed

New flight/-s
Sa 16/12 14:35 Tatry/Poprad 17:30 Riga BT486
ACCEPT CHANGE
If you have any questions or interest about other travel options please contact our Reservations Centre by e-mail reservations@airbaltic.lv or by phone.

Naštastie išlo len o to že budeme o 10 min skorej v Rige .....Koly 10 minutam plašia ludi :D keby neposielali maily tak si to určite ani nikdo nevšimne


hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od hafi »

Tohle jsem kdysi zazil u Wizzu, taky mail, ktery vystrasil a uleva, ze posun o 15 minut. Tak jsem to samozrejme prijal a o par tydnu pozdeji, kdyz jsem ze zvedavosti koukal na web, kolik aktualne stoji letenky na muj let, jsem zjistil, ze ten posun byl o den a 15 minut...(nastesti o dalsich par tydnu pozdeji to zrusili uplne, tak aspon vratili penize).

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od MEA »

... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.

jfk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 34
Registrován: 04. 05. 2011, 15:40
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od jfk »

MEA píše:... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.

To s tou batozinou je trochu zavádějící, je to spis jak kdy a jak kdo, teď jsem viděl v RIX jak si proklepli jednoho cestujícího, jehož kabinovej kufr budil na první pohled dojem těžké váhy...
A220 je fakt pohodlný, zvlášť rozměry místnosti, kam i císař pan chodil pěšky mi přijdou až neuvěřitelný.
Na stranu druhou mi přijde, ze při startu je asi trosku náročnější to ero udržet v přímým směru...

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od MEA »

jfk píše:
MEA píše:... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.

To s tou batozinou je trochu zavádějící, je to spis jak kdy a jak kdo, teď jsem viděl v RIX jak si proklepli jednoho cestujícího, jehož kabinovej kufr budil na první pohled dojem těžké váhy...
A220 je fakt pohodlný, zvlášť rozměry místnosti, kam i císař pan chodil pěšky mi přijdou až neuvěřitelný.
Na stranu druhou mi přijde, ze při startu je asi trosku náročnější to ero udržet v přímým směru...


S tými báglami, asi jasné: závisí od ľudí a situácie, ale pokým rozmerovo vyzerajú ok, nejak do toho nerýpali. A keď samozrejme nemáš viac ako 2ks. Tú poslednú vetu si ako myslel/ na základe čoho?

jfk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 34
Registrován: 04. 05. 2011, 15:40
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od jfk »

MEA píše:
jfk píše:
MEA píše:... ich nové Bombardiery, podľa novej mytológie Airbus A-220, sú vcelku pohodlné a príjemné. Pre tých komu sa info zíde - na TAT ani RIX nie sú nejak extra obozretní pri kontrole príručných báglov 8kg, iné to už bolo na miniletisku Liepaja - LPX, odkiaľ lieta turbovrtuľový Dash 200km pľuvanec do Rigy. Túto linku ale zjavne niekto dotuje, lebo 17 pax a ceny od 15e OW to iste nevytrhnú... na TAT bola kapacita na dvoch letoch tak na 55 a 85 percent plná odhadom. takže tam častejšia frekvencia ako raz týždenne asi určite netreba.

To s tou batozinou je trochu zavádějící, je to spis jak kdy a jak kdo, teď jsem viděl v RIX jak si proklepli jednoho cestujícího, jehož kabinovej kufr budil na první pohled dojem těžké váhy...
A220 je fakt pohodlný, zvlášť rozměry místnosti, kam i císař pan chodil pěšky mi přijdou až neuvěřitelný.
Na stranu druhou mi přijde, ze při startu je asi trosku náročnější to ero udržet v přímým směru...


S tými báglami, asi jasné: závisí od ľudí a situácie, ale pokým rozmerovo vyzerajú ok, nejak do toho nerýpali. A keď samozrejme nemáš viac ako 2ks. Tú poslednú vetu si ako myslel/ na základe čoho?

No a to proste není pravda, v tomhle případě rozměry byly OK, jen ten kufr vypadal těžkej a začali ho řešit - na váze byl o kilo a něco nad tím 8kg limitem a fakt nad tím nemavli rukou. Tu poslední větu jsem napsal na základě dvou absolvovanych startu s tím letadlem.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od Globik »

jfk píše:No a to proste není pravda, v tomhle případě rozměry byly OK, jen ten kufr vypadal těžkej a začali ho řešit - na váze byl o kilo a něco nad tím 8kg limitem

Můžeš prosím vysvětlit, jak to že někteří lidi jsou zrakem schopni odhadnout váhu? :D Teda kdyby ses vyjadřoval přesněji, tak bych si nerýpnul: Předpokládám, že jsi chtěl napsat, že Ty jsi vypadal, že ten kufr je těžkej :)
Btw.nezapomenu, jak jsem do stroje LH nesl po schodech tak patnáctikilovej příručák a tvářil se u toho, že bych takové kufříky unesl na malíčku tři, protože nic neváží. V tomto směru zlaté BA a většina US aerolinek.

jfk
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 34
Registrován: 04. 05. 2011, 15:40
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od jfk »

Globik píše:
jfk píše:No a to proste není pravda, v tomhle případě rozměry byly OK, jen ten kufr vypadal těžkej a začali ho řešit - na váze byl o kilo a něco nad tím 8kg limitem

Můžeš prosím vysvětlit, jak to že někteří lidi jsou zrakem schopni odhadnout váhu? :D Teda kdyby ses vyjadřoval přesněji, tak bych si nerýpnul: Předpokládám, že jsi chtěl napsat, že Ty jsi vypadal, že ten kufr je těžkej :)
Btw.nezapomenu, jak jsem do stroje LH nesl po schodech tak patnáctikilovej příručák a tvářil se u toho, že bych takové kufříky unesl na malíčku tři, protože nic neváží. V tomto směru zlaté BA a většina US aerolinek.

No prostě chlap udělal životní chybu, když si koupil takovou tu masivně působící věc, navíc ve svítíve barvě, která na 100m křičela ‘vážím aspoň 15 kilo’. Já jsem jako slušný člověk měl titerne působící kufřík, tvářil se, ze je úplně prázdnej, i když měl poctivých 12,5.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5901
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Air Baltic

Příspěvek od Globik »

jfk píše:No prostě chlap udělal životní chybu, když si koupil takovou tu masivně působící věc, navíc ve svítíve barvě, která na 100m křičela ‘vážím aspoň 15 kilo’. Já jsem jako slušný člověk měl titerne působící kufřík, tvářil se, ze je úplně prázdnej, i když měl poctivých 12,5.

Aha, já si to blbě přečetl, myslel jsem, žes to byl Ty s těmi devíti kily.


Odpovědět