Dagestan Airlines

Odpovědět
hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1760
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Dagestan Airlines

Příspěvek od hafi »



Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Cherokee »

Tie informacie su zatial dost roznorode. http://newsru.com/russia/04dec2010/afi.html
Podla tejto informacie na miesto bolo vyslanych 20 sanitiek rychlej pomoci, ale kvoli zapcham sa tam nevedia dostat. :roll:

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4038
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od whiskey »

pozeram tie fotky, 154 na ceste z Vnukova do Mineralnych Vod, to muselo byt plne PHM. Masina vyzera podla fotiek na 4 kusy, nechapem, ze to nevybuchlo. Velke stastie!

skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od skater »

whiskey píše:pozeram tie fotky, 154 na ceste z Vnukova do Mineralnych Vod, to muselo byt plne PHM. Masina vyzera podla fotiek na 4 kusy, nechapem, ze to nevybuchlo. Velke stastie!


Jestli nám soudruzi nezapomněli natankovat palivo.....

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Ace2 »

Nebo jestli nezatuhlo. Ano vím, letecké palivo až tak netuhne jako nafta v autech, ale též tuhne a proto se palivo vyhřívá než se dostane do motorů. Jestli to nefungovalo, tak v tom mohl být problém.


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2706
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Pavel »

Ace2 píše:Nebo jestli nezatuhlo. Ano vím, letecké palivo až tak netuhne jako nafta v autech, ale též tuhne a proto se palivo vyhřívá než se dostane do motorů. Jestli to nefungovalo, tak v tom mohl být problém.

a kdepak se vyhřívá??

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5477
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od flyingblue »

Pavel píše:
Ace2 píše:Nebo jestli nezatuhlo. Ano vím, letecké palivo až tak netuhne jako nafta v autech, ale též tuhne a proto se palivo vyhřívá než se dostane do motorů. Jestli to nefungovalo, tak v tom mohl být problém.

a kdepak se vyhřívá??


Palubni mechaniknse prestehoval do podpalubi a beha tam s letlampou :-)

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Ace2 »

Jak se vyhřívá palivo u TUčka fakt netuším. Obvykle se vyhřívá u čerpadla, nebo u filtru. Proto má Airbus zakázáno létat ve výšce nad FL300 bez palivových pump po dobu delší jak 30 minut, právě proto, že je pak nefunkční vyhřívání paliva.

františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od františek dobrota »

Pokud se dobře pamatuje vyhřívá se v palivo-olejovým výměníku, byl v něm namontovaný i palivový filtr.Nevím kolik bylo v Moskvě, to bývá problém spíš hodně nízkých teplot/hodně vychlazeného paliva,třeba Ruslan v Irkutsku..mám pocit že zrovna na Ruslanu od té doby ale ohřívají motory až na dráze a na výkonu, řídící z toho musí být na mašli..Na tůčku byl nějaký čas na zahřátí tak, tuším tři nebo pět minut..

františek dobrota
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 580
Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od františek dobrota »

Ace2: Naopak, když letíš nad FL 300 déle jak půl hodiny, můžeš tam zůstat, Max.FL 300 jen když si nad méně než půl hodiny a nebude to kvůli teplotě ale kvůli tlaku..tedy alespon myslím.. :idea:

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Ace2 »

Tak to je špatně, shodou okolností jsem nudou včera během ferry flightu ze stávkujícího Španělska pročítal QRH. Je tam jasně napsaný, že pokud jsi bez palivových pump a jedeš na gravity feed tak můžeš být nad FL300 jen 30 minut kvůli tuhnutí paliva.

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Ace2 »

Hmm tak mi to nedalo. Musím se ve středu kouknout do QRH ještě jednou. Máš pravdu i s možností vzniku vzduchových bublin v palivu díky nízkému tlaku. Kouknu na to ještě jednou. Bylo tam tam napsaný celkem jasně. Pokud let delší než 30 minut - změna FLP pod FL300

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2920
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od Fabo »

U Tu-154 je vyhrivani motoru pred vzletem dano na 8 minut, v cemz muze byt zahrnuto rolovani. Kde se co dela s palivem nevim ale...

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1818
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Dagestan airlines

Příspěvek od MEA »

františek dobrota píše:třeba Ruslan v Irkutsku..


ako to tam presne bolo? ja si len pamatam ze viezli nejake stihacky cargo a po starte s tym praskli do mesta (tam je vseobecne dost idiotsky umiestnene letisko)...


Odpovědět