Dagestan Airlines
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Dagestan Airlines
Nouzove pristeni na Domodevu
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11918769
edit: koukam, ze uz i v cestine:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/ev ... ?id=684698
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11918769
edit: koukam, ze uz i v cestine:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/ev ... ?id=684698
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Dagestan airlines
Tie informacie su zatial dost roznorode. http://newsru.com/russia/04dec2010/afi.html
Podla tejto informacie na miesto bolo vyslanych 20 sanitiek rychlej pomoci, ale kvoli zapcham sa tam nevedia dostat.
Podla tejto informacie na miesto bolo vyslanych 20 sanitiek rychlej pomoci, ale kvoli zapcham sa tam nevedia dostat.
Re: Dagestan airlines
pozeram tie fotky, 154 na ceste z Vnukova do Mineralnych Vod, to muselo byt plne PHM. Masina vyzera podla fotiek na 4 kusy, nechapem, ze to nevybuchlo. Velke stastie!
Re: Dagestan airlines
whiskey píše:pozeram tie fotky, 154 na ceste z Vnukova do Mineralnych Vod, to muselo byt plne PHM. Masina vyzera podla fotiek na 4 kusy, nechapem, ze to nevybuchlo. Velke stastie!
Jestli nám soudruzi nezapomněli natankovat palivo.....
Re: Dagestan airlines
Nebo jestli nezatuhlo. Ano vím, letecké palivo až tak netuhne jako nafta v autech, ale též tuhne a proto se palivo vyhřívá než se dostane do motorů. Jestli to nefungovalo, tak v tom mohl být problém.
Re: Dagestan airlines
Ace2 píše:Nebo jestli nezatuhlo. Ano vím, letecké palivo až tak netuhne jako nafta v autech, ale též tuhne a proto se palivo vyhřívá než se dostane do motorů. Jestli to nefungovalo, tak v tom mohl být problém.
a kdepak se vyhřívá??
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Dagestan airlines
Pavel píše:Ace2 píše:Nebo jestli nezatuhlo. Ano vím, letecké palivo až tak netuhne jako nafta v autech, ale též tuhne a proto se palivo vyhřívá než se dostane do motorů. Jestli to nefungovalo, tak v tom mohl být problém.
a kdepak se vyhřívá??
Palubni mechaniknse prestehoval do podpalubi a beha tam s letlampou
Re: Dagestan airlines
Jak se vyhřívá palivo u TUčka fakt netuším. Obvykle se vyhřívá u čerpadla, nebo u filtru. Proto má Airbus zakázáno létat ve výšce nad FL300 bez palivových pump po dobu delší jak 30 minut, právě proto, že je pak nefunkční vyhřívání paliva.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Dagestan airlines
Pokud se dobře pamatuje vyhřívá se v palivo-olejovým výměníku, byl v něm namontovaný i palivový filtr.Nevím kolik bylo v Moskvě, to bývá problém spíš hodně nízkých teplot/hodně vychlazeného paliva,třeba Ruslan v Irkutsku..mám pocit že zrovna na Ruslanu od té doby ale ohřívají motory až na dráze a na výkonu, řídící z toho musí být na mašli..Na tůčku byl nějaký čas na zahřátí tak, tuším tři nebo pět minut..
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Re: Dagestan airlines
Ace2: Naopak, když letíš nad FL 300 déle jak půl hodiny, můžeš tam zůstat, Max.FL 300 jen když si nad méně než půl hodiny a nebude to kvůli teplotě ale kvůli tlaku..tedy alespon myslím..
Re: Dagestan airlines
Tak to je špatně, shodou okolností jsem nudou včera během ferry flightu ze stávkujícího Španělska pročítal QRH. Je tam jasně napsaný, že pokud jsi bez palivových pump a jedeš na gravity feed tak můžeš být nad FL300 jen 30 minut kvůli tuhnutí paliva.
Re: Dagestan airlines
Hmm tak mi to nedalo. Musím se ve středu kouknout do QRH ještě jednou. Máš pravdu i s možností vzniku vzduchových bublin v palivu díky nízkému tlaku. Kouknu na to ještě jednou. Bylo tam tam napsaný celkem jasně. Pokud let delší než 30 minut - změna FLP pod FL300
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Dagestan airlines
U Tu-154 je vyhrivani motoru pred vzletem dano na 8 minut, v cemz muze byt zahrnuto rolovani. Kde se co dela s palivem nevim ale...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Dagestan airlines
františek dobrota píše:třeba Ruslan v Irkutsku..
ako to tam presne bolo? ja si len pamatam ze viezli nejake stihacky cargo a po starte s tym praskli do mesta (tam je vseobecne dost idiotsky umiestnene letisko)...