LOT - bezpečnost

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: LOT - bezpečnost

Příspěvek od Pavel »

fricoolinek2 píše:Ještě teda jedna věc - píše se, jakej to přistání na břichu byl zázrak apod.

Skutečně? Pokud již neměly palivo a nehrozil požár, co se tak mohlo stát? Nějaký zachycení se o zem a případný smrtelný kotrmelce apod?

nějaké minimální množství paliva tam být muselo, motory musely běžet až do dotyku se zemí, a taky by třeba stačil nějaký blbý poryv větru, první dotek křídlem..... no a radši to nedomýšlet co by se mohlo stát...


Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: LOT - bezpečnost

Příspěvek od Ace2 »

Dotyk křídlem ne, jenom přeci má to motory pod křídlem, to by ten náklon musel být skutečně extrémní a v této rychlosti v podstatě ani neproveditelný.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: LOT - bezpečnost

Příspěvek od Pavel »

Ace2 píše:Dotyk křídlem ne, jenom přeci má to motory pod křídlem, to by ten náklon musel být skutečně extrémní a v této rychlosti v podstatě ani neproveditelný.

jistě, pán je zřejmě odborník...

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: LOT - bezpečnost

Příspěvek od Ace2 »

Jistě, a proto to říkám. Pří rychlosti kolem 120 kias, velký náklon neuděláš, protože letíš rychlostí blízké pádové a při naklání se děje s pádovou rychlostí...? pádová rychlost se zvyšuje :idea: což znamená, že se letadlo spíš sklopí čumákem k zemi a nenakloní se.

Navíc při běžných podmínkách jako v tomto případě tj, žádný podstatný vítr není žádný důvod letadlo naklánět a už vůbec ne do extrémních náklonů. Dotknout se špičkou křídla o zem by chtělo už notnou dávku nešikovnosti.


Odpovědět