OLT Jetair
Re: OLT Jetair
Přiznám se, že jim spíš přeju rychlý konec. SkyE sice napáchal spoustu blbostí, vyhýbal se však letovému řádu typu: 1.3....;.2.4...;..3.5..;....5.7, nebo "Memmingenům a Hahnům", především ale do destinací jako Paříž a Barcelona neoznamoval zahájení letů jednou týdně. Cena je jedna věc, myslím, že by takového dopravce bylo na některé tratě třeba. SkyE se pokoušel spojit PRG s BTS a KSC. Pořád tu jsou nové trasy, které jsou otvírány pozemní cestou a jsou výrazně zrychlovány. Berlin, Vídeň, Žilina, Bratislava, Munich jsou všechno destinace, které vozí (nebo vozily) vzduch, anebo tranzit, který má se vzduchem hodně společného...
...Problém dnes je, že při leťáku 2x denně v pracovní dny a 1x o víkendu budou lety značně nevyrovnané v obsazení - což znají i z leteckých společností, zvlášť low-cost. Když z těchto 12ti letů bude 8 mít 85% obsazení a 4 obsazenost 60 procent, znamená to 8x O nebo malý zisk a 4x velká černá díra. V celkovém součtu červené číslo.
...Problém dnes je, že při leťáku 2x denně v pracovní dny a 1x o víkendu budou lety značně nevyrovnané v obsazení - což znají i z leteckých společností, zvlášť low-cost. Když z těchto 12ti letů bude 8 mít 85% obsazení a 4 obsazenost 60 procent, znamená to 8x O nebo malý zisk a 4x velká černá díra. V celkovém součtu červené číslo.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: OLT Jetair
Alca píše:Přiznám se, že jim spíš přeju rychlý konec.
Jo, bylo to docela rychlý. Zavřeli krám - viz Szanowni Państwo, informujemy, że od 27 lipca br. wszystkie rejsy regularne zostają zawieszone do odwołania, tym samym wstrzymana zostaje sprzedaż biletów lotniczych.
A já tajně doufal, že nahradí státní aerohydru na lince PRG-KRK...
I když ten konec jsem očekával už na podzim, když jsem s nimi letěl.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: OLT Jetair
kuba.biker píše:Alca píše:Přiznám se, že jim spíš přeju rychlý konec.
Jo, bylo to docela rychlý. Zavřeli krám - viz Szanowni Państwo, informujemy, że od 27 lipca br. wszystkie rejsy regularne zostają zawieszone do odwołania, tym samym wstrzymana zostaje sprzedaż biletów lotniczych.
A já tajně doufal, že nahradí státní aerohydru na lince PRG-KRK...
I když ten konec jsem očekával už na podzim, když jsem s nimi letěl.
Ja nevim, ale podle toho, co je ve clanku tady na airways.cz, tak mi to prijde jako nejakej tunel. Kdyz pocitali letos se ztratou 120 mil Zlotych, tak pro by zavirali kram tak brzo? Nebo se na to divam zcestne?
Re: OLT Jetair
Vždyť investor Amber Gold je tunelem sám o sobě - asi bylo třeba někde utopit miliardu, tak ji šoupli do letadel.
Celý polský letecký boom mi trochu připomíná boomy, co už zde byly, ten polský je ale těžce amatérský, protože se mohl z předchozích chyb poučit. Opět to akorát přinese posílení pozice Lufthansy a RyanAiru, nově pak EK.A LOT bude nadále pomalu zmenšovat svůj podíl na trhu.
Stále víc a víc to poukazuje na to, že regionální letecká přeprava nemá budoucnost, pokud se nelétá přes moře nebo neprostupnou oblast džungle. Cestující na malou vzdálenost požaduje nízkou cenu, dopravce pak své náklady nesníží na úroveň studentagency nebo regiojet (v polské, či jiné podobě). Mě osobně sice "vzruší" každý 45min. let. Hodně lidí si však každý takový let "vyzkouší" a podruhé dá z důvodu nákladů přednost jinde. Proto se domnívám, že jakékoli "podnákladové" ceny u jakéhokoli dopravce znevýhodní dopravci analýzu vývoje trhu a cestujícím pouze zpestří dopravu.
Celý polský letecký boom mi trochu připomíná boomy, co už zde byly, ten polský je ale těžce amatérský, protože se mohl z předchozích chyb poučit. Opět to akorát přinese posílení pozice Lufthansy a RyanAiru, nově pak EK.A LOT bude nadále pomalu zmenšovat svůj podíl na trhu.
Stále víc a víc to poukazuje na to, že regionální letecká přeprava nemá budoucnost, pokud se nelétá přes moře nebo neprostupnou oblast džungle. Cestující na malou vzdálenost požaduje nízkou cenu, dopravce pak své náklady nesníží na úroveň studentagency nebo regiojet (v polské, či jiné podobě). Mě osobně sice "vzruší" každý 45min. let. Hodně lidí si však každý takový let "vyzkouší" a podruhé dá z důvodu nákladů přednost jinde. Proto se domnívám, že jakékoli "podnákladové" ceny u jakéhokoli dopravce znevýhodní dopravci analýzu vývoje trhu a cestujícím pouze zpestří dopravu.
Re: OLT Jetair
Alca píše:Vždyť investor Amber Gold je tunelem sám o sobě - asi bylo třeba někde utopit miliardu, tak ji šoupli do letadel.
Celý polský letecký boom mi trochu připomíná boomy, co už zde byly, ten polský je ale těžce amatérský, protože se mohl z předchozích chyb poučit. Opět to akorát přinese posílení pozice Lufthansy a RyanAiru, nově pak EK.A LOT bude nadále pomalu zmenšovat svůj podíl na trhu.
Stále víc a víc to poukazuje na to, že regionální letecká přeprava nemá budoucnost, pokud se nelétá přes moře nebo neprostupnou oblast džungle. Cestující na malou vzdálenost požaduje nízkou cenu, dopravce pak své náklady nesníží na úroveň studentagency nebo regiojet (v polské, či jiné podobě). Mě osobně sice "vzruší" každý 45min. let. Hodně lidí si však každý takový let "vyzkouší" a podruhé dá z důvodu nákladů přednost jinde. Proto se domnívám, že jakékoli "podnákladové" ceny u jakéhokoli dopravce znevýhodní dopravci analýzu vývoje trhu a cestujícím pouze zpestří dopravu.
Tím to nebude, FRA-MUC lítá každou hodinu, FRA-NUE 4x denně ...
Re: OLT Jetair
Zdenek píše:Tím to nebude, FRA-MUC lítá každou hodinu, FRA-NUE 4x denně ...
Tady se porovnává neporovnatelné. Když pominu takovou maličkost, že FRA je hub Lufthansy, tak je to rozhodně finanční centrum kontinentální Evropy. A Mnichov je město s 1.5 mil. obyvatel a ekonomickou silou větší než celá ČR.
Re: OLT Jetair
Takze uz to ukoncili. Na letisku vo Varšave uz nie je po nich ani stopy.Leasigovky uz vzali lietadla.Takze bohuzial -definitivny koniec.