whiskey píše:Mam za sebou 16 segmentov s TK, meriam 190cm a prezil som aj IST-MCT v Y v 320 a povazujem to za bezny standard. Ako velky benefit vidim to, ze nasadili realne C sedacky aj v narrowbodies prave kvoli dlhsim letom. Catering odkedy maju Do&Co je IMHO najlepsi v Europe, ci short ci longhaul, ci v Y (to nie je az tak tazke v Europe
) ci v C. Cez kontrolu som v IST nesiel este, vzdy to bol len transit. Stary TK lounge bol nic moc, casto preplneny, ale ten novy je udajne velmi dobry, tak dufam, ze buduci rok bude zase Valentin ako posledne dva roky
Subjektivne to tak muze i byt
Nicmene mohu srovnavat stejnou cestu z prelomu cervna a cervence v podani Emirates / Safi Airways. A320 v podani TK opravdu bezny standard nebyl, pripadal jsem si tam jako u Vuelingu (a to mam o nejake dve cisla mene
). Samozrejme je mozne, ze to bylo tou sedackou. Ale pretrpet to slo opravdu pouze s velkym sebezaprenim a notne vydatnym prisunem toho vina
Jidlo rozhodne nebylo lepsi nez u Emirates, ale kupodivu ani u Safi. Napriklad kombinace lososa s bramborovym salatem jako predkrm byla hoooodne zvlastni
Oproti te predchozi variante byla jedina vyhoda v hotelu v IST na zpatecni ceste, coz trosku pomohlo vylepsit naladu. No a kontrola v IST ... za to TK logicky nemohou, ale kontrola je i v tranzitu (patrne pouze u nekterych priletu, odletova vzdy) a byl to hodne velky opruz (standardne na cele letadlo jeden ram). Kdyby se to cele poridilo za dvacet tisic, tak bych asi tak zpruzeny nebyl, nicmene 35 tisic mi na tenhle zazitek prislo dost. A dat 110 za C, to bych uz asi vrazdil
)