Turkish Airlines

Odpovědět
dalam
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 43
Registrován: 28. 10. 2007, 13:13
Oblíbené typy letadel: A330/A340, DH8D, CRJ9, E195, RJ1H, SB20
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od dalam »

flyingblue píše:
dalam píše:
vladivostok píše:
To čo je za blbost ? si asi narazil na neochotneho zamestnanca .....volaj tam dovtedy každy den kym ti to nezmenia ......Ked do dokažu zmeniť u Wizzair a to bez poplatku .....Potrebovali sme zmenit meno na letenke s Honza na Jan :D Tak neverim že u Turkish je to problem ....


U mě je možná ještě problém, že letenka je koupená přes airtickets24, kam mě z Turkish posílají a tam mi řekli, že napíšou do rezervace poznámku :roll:


A neni to treba letenka, ktera byla koupena za nejakou error fare?


Podle mě to nebyla error fare, byla trochu levnější než ostatní v Srpnu na západ USA, ale kdybych nepotřeboval letět v létě, tak bych za to tolik nedal. Byla možnost nákupu i přímo na stránkách Turkish, ale navíc poplatek 50EUR + nekřesťanský kurz airbank (cena v EUR). Takže spíš normální economy letenka.
Mělo by to tedy normálně jít změnit u Turkish?


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od flyingblue »

dalam píše:
flyingblue píše:
A neni to treba letenka, ktera byla koupena za nejakou error fare?


Podle mě to nebyla error fare, byla trochu levnější než ostatní v Srpnu na západ USA, ale kdybych nepotřeboval letět v létě, tak bych za to tolik nedal. Byla možnost nákupu i přímo na stránkách Turkish, ale navíc poplatek 50EUR + nekřesťanský kurz airbank (cena v EUR). Takže spíš normální economy letenka.
Mělo by to tedy normálně jít změnit u Turkish?


imho te poslou za prodejcem

Paštikář
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 16. 07. 2015, 19:24
Stav: Offline

Turkish Airlines letadla

Příspěvek od Paštikář »

Chci si rezervovat 4 mista v letadle u Turkish a potreboval bych proto poradit co je to za letadlo ( planek sedadel ) - linka Praha Istanbul - letaji denne 3 - tak jestli porad stejnym - ja potrebuji tu první v 10 hodin TK 1768 - volal jsem do Turkish a tam me operatoka nedokazala odpovedet - a jeste se chci zeptat zda si muzu do prirucniho zavazadla vzit druhou baterii do notebooku - zda je to u vsech spolecnosti stejne protoze jeste brzo poletim s Emirates aby me ji na kontrole nezabavili. Poradi nejaky znalec na letani ?
Dik.

vojta360
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 29. 01. 2014, 09:15
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od vojta360 »

koukni na stranky turkish tam vyhledej let a tam bude ktere letadlo poleti

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1310
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Lkprak »

Dle Airlineroute.net na zimu redukce letů na celé řadě linek, hlavně do Evropy. Letů do Prahy a do Košic se však naštěstí nedotkne:

"Turkish Airlines this past week has made further changes to planned winter 2016/17 operation, effective from 30OCT16 to 25MAR17. The following list covers inter-continental service to/from Istanbul Ataturk.

Istanbul Ataturk – Abuja Reduce from 7 to 5 weekly, which is identical to winter 2015/16 frequencies
Istanbul Ataturk – Ashgabat Reduce from 12 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Astrakhan Planned restoration of 3rd weekly flight is cancelled
Istanbul Ataturk – Baku Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – Dammam Reduce from 10 to 9 weekly
Istanbul Ataturk – Doha Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Guangzhou Reduce from 7 to 6 weekly during selected periods from 01SEP16 to 31DEC16
Istanbul Ataturk – Kuwait City Reduce from 16 to 14 weekly
Istanbul Ataturk – Los Angeles Reduce from 11 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Najaf Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Nakchivan – Ganja – Istanbul Ataturk Reduce from 3 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – New York JFK Reduce from 3 to 2 daily. In addition, preliminary scheduling for summer 2017 season from 26MAR17 displays 4 weekly Boeing 777-300ER from 27MAR17 to 27MAY17, 10 weekly from 29MAY17.
Istanbul Ataturk – Sharm el Sheikh Previously not covered, TK will resume this route from 10SEP16, initially 4 times a week. Service increases to daily from 30OCT16

Following routes converted from year-round to summer-seasonal for 2016/17, meaning no operations from 30OCT16 to 25MAR17:
Istanbul Ataturk – Aqaba Previously planned 3 weekly
Istanbul Ataturk – Gassim Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Osh Previously planned 3 weekly
Istanbul Ataturk – Tlemcen – Batna – Istanbul Ataturk Previously planned 2 weekly

Previously reported changes:
Istanbul Ataturk – Atlanta Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Hanoi – Ho Chi Minh City – Istanbul Ataturk Increase from 2 to 3 weekly
Istanbul Ataturk – Ho Chi Minh City – Hanoi – Istanbul Ataturk Increase from 3 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Jakarta Boeing 777-300ER replaces A330-200, 1 daily
Istanbul Ataturk – Johannesburg – Durban Northern winter service increases from 3 to 5 weekly, A330-300 service
Istanbul Ataturk – Taipei Taoyuan Reduce from 7 to 5 weekly"

Zdroj:http://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/268588/turkish-airlines-w16-inter-continental-service-changes-as-of-27aug16/


Evropské linky:
"Turkish Airlines this week has adjusted planned winter 2016/17 operations, from 30OCT16 to 25MAR17. This post covers Europe, Russia-CIS from Istanbul, as well as other short/medium-haul service from Ankara.

Note the frequency comparison is based on winter schedule filing as of 19AUG16 (source from OAG Schedules Analyser) vs 26AUG16. Comparison with winter 2015/16 season is based on information listed in Turkish Airlines' PDF timetable.

Istanbul Ataturk – Bari Reduce from 4 to 3 weekly
Istanbul Ataturk – Basel/Mulhouse Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Bilbao Reduce from previously planned 4 to 2 weekly (5 weekly in summer)
Istanbul Ataturk – Birmingham Reduce from 14 to 10 weekly (12 weekly in W15)
Istanbul Ataturk – Bremen Reduce from 10 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Budapest Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Catania Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Cologne Reduce from 21 to 19 weekly
Istanbul Ataturk – Copenhagen Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Dublin Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Edinburgh Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Ekaterinburg Reduce from 4 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – Frankfurt Reduce from 28 to 25 weekly
Istanbul Ataturk – Graz Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Hamburg Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – Hanover Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Kazan Reduce from 4 to 3 weekly
Istanbul Ataturk – Leipzig Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Lisbon Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – London Gatwick Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Luxembourg Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Lyon Reduce from 14 to 12 weekly
Istanbul Ataturk – Madrid Reduce from 3 to 2 daily
Istanbul Ataturk – Manchester Reduce from 19 to 14 weekly
Istanbul Ataturk – Marseille Reduce from 10 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Munich Reduce from 35 to 25 weekly (28 weekly in W15)
Istanbul Ataturk – Naples Reduce from 10 to 7 weekly
Istanbul Ataturk – Nice Reduce from 8 to 5 weekly (7 weekly in W15)
Istanbul Ataturk – Novosibirsk Reduce from 3 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – Nuremberg Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Pristina Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Riga Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Rome Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – St. Petersburg Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Salzburg Reduce from 8 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Sarajevo Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Sofia Reduce from 3 to 2 daily (18 weekly in W15 from 28DEC15)
Istanbul Ataturk – Stavropol Reduce from 3 to 2 weekly
Istanbul Ataturk – Stuttgart Reduce from 4 to 3 daily
Istanbul Ataturk – Tallinn Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Thessaloniki Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Toulouse Reduce from 7 to 4 weekly
Istanbul Ataturk – Valencia Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Vilnius Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Ataturk – Zagreb Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Zaporizhia Reduce from 4 to 3 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Barcelona Reduce from 6 to 4 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Dusseldorf Reduce from 7 to 5 weekly (9 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Frankfurt Reduce from 7 to 5 weekly (9 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – London Gatwick Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Milan Malpensa Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Munich Reduce from 7 to 5 weekly (11 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Rome Reduce from 7 to 5 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Vienna Reduce from 7 to 4 weekly

Following routes sees frequency reduction, however the revised frequency is identical to W15 season:
Istanbul Ataturk – Barcelona Reduce from 25 to 21 weekly
Istanbul Ataturk – Kiev Borispil Reduce from 14 to 13 weekly
Istanbul Ataturk – Malta Reduce from 14 to 10 weekly
Istanbul Ataturk – Paris CDG Reduce from 5 to 4 daily
Istanbul Sabiha Gokcen – Amsterdam Increase from 7 to 9 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Cologne Reduce from 7 to 5 weekly

Following routes sees frequency reduction, however the revised frequency remains an overall increase when compared to W15:
Ankara – Jeddah Reduce from 7 to 4 weekly (No operation in W15)
Ankara – Madinah Reduce from 7 to 3 weekly (No operation in W15)
Istanbul Ataturk – Porto Reduce from 7 to 5 weekly (4 weekly in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Berlin Tegel Reduce from 7 to 5 weekly (No operation in W15)
Istanbul Sabiha Gokcen – Brussels Reduce from 7 to 5 weekly (No operation in W15)

Following routes converted from year-round to summer-seasonal for 2016/17, meaning no operations from 30OCT16 to 25MAR17 (frequency listed below is based on schedule filing as of 19AUG16):
Ankara – Berlin Tegel Previously planned 2 weekly
Ankara – Frankfurt Previously planned 3 weekly
Ankara – Vienna Previously planned 2 weekly
Istanbul Ataturk – Bordeaux Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Friedrichshafen Previously planned 7 weekly
Istanbul Ataturk – Genoa Previously planned 3 weekly
Istanbul Ataturk – Ivano-Frankivsk Previously planned 7 weekly
Istanbul Ataturk – Karlsruhe/Baden-Baden Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Muenster Previously planned 4 weekly
Istanbul Ataturk – Pisa Previously planned 5 weekly
Istanbul Ataturk – Rotterdam Previously planned 7 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Baku Previously planned 7 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Erbil Previously planned 4 weekly
Istanbul Sabiha Gokcen – Venice Previously planned 4 weekly"

Zdroj: http://www.routesonline.com/news/38/air ... f-27aug16/


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Petr31 »

Tak se ten turecký letecký zázrak nějak zadrhl:
http://www.airways.cz/clanek/2016-11-28 ... -destinaci
Ono žádný strom neroste do nebe, ani v Turecku ne. :ymdevil:

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1112
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: Brno
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Marty-t »

no spíš můžou poděkovat jistému tureckému politikovi za to, že díky politické nestabilitě a hrozbě terorismu prostě mnoho tranzitních PAX váhá zda plánovat cestu zrovna přes IST... Zvlášť když se jeho čistky dotkly i zaměstnanců Turkish...

Ale kromě rušení a redukce je tu a tam vidět přidání nové destinace, jako Phuket v Thajsku od 17.7.2017 :

TK172 IST1430 – 0400+1HKT 333 x235
TK173 HKT0530 – 1200IST 333 x346

zdroj: http://www.routesonline.com/news/38/air ... july-2017/

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3038
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Night fly »

Marty-t píše:no spíš můžou poděkovat jistému tureckému politikovi za to, že díky politické nestabilitě a hrozbě terorismu prostě mnoho tranzitních PAX váhá zda plánovat cestu zrovna přes IST... Zvlášť když se jeho čistky dotkly i zaměstnanců Turkish...


Mno, zrovna vcera jsem se vratil z tripu pres IST a zadne zmeny jsem nepocitoval, snad krome jednoho obrneneho transporteru demonstrativne zaparkovaneho u vjezdu do arealu letiste - ale takovy stal po leta i pred byvalym FS v Praze, a taky me nijak neomezoval...

BOEING737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 460
Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Přestup IST

Příspěvek od BOEING737 »

Ahoj, letíme ze SSH do IST, kde máme 6 hodin čas na přestup do PRG. Nevíte, prosím, jestli se dá vylézt z tranzitu ven (aspoň na vzduch) a vrátit se pak klasicky na pasy a na letadlo? Nebo musíme čekat v tranzitu?

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od hafi »

za 6 hodin stihnete i kebab v centru a rychlou prohlídku grand bazaaru.

Akorát pokud nejste všichni Češi tak si zkontroluj potřebu víz, nevím, jak je to teď, ale není to tak dávno, co i mnohý státy EU je tam potřebovaly.

BOEING737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 460
Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od BOEING737 »

Takže tedy můžeme jít ven a vrátit se až klasicky dvě hoďky před odletem? A kufry dostaneme až v Praze, jo? Nemusíme se o nic starat?
Letíme SSH-IST-PRG.

Kuboš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 204
Registrován: 24. 09. 2013, 14:41
Oblíbené typy letadel: 747, MD 11,ERJ 145,Bae 146, D-228
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Kuboš »

BOEING737 píše:Takže tedy můžeme jít ven a vrátit se až klasicky dvě hoďky před odletem? A kufry dostaneme až v Praze, jo? Nemusíme se o nic starat?
Letíme SSH-IST-PRG.

Pokud to máte na jedné letence tak opravdu jen opusťte letiště a můžete si dělat co chcete. V takovém případě vám stačí být na letišti 1 hodinu před odletem, nevím, co by jste tam bez odbavování ty dvě hodiny dělali.

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Alca »

BOEING737 píše:Takže tedy můžeme jít ven a vrátit se až klasicky dvě hoďky před odletem? A kufry dostaneme až v Praze, jo? Nemusíme se o nic starat?
Letíme SSH-IST-PRG.

Z podobné loňské zkušenosti musím říct, že je 6 hodin úplně v pohodě. I přesto: při pasové kontrole (ven) jsme ztratili 50 minut. Dopravu doporučuji metro, pak přestup na tramvaj a rychle na sultanahmat. My například stihli projít okolo Modré mešity a Hague směrem dolů ( po tramvají) a dole před Sirkeci stihli Döner i Baklavarnu. I na takhle krátký výlet se vyplatí, koupit Istanbulcard (v trafice na letišti) za cca 10 TL a rovnou si jí nechat nabít. Je to dále úspora času i peněz, neboť žetony jsou už snad 2x dražší. Celý výlet nás (2) vyšel na 15euro. (Směnárny na letišti jsou dobře viditelné. Doprava z letiště cca 45 minut. Na cestě zpět ještě méně, protože jsme stíhali poslední metro a doprava vůbec nikde nevázla.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3038
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od Night fly »

Kuboš píše:V takovém případě vám stačí být na letišti 1 hodinu před odletem, nevím, co by jste tam bez odbavování ty dvě hodiny dělali.


Jen pozor, v IST je po teroristickych utocich jeste jedna security primo pri vstupu do odbavovaci haly, myslim ze i od metra (od ulice urcite). Sice tam nevytahujes elektroniku a tekutiny, zato tam musis projet vsechny kufry (a zapomen na evropske cestovani nalehko, tohle je orient, cytri kufry na osobu nejsou vyjimkou :crazy: ).

BOEING737
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 460
Registrován: 17. 04. 2005, 09:26
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Turkish Airlines

Příspěvek od BOEING737 »

Ano, máme zpáteční letenku s jedním kódem, všechny lety jsou s TK.

Děkuji za informace :-) Pomohli jste mi!


Odpovědět