Delta Domestic First Class
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 276
- Registrován: 10. 07. 2011, 18:14
- Bydliště: Pitěr
- Stav: Offline
Delta Domestic First Class
Jaké jso uvaše zkušenosti s C class Delty na letech po Severní Americe? Vyplatí se za to připlatit míle/uprgadovat se na stand-by za dolary? Díky moc!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Delta Domestic First Class
don_quijote píše:Jaké jso uvaše zkušenosti s C class Delty na letech po Severní Americe? Vyplatí se za to připlatit míle/uprgadovat se na stand-by za dolary? Díky moc!
No je tam vic mista, takze pokud v sardinkarne trpis a mas transcon let, tak to logiku dava.
Vse je otazkou penez. Na standby bych se moc nespolehlal, pokud nepoleti 757 nebo 767. V tech malejch prckach (vcetne 737 a 320 family) je upgrade spis nahoda.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 276
- Registrován: 10. 07. 2011, 18:14
- Bydliště: Pitěr
- Stav: Offline
Re: Delta Domestic First Class
flyingblue píše:don_quijote píše:Jaké jso uvaše zkušenosti s C class Delty na letech po Severní Americe? Vyplatí se za to připlatit míle/uprgadovat se na stand-by za dolary? Díky moc!
No je tam vic mista, takze pokud v sardinkarne trpis a mas transcon let, tak to logiku dava.
Vse je otazkou penez. Na standby bych se moc nespolehlal, pokud nepoleti 757 nebo 767. V tech malejch prckach (vcetne 737 a 320 family) je upgrade spis nahoda.
Díky, tak to asi moc smyslu nedává, bude to pravděpodobně něco kratší a stejně v EMkách/CRJ, co s nima lítá Pinnacle do YUL business nemají... Asi ušetřím rozdíl na jednu zpáteční výprodejovou C u ČSA po Evropě 2, jestli mi zatím nezavřou krám.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Delta Domestic First Class
don_quijote píše:flyingblue píše:don_quijote píše:Jaké jso uvaše zkušenosti s C class Delty na letech po Severní Americe? Vyplatí se za to připlatit míle/uprgadovat se na stand-by za dolary? Díky moc!
No je tam vic mista, takze pokud v sardinkarne trpis a mas transcon let, tak to logiku dava.
Vse je otazkou penez. Na standby bych se moc nespolehlal, pokud nepoleti 757 nebo 767. V tech malejch prckach (vcetne 737 a 320 family) je upgrade spis nahoda.
Díky, tak to asi moc smyslu nedává, bude to pravděpodobně něco kratší a stejně v EMkách/CRJ, co s nima lítá Pinnacle do YUL business nemají... Asi ušetřím rozdíl na jednu zpáteční výprodejovou C u ČSA po Evropě 2, jestli mi zatím nezavřou krám.
V tech malejch mrchach to smysl nedava.