hafi píše:Vynechal jsi dost podstatný text mezitím, z něhož jasně plyne, že myslí "dosud".
Len na okraj, ani s tym textom naviac to " jasne" velky zmysel nedava...
hafi píše:Vynechal jsi dost podstatný text mezitím, z něhož jasně plyne, že myslí "dosud".
whiskey píše:hafi píše:Vynechal jsi dost podstatný text mezitím, z něhož jasně plyne, že myslí "dosud".
Len na okraj, ani s tym textom naviac to " jasne" velky zmysel nedava...
creyman píše:whiskey píše:hafi píše:Vynechal jsi dost podstatný text mezitím, z něhož jasně plyne, že myslí "dosud".
Len na okraj, ani s tym textom naviac to " jasne" velky zmysel nedava...
Asi jsem to neformuloval náležitě precizně.
Nikomu jinému z nízkonákladových dopravců létajících také do Evropy, nebo po Evropě se zatím bohu díky nic tak fatálního nestalo.
Vzpomínám si jen na kolizi podvozkové nohy Ryanairu v Říme, nic co by mělo pro někoho zdravotní následky.
Petr31 píše:creyman píše:whiskey píše:Len na okraj, ani s tym textom naviac to " jasne" velky zmysel nedava...
Asi jsem to neformuloval náležitě precizně.
Nikomu jinému z nízkonákladových dopravců létajících také do Evropy, nebo po Evropě se zatím bohu díky nic tak fatálního nestalo.
Vzpomínám si jen na kolizi podvozkové nohy Ryanairu v Říme, nic co by mělo pro někoho zdravotní následky.
..nicméně Ryanair před pár ley neměl k podobné kraksně daleko...Mám na mysli bloudění 3 B737 ve Španělsku při divertech díky špatnému počasí a přistávání s práznými nádržemi díky systémovým chybám ve společnosti RYANAIR!
Je to čistě moje spekulace, ale pokud se kapitán (původem Řek) snaží přistát za krajně nevhodného počasí na letišti, odkud předchozí lety raději divertovaly (Aeroflot, ČSA a Turkish), příčiny můžou být násedující:
1) hypertrofované ego kapitána přesvědčeného že on to zvládne
2) obava kapitána z divertu vzhledem k nastavené situaci u letecké společnosti.....
3) stav nouze vyvolaný nedostatkem paliva pro jakékoliv jiné, bezpečnější řešení / což je opět primárně chyba kapitána
4) stav nouze na palubě vyvolaný například kritickým stavem pasažéra - nicméně je to špatné řešení, prioritou je vždy bezpečnost cestujících i za cenu, že by pasažér v kritickém stavu zemřel
5) kombinace výše uvedeného
V každém případě to předběžně vypadá z 99% na lidskou chybu (kapitána) a naprosto zbytečnou smrt všech na palubě.
737 píše:Petr31 píše:creyman píše:
Asi jsem to neformuloval náležitě precizně.
Nikomu jinému z nízkonákladových dopravců létajících také do Evropy, nebo po Evropě se zatím bohu díky nic tak fatálního nestalo.
Vzpomínám si jen na kolizi podvozkové nohy Ryanairu v Říme, nic co by mělo pro někoho zdravotní následky.
..nicméně Ryanair před pár ley neměl k podobné kraksně daleko...Mám na mysli bloudění 3 B737 ve Španělsku při divertech díky špatnému počasí a přistávání s práznými nádržemi díky systémovým chybám ve společnosti RYANAIR!
Je to čistě moje spekulace, ale pokud se kapitán (původem Řek) snaží přistát za krajně nevhodného počasí na letišti, odkud předchozí lety raději divertovaly (Aeroflot, ČSA a Turkish), příčiny můžou být násedující:
1) hypertrofované ego kapitána přesvědčeného že on to zvládne
2) obava kapitána z divertu vzhledem k nastavené situaci u letecké společnosti.....
3) stav nouze vyvolaný nedostatkem paliva pro jakékoliv jiné, bezpečnější řešení / což je opět primárně chyba kapitána
4) stav nouze na palubě vyvolaný například kritickým stavem pasažéra - nicméně je to špatné řešení, prioritou je vždy bezpečnost cestujících i za cenu, že by pasažér v kritickém stavu zemřel
5) kombinace výše uvedeného
V každém případě to předběžně vypadá z 99% na lidskou chybu (kapitána) a naprosto zbytečnou smrt všech na palubě.
ČSA nedivertovalo z důvodu špatného počasí, ale protože letiště bylo již uzavřeno po nehodě; je dost možné, že stejně tomu bylo i v případě Aeroflotu a Turkish Airlines.
Robert píše:737 píše:Petr31 píše:
..nicméně Ryanair před pár ley neměl k podobné kraksně daleko...Mám na mysli bloudění 3 B737 ve Španělsku při divertech díky špatnému počasí a přistávání s práznými nádržemi díky systémovým chybám ve společnosti RYANAIR!
Je to čistě moje spekulace, ale pokud se kapitán (původem Řek) snaží přistát za krajně nevhodného počasí na letišti, odkud předchozí lety raději divertovaly (Aeroflot, ČSA a Turkish), příčiny můžou být násedující:
1) hypertrofované ego kapitána přesvědčeného že on to zvládne
2) obava kapitána z divertu vzhledem k nastavené situaci u letecké společnosti.....
3) stav nouze vyvolaný nedostatkem paliva pro jakékoliv jiné, bezpečnější řešení / což je opět primárně chyba kapitána
4) stav nouze na palubě vyvolaný například kritickým stavem pasažéra - nicméně je to špatné řešení, prioritou je vždy bezpečnost cestujících i za cenu, že by pasažér v kritickém stavu zemřel
5) kombinace výše uvedeného
V každém případě to předběžně vypadá z 99% na lidskou chybu (kapitána) a naprosto zbytečnou smrt všech na palubě.
ČSA nedivertovalo z důvodu špatného počasí, ale protože letiště bylo již uzavřeno po nehodě; je dost možné, že stejně tomu bylo i v případě Aeroflotu a Turkish Airlines.
Schválně jsem se díval v kolik mělo přistávat ČSA a podle Flightstats to bylo ve 3:25, Turkish pak ve 3:55, takže jak píše 737 divertovaly až po nehodě. Před vyvozováním závěrů o přistání zatímco jiní divertují by bylo dobré si ověřit fakta.
Petr31 píše:..OK moje chyba, na statistiky jsem se nedíval, spolehl jsem se na předběžné info. Nicméně na pravděpodobné příčině nehody - což je zřejmě lidská chyba to nic nemění a nikomu to život nevrátí.
Prosím tebe, o jakých předběžných info to mluvíš?Petr31 píše:..OK moje chyba, na statistiky jsem se nedíval, spolehl jsem se na předběžné info. Nicméně na pravděpodobné příčině nehody - což je zřejmě lidská chyba to nic nemění a nikomu to život nevrátí.
FlightDetent píše:Prosím tebe, o jakých předběžných info to mluvíš?Petr31 píše:..OK moje chyba, na statistiky jsem se nedíval, spolehl jsem se na předběžné info. Nicméně na pravděpodobné příčině nehody - což je zřejmě lidská chyba to nic nemění a nikomu to život nevrátí.
micaello píše:Tak od toho snad v tom kokpitu sedí dva, ne?
Podle všeho bude chyba na obou stranách..letiště měli zavřít a lety divertovat. Vice versa, čekat dvě hodiny ve vzduchu a doufat, že se počasí zlepší..to mi nepřijde jako běžný a korektní postup. Taganrog TGK je vzdálený necelých 90km a nechť jsme politicky korektní, je to stále Rusko.
Ad. přetěžování pilotů .. to se v dnešní době ještě dá? Copak neexistují kontroly, nezaznamenává se vše? (nedělám si o tom iluze v zemích třetího světa, ale flyDubai?)