micaello píše:Tak já osobně s tímto tvrzením souhlasit nemohu, zatím každá B77W stála za pendrek..
Rad bych se zastal EK a AF. V obchodni tride je to docela slusne svezeni
micaello píše:Tak já osobně s tímto tvrzením souhlasit nemohu, zatím každá B77W stála za pendrek..
flyingblue píše:micaello píše:Tak já osobně s tímto tvrzením souhlasit nemohu, zatím každá B77W stála za pendrek..
Rad bych se zastal EK a AF. V obchodni tride je to docela slusne svezeni
Fabo píše:Tak za sebe mohu taky rici, ze kazda 777 kterou jsem letel stala za pendrek, ale mam moc malou vzorku, 1 nebo 2 kusy, 1 AL, podobne misto kdesi vzdu mezi 30 a 40 radou...
ale stejne bych mohl rici ze kazda A350 byla skvela, takze to neni moc vymluvne.
btw. kolegove si 77W u EK chvalili, ale nemam moznost moc porovnat jejich a moji uroven rozmazlenosti
micaello píše:flyingblue píše:micaello píše:Tak já osobně s tímto tvrzením souhlasit nemohu, zatím každá B77W stála za pendrek..
Rad bych se zastal EK a AF. V obchodni tride je to docela slusne svezeni
Tak bavíme se zde celou dobu předpokládám o Y, že
micaello píše:vit.krivan píše:možná akorát nový A380 se mohl vyrovnat.
vit.krivan píše:micaello píše:vit.krivan píše:možná akorát nový A380 se mohl vyrovnat.
nevim kolikrat jste timto typem letadla letel, ale muzu vam rici, ze (alepson v Lufthanse) ma nejkomfortnejsi sedadla s dosti velkym legroomem. Navic specialne do tohoto typu letadla dava Lufthansa specialni jidla (vetsinou losos) a take je vetsi vyber filmu v IFE.
Rozhodne spolecne s 787 nejlepsi letadla, kdyz sedite v ulicce
Pepino píše:Nezapomeňme - a to tady dosud nezaznělo - že zhruba asi do roku 2010 létala v létě DL 763 i PRG-ATL, a to bylo teprve žůžo, to se nám šiklo nejvíc. Ví bůh, proč to zrušili, vždycky to bývalo plné.