Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
Na září je 767-300.
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
kowal píše:Na září je 767-300.
doslechl jsem se, ze nakonec do konce zari by mela byt A333 - pokud nedojde k dalsi zmene...
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
já letim první půlka června, i booking systém ukazuje 767-400...je vlastně na tom letadle něco speciálního? mě celkově 767ky přijdou jako spíš takový low-cost řešení....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
patras píše:já letim první půlka června, i booking systém ukazuje 767-400...je vlastně na tom letadle něco speciálního? mě celkově 767ky přijdou jako spíš takový low-cost řešení....
je delší než 767-300
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
ja to tedy jako low-cost reseni nepovazuji... odvezu vic lidi a carga nez single-aisle (757) a zaroven to pustim na trh, kde je 777 zbytecny luxus (pokud nejsem statem dotovany dopravce)...
ted vidim nastupce v 787, ale bavime se o vzniku v jine dekade (prvni dodavky zacatek 80-let vs. 2011). puvodne byl konkurent k a300/310
btw stale je v produkci boeingu... sice v cargo verzi, nicmene kdyz je to osvedcene, funkcni a je poptavka, proc to rusit...
ted vidim nastupce v 787, ale bavime se o vzniku v jine dekade (prvni dodavky zacatek 80-let vs. 2011). puvodne byl konkurent k a300/310
btw stale je v produkci boeingu... sice v cargo verzi, nicmene kdyz je to osvedcene, funkcni a je poptavka, proc to rusit...
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
takže vlastně ano - 777 je luxus a 767 low-cost.... no nic, že to letí jak šnek mi vleže a s (low-cost) šáněm ani vadit nebude
mám ještě v blahý paměti když sem s tím kdysi letěl VIE-ORD, v dobytčáku a to bylo pošušňáníčko! s protivětrem nějakejch 750kmh...sem myslel že tam porodim než doletíme...
mám ještě v blahý paměti když sem s tím kdysi letěl VIE-ORD, v dobytčáku a to bylo pošušňáníčko! s protivětrem nějakejch 750kmh...sem myslel že tam porodim než doletíme...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
Proč tu plácáš nesmysly? S protivětrem ti těch 750 může letět i triplsedma.
Rozdíl mezi 767 a 777 je hlavně v kapacitě, jak sedačkové, tak cargo, triplsedma toho odveze v průměru o 50% více, stejně jako náklady na provoz budou určitě trochu jinde než u 767. Pokud triplsedmu nejsou schopni zaplnit, proč by ji sem měli posílat? Aby vozili vzduch?
A lowcost řešení může být v podání některých aerolinek klidně i 777, záleží na tom, jak si nechá vybavit kabinu..
Rozdíl mezi 767 a 777 je hlavně v kapacitě, jak sedačkové, tak cargo, triplsedma toho odveze v průměru o 50% více, stejně jako náklady na provoz budou určitě trochu jinde než u 767. Pokud triplsedmu nejsou schopni zaplnit, proč by ji sem měli posílat? Aby vozili vzduch?
A lowcost řešení může být v podání některých aerolinek klidně i 777, záleží na tom, jak si nechá vybavit kabinu..
Re: RE: Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
patras píše:...no nic, že to letí jak šnek mi vleže a s (low-cost) šáněm ani vadit nebude ...
Fakt myslíš, že ta rychlost je typem letadla? Ne, opravdu není. Je to stálým silným protivětrem od západu. V 777 se budeš plazit úplně stejně, o malinko rychleji poletí akorát Jumbo. Jinak 767 je velmi spolehlivý stroj, má toho přes atlantik nalítáno zdaleka nejvíc.
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
patras píše:takže vlastně ano - 777 je luxus a 767 low-cost.... no nic, že to letí jak šnek mi vleže a s (low-cost) šáněm ani vadit nebude
mám ještě v blahý paměti když sem s tím kdysi letěl VIE-ORD, v dobytčáku a to bylo pošušňáníčko! s protivětrem nějakejch 750kmh...sem myslel že tam porodim než doletíme...
absolutní nesmysl. 767 má výrazně nižší náklady, proto si je dosud společnosti drží, a některé (Icelandair) stále pořizují. To, že je to jak píšeš "low-cost" je jeho výhoda, protože v economy může běžně létat 2-3-2. Že je 772/773 drahý znamená, že většina společností přechází z 3-3-3 na brutální 3-4-3. Osobní zkušenost 772 Air France na trati CDG-CAN byl pro mě děsivý zážitek. Vždy dám raději přednost 767 před 777 (až na zkušenost s 77W od Turkish 3-3-3).
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
Před dvěma lety jsem letěl s 763 a 764 DL třikrát a pokaždé to bylo milé překvapení. Slušný servis, docela pohodlné sedačky a relativně dost místa. Seating 2-3-2 mi přijde luxusní oproti 3-4-3 u B777, jak už tu někdo psal. Z pohledu cestujícího mi to rozhodně jako low-cost nepřišlo.
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
takže::::::
Airliners Optimum cruising Speeds (Mach)
Boeing 747-400 0.86
Boeing 787 0.85
Boeing 777 0.84
Boeing 767 0.80
Boeing 757 0.80
Boeing 737 -800 0.78
Boeing 737 - 300/400/500 0.74
Airbus 380 0.85
Airbus 340 -300/600 0.82
Airbus 330 0.82
Airbus 320 0.78
Airbus 310 0.78
stejný to teda rozhodně není, pro mě tedy rychlostně spíše na úrovni one aisle letadel
ale to je jedno, potěšili ste mě s tou spolehlivostí, to je to hlavní
a doufám že nikdy neklesnu tak hluboko abych musel do USA letět v 777 v konfiguraci 3-4-3
Airliners Optimum cruising Speeds (Mach)
Boeing 747-400 0.86
Boeing 787 0.85
Boeing 777 0.84
Boeing 767 0.80
Boeing 757 0.80
Boeing 737 -800 0.78
Boeing 737 - 300/400/500 0.74
Airbus 380 0.85
Airbus 340 -300/600 0.82
Airbus 330 0.82
Airbus 320 0.78
Airbus 310 0.78
stejný to teda rozhodně není, pro mě tedy rychlostně spíše na úrovni one aisle letadel
ale to je jedno, potěšili ste mě s tou spolehlivostí, to je to hlavní
a doufám že nikdy neklesnu tak hluboko abych musel do USA letět v 777 v konfiguraci 3-4-3
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
patras píše:takže::::::
Airliners Optimum cruising Speeds (Mach)
Boeing 777 0.84
Boeing 767 0.80
stejný to teda rozhodně není, pro mě tedy rychlostně spíše na úrovni one aisle letadel
ale to je jedno, potěšili ste mě s tou spolehlivostí, to je to hlavní
a doufám že nikdy neklesnu tak hluboko abych musel do USA letět v 777 v konfiguraci 3-4-3
Rozdíl dělá 50km/h, nicméně je to diskuze úplně od věci , do celkové rychlosti totiž během letu vstupuje nespočet faktorů a tohle je fakt zanedbatelný detail.
A teda, ti, co 777 v konfiguraci 3-4-3 přes Atlantik letí (třeba já v červnu ), tak jsou teď v tvých očích nuzáci? Hele, kolik ti je?
Na druhou stranu, pokud to budeš lítat na 1A, tak tě něco takového nemusí nikdy vůbec tankovat, že
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
mám trasu do čikága nalítanou fest a pár jiných tras do USA o něco míň
takže beru to hlavně podle vlastních zkušeností
letěl sem tam v: 767/777/787/747/330/340 (380 do SFO sem bohorovně odmítl protož sem prostě radši letěl 747)
sem jinak na zdejší poměry asi amatér ale ty pocity z letu si pamatuju vždycky a je to tak že:
767 šnek/747 massacre/a to ostatní standart něco mezitím
samo vím že tailwind se okecat nedá, ale letadlo vliv pořád má...když pěkně foukne zpátky z US tak je tam přes 1100 v 747 razdva
A k dotazům:
3-4-3 v 777 je něco co mě upřímně děsí protože sem zažil pochopitelně 3-3-3 a že by mě tam někdo ještě jednu sedačku přidal mi přijde jako špatnej vtip.
takže já rozhodně nikym neopovrhuju ale pokud bych měl takhle letět tak to prostě radši nepoletim...
je mi přes 40 mám 185/100 a chválabohu si můžu už určit co je pro mě akceptovatelný a na co se můžu vy....
..jako třeba třeba na inovovaný interiér Y SWISS 330 s recaro sedačkami tloušťky vložky pro 7.den cyklu které byly tak blízko u sebe že sem to z ORD do ZRH skoro celý prostál...
1A bude fajn...v kontextu co dneska (trapná) delta nabízí mi přijde úsměvný jak sem byl hotovej když sem poprvé letěl v LH C na těch šikmých lůžkách ...ale v tý době měla tuším delta z prahy v C reclinery....
takže beru to hlavně podle vlastních zkušeností
letěl sem tam v: 767/777/787/747/330/340 (380 do SFO sem bohorovně odmítl protož sem prostě radši letěl 747)
sem jinak na zdejší poměry asi amatér ale ty pocity z letu si pamatuju vždycky a je to tak že:
767 šnek/747 massacre/a to ostatní standart něco mezitím
samo vím že tailwind se okecat nedá, ale letadlo vliv pořád má...když pěkně foukne zpátky z US tak je tam přes 1100 v 747 razdva
A k dotazům:
3-4-3 v 777 je něco co mě upřímně děsí protože sem zažil pochopitelně 3-3-3 a že by mě tam někdo ještě jednu sedačku přidal mi přijde jako špatnej vtip.
takže já rozhodně nikym neopovrhuju ale pokud bych měl takhle letět tak to prostě radši nepoletim...
je mi přes 40 mám 185/100 a chválabohu si můžu už určit co je pro mě akceptovatelný a na co se můžu vy....
..jako třeba třeba na inovovaný interiér Y SWISS 330 s recaro sedačkami tloušťky vložky pro 7.den cyklu které byly tak blízko u sebe že sem to z ORD do ZRH skoro celý prostál...
1A bude fajn...v kontextu co dneska (trapná) delta nabízí mi přijde úsměvný jak sem byl hotovej když sem poprvé letěl v LH C na těch šikmých lůžkách ...ale v tý době měla tuším delta z prahy v C reclinery....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
Tak jo, koupeno. Tam B764, zpátky A333.
Re: Delta PRG-JFK - máte někdo zkušenosti?
Párkrát jsem s tím letěl a musím říct, že to je celkem dobrý způsob, jak se dostat z Prahy do USA. 767 DL jsou v rámci té dnešní mizérie v economy velmi dobrým řešením díky konfiguraci 2-3-2, která se dneska už moc nevidí, na palubě mívali Plzeň a hlavně se nemusí přestupovat na nějakým domě hrůzy typu CDG, což člověk ocení zejm. při cestě zpět, kdy se rozlámanej po letu přes noc vybatolí z letadla, a namísto čekání na transfer a nudného letu po Evropě je doma.
Škoda, že to už nelítají celý rok, nebo že těch linek z Prahy přímo do USA není víc.
Škoda, že to už nelítají celý rok, nebo že těch linek z Prahy přímo do USA není víc.