vit.krivan píše:prodejce píše:Na východním pobřeží přestupovat na lety na západní pobřeží vychází časově blbě + málokomu se chce absolvovat šestihodinový transcon v narrow-body + kromě ESTA potřebuješ ještě ETA. Vše mluví proti..
Anebo to řeknu ještě jinak: o celoročním YYZ by mělo cenu uvažovat teprve dlouho potom, co by se uživil celoroční NYC, kde je potenciál ve všech ohledech násobně vyšší.
Zrovna s eTa a ESTA není žádný problém. Letos jsem letěl přímým spojem do NYC a poté do Toronta.
Určitě by stalo za to aby letadla létala přímo do Ameriky. Stejně tak je smutné, že ČSA nemá žádný spoj do přes Atlantik.
Myslím, že Air Canada tady má celkem unikátní příležitost využít prostor na trhu - myslím, že většina by preferovala YYZ před JFK pro přestup do Severní Ameriky (daleko příjemnější imigrační kontrola do USA, menší zmatky apod.) a pokud by chtěli být hodně odvážní, YVR (Vancouver) by mohli také utáhnout, byť jen 3x týdně. To už je pro LAX a SFO naprosto ideální... (ano, ano, tohle je zatím čirý idealismus, ale proč taky někdy ne ). No ale zatím stále netuším ten load, tak nevím, jestli je vůbec šance, že se 1-2 linky do Kanady uživí celoročně.