Air Canada Rouge

Clancy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 38
Registrován: 21. 06. 2009, 18:43
Oblíbené typy letadel: B777-300ER
Pohlaví: muž
Bydliště: Chyňava
Stav: Offline

Air Canada Rouge

Příspěvek od Clancy »

V cervnu letim z Prahy do Toronta. Nejake zkusenosti ?


vit.spinka
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 63
Registrován: 04. 07. 2010, 12:30
Bydliště: Tauranga
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od vit.spinka »

Letěl jsem s nimi loni YYZ-LAS.
Nic zvláštního, let ok, příjemný bonus byla US imigrační kontrola skoro bez front už v YYZ a přistání v LAS jako domestic let - místo obvyklé hodinové fronty na příletu mezinárodního letu do USA.

Ale: nemají klasický IFE, je potřeba si *před odletem* stáhnout jejich aplikaci, ta pak přes Wi-Fi přehrává filmy, hudbu atd.

Pokud si pamatuju, tak to bylo bez jídla, ale to podle webu platí pro linky do US a pro domestic. Do Evropy by to mělo být s jídlem.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3038
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od Night fly »

Loni YVR-HNL-YVR v "C".

Sedadla pouze castecne sklopna, na peti-sestihodinovy let to nevadilo, ale na transatlanticky let bych uz urcite tohle za cenu C nebral. Usporadani v 767 2-2-2. IFE=rozdavany Ipad s par filmy (nic moc vyber) a hrami, jidlo teple. Mile do M&M pripsany v plne vysi bez problemu.

vit.krivan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 07. 2017, 19:12
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od vit.krivan »

Letěl jsem asi 2x z Prg do Toronta přímý let a můžu jen říct, že nic moc. Strašně málo místa na nohy, IFE zadny a jidla a pití dost málo. Určitě bych spíše doporučil letet bud primy let do NYC a pak do Toronta s Deltou nebo KLM do Amsterdamu a pak do Toronta.
AC Rouge je v podstátě low cost od normální AC...pokud samozřejmě ale preferujete prime lety, tak by to byla jasná volba, ale jinak... :D

Kubino
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27. 07. 2017, 09:55
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od Kubino »

vit.krivan píše:Letěl jsem asi 2x z Prg do Toronta přímý let a můžu jen říct, že nic moc. Strašně málo místa na nohy, IFE zadny a jidla a pití dost málo. Určitě bych spíše doporučil letet bud primy let do NYC a pak do Toronta s Deltou nebo KLM do Amsterdamu a pak do Toronta.
AC Rouge je v podstátě low cost od normální AC...pokud samozřejmě ale preferujete prime lety, tak by to byla jasná volba, ale jinak... :D

Mám zkušenosti s ACR jen na letu z YUL do SJO a zpět do YYZ, ale málo místa mi v 767 nepřišlo (a to měřím 193 cm). Naopak se mi líbí, že je uspořádání 2-3-2, takže nikoho neotravujete když se chcete protáhnout, nebo jít na záchod. Na linkách do Karibiku se tedy žádný servis nekoná, tzn. nemůžu posoudit úroveň na lince do Prahy, nicméně ani Air Canada samotná nemá kdovíjaký servis - jídla opravdu hodně málo (oproti partnerům ze *A), takže v ACR to bude podobné...


vit.krivan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 07. 2017, 19:12
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od vit.krivan »

Kubino píše:
vit.krivan píše:Letěl jsem asi 2x z Prg do Toronta přímý let a můžu jen říct, že nic moc. Strašně málo místa na nohy, IFE zadny a jidla a pití dost málo. Určitě bych spíše doporučil letet bud primy let do NYC a pak do Toronta s Deltou nebo KLM do Amsterdamu a pak do Toronta.
AC Rouge je v podstátě low cost od normální AC...pokud samozřejmě ale preferujete prime lety, tak by to byla jasná volba, ale jinak... :D

Mám zkušenosti s ACR jen na letu z YUL do SJO a zpět do YYZ, ale málo místa mi v 767 nepřišlo (a to měřím 193 cm). Naopak se mi líbí, že je uspořádání 2-3-2, takže nikoho neotravujete když se chcete protáhnout, nebo jít na záchod. Na linkách do Karibiku se tedy žádný servis nekoná, tzn. nemůžu posoudit úroveň na lince do Prahy, nicméně ani Air Canada samotná nemá kdovíjaký servis - jídla opravdu hodně málo (oproti partnerům ze *A), takže v ACR to bude podobné...


Je pravda, ze dnes uz je vsude malo mista, ale napriklad prave Delta se stejnym letadlem(ktere leta z PRG do JFK) jako ACR, ma legroom 32 inchu zatimco ACR pouze 30.
viz.: https://www.seatguru.com/airlines/Air_C ... ER_new.php
https://www.seatguru.com/airlines/Delta ... sion_2.php

jinak tady jeste pro zajimavost tabulka legroomu dle spolecnosti na delsi lety v economy class:
Air Canada
30-35
Air China
31-33
Air France
31-34
British Airways
30-31
Cathay Pacific
32
China Southern
29-33
Delta Air Lines
31-35
Emirates
32-34
Etihad Airways
31-33
Jet Airways
32
KLM
31-35
Lufthansa
31-32
Norwegian
31-32
Qatar
31-33
Thai Airways
31-34
Thomas Cook
29-31
Turkish Airlines
31-34
Virgin Atlantic
31
West Jet
31-38

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od s543 »

vit.krivan píše:British Airways
30-31


Zase není to tak jednoduché.....

BA 20 let stará 777-200 je absolutně posezení v pohodě - funglovka B787-800 v provedení BA je čistý horor - posezení v Ryanské 737-800 je proti tomu čistý luxus.

Říká se tomu GREED ze strany aerolinek.

vit.krivan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 07. 2017, 19:12
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od vit.krivan »

s543 píše:
vit.krivan píše:British Airways
30-31


Zase není to tak jednoduché.....

BA 20 let stará 777-200 je absolutně posezení v pohodě - funglovka B787-800 v provedení BA je čistý horor - posezení v Ryanské 737-800 je proti tomu čistý luxus.

Říká se tomu GREED ze strany aerolinek.


To je možné, ale já jen říkám ze AC Rouge je nizkonakladovka od AC a schází mi tam mnoho sluzeb a hlavně málo místa

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od Jay »

Ma nekdo info a letostni vytizenosti linky Praha - Toronto (rt)? Existuje potencial na jeji celorocni provoz?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od prodejce »

Přehled o vytíženosti nemám, nicméně představa celoročního provozu PRG - YYZ mi přijde dost nereálná. Zejména proto, že AC potřebuje v zimě letadla pro lety do Karibiku a tam se bát o obsazenost rozhodně nemusí, naopak.

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od m@rtin »

To nehrozi. ACR letaji do stredni a vyvhodni Evropy pouze v lete. Do Budapesti letos zvysily ACR pocet frekvenci ze 3 na 5. Do Varsavy letaji spolecne s LOTem tedy 2x denne. Presto WAW i BUD jsou pouze letni zalezitosti. Od 2018 zacnou letat do Bukuresti a Zahrebu. Prahu bych spis videl na zvyseni frekvenci, ale zima? Neverim

Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od Jay »

prodejce píše:Přehled o vytíženosti nemám, nicméně představa celoročního provozu PRG - YYZ mi přijde dost nereálná. Zejména proto, že AC potřebuje v zimě letadla pro lety do Karibiku a tam se bát o obsazenost rozhodně nemusí, naopak.


Potom se nabízí otázka, jestli mateřská AC vidí v Praze potenciál se svými 787 - myslím, že zaplnění mezery z Prahy směr Severní Amerika by se na nich už mohlo vyplatit (snad by návazné spoje směr ORD, LAX a SFO apod. mohly linku uživit celoročně). A pokud není load problém, pak spíš to, jaký podíl cestujících je ochoten zaplatit za prémiové místo...

vit.krivan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 07. 2017, 19:12
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od vit.krivan »

Jay píše:
prodejce píše:Přehled o vytíženosti nemám, nicméně představa celoročního provozu PRG - YYZ mi přijde dost nereálná. Zejména proto, že AC potřebuje v zimě letadla pro lety do Karibiku a tam se bát o obsazenost rozhodně nemusí, naopak.


Potom se nabízí otázka, jestli mateřská AC vidí v Praze potenciál se svými 787 - myslím, že zaplnění mezery z Prahy směr Severní Amerika by se na nich už mohlo vyplatit (snad by návazné spoje směr ORD, LAX a SFO apod. mohly linku uživit celoročně). A pokud není load problém, pak spíš to, jaký podíl cestujících je ochoten zaplatit za prémiové místo...


Presne tak to vidím také. Samotná AC by mohla brát Prahu jako řádnou evropskou destinaci.
Naposledy upravil(a) vit.krivan dne 29. 09. 2017, 20:53, celkem upraveno 1 x.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od prodejce »

Na východním pobřeží přestupovat na lety na západní pobřeží vychází časově blbě + málokomu se chce absolvovat šestihodinový transcon v narrow-body + kromě ESTA potřebuješ ještě ETA. Vše mluví proti..

Anebo to řeknu ještě jinak: o celoročním YYZ by mělo cenu uvažovat teprve dlouho potom, co by se uživil celoroční NYC, kde je potenciál ve všech ohledech násobně vyšší.

vit.krivan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 07. 2017, 19:12
Stav: Offline

Re: Air Canada Rouge

Příspěvek od vit.krivan »

prodejce píše:Na východním pobřeží přestupovat na lety na západní pobřeží vychází časově blbě + málokomu se chce absolvovat šestihodinový transcon v narrow-body + kromě ESTA potřebuješ ještě ETA. Vše mluví proti..

Anebo to řeknu ještě jinak: o celoročním YYZ by mělo cenu uvažovat teprve dlouho potom, co by se uživil celoroční NYC, kde je potenciál ve všech ohledech násobně vyšší.


Zrovna s eTa a ESTA není žádný problém. Letos jsem letěl přímým spojem do NYC a poté do Toronta.
Určitě by stalo za to aby letadla létala přímo do Ameriky. Stejně tak je smutné, že ČSA nemá žádný spoj do přes Atlantik.


Odpovědět