FlyingBlue vs OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1180
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod micaello » 18. 05. 2017, 14:07

Nemec píše:Vzhledem k tomu, že měníš letiště, tak ti nemůžou připnout SHOCON, protože kufr jde jen na CDG a pokud člověk není Priority, tak nemůžou dát ani to, protože nakonec by to chtěl každý. Úplně stejné bys to měl, pokud bys letěl místo OK první let s AF, ti by ti také nedali nic, akorát by se možná nevymlouvali na to, že je tvůj kufr nezajímá.


Člověk je poučen, no. Ale čekal bych, že pokud se na infolince 3x zeptám, zda to stačí, tak to tak stačí a basta (btw., zajímavé je, že na CDG, když jsme stále čekali na kufr, tak se pracovnice AF nezmínila vůbec o tom, že pokud nám to uletí, tak holt poletíme dalším spojem..by mě zajímalo, zda by to teda šlo na jejich vrub nebo bych musel něco platit..protože koho to nakonec byla chyba? OK? Handlingu CDG? Kdo ví..ale nad takovýma věcma člověk přemýšlí až zpetně, že jo..v té chvíli ho to ani nenapadne..)

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 326
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Nemec » 18. 05. 2017, 14:22

Pokud to není chyba člověka a dá se to prokázat, že se nezdržel vlastní blbostí, AF hradí předělání. Vím o lidech, kteří takhle letěli, ale v PRG jsme nabrali 2 hodiny zpoždění a přestup z CDG nestihli, takže je AF dalo na další den. U kufru by to šlo asi hladce, protože se ví, kdy vyjel na pás poslední.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1180
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod micaello » 18. 05. 2017, 16:22

Díky, dobré vědět pro příště :)

MarcosFT
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: TATL flights
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod MarcosFT » 18. 05. 2017, 19:23

Facku si dej ty, s kym si myslis, ze mluvis ty vole...chyba to proste tvoje je. Bagl si mel do CDG, co bys tam chtel mit nalepeno? Priority nemas/nemel si, takze si nic vic nez to, ze bagl vyjede klidne mezi poslednimi nebo se zdrzenim cekat nemohl. Rekl jsem to jasne, pocitat mas s tim nejhorsim, pokud ses takovej frajer ze za 4 hodiny vsecho stihnes i s problemy, tak ok. Ale jakmile ne, budes cekat s prosikem a smutnyma ocima nekde u debilnich francouzu (zrovna u francouzu..), aby ti neco dali nebo prebookovali, tak pak si naivka. Sorry jako, myslel jsem, ze jsi vetsi hrac..

Lemon
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 89
Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Lemon » 19. 05. 2017, 09:16

V tomhle bych přidal také svoji zkušenost. Při cestě PRG-CDG-ORY-AJA jsem měl přestup přibližně 5 hodin. Přestup jsem nestihl, protože nastala kombinace všech možných jevů najednou - zpoždění v PRG, dlouhé taxování na CDG, dlouhé čekání na kufr a zácpa na okruhu... V pohodě mne přebookovali, ale příště bych zkusil vylosovat raději nějaký jiný routing...

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1967
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Fabo » 06. 11. 2017, 11:39

Zasadne zmeny u FLying Blue od 1. Aprila 2018, zatial v skratke:

TOPICS
1) Mileage
2) Status-
3) Benefits

Mileage earning from April 2018
1 EURO spent (excluding taxes but including options) on AF, KL, HOP! and Joon (85% of current mileage earning)
- 4 miles for Ivory
- 6 miles for Silver
- 7 miles for Gold
- 8 miles for Platinum

for other airlines, without access to the amount paid, current rules remain unchanged

Mileage spending from June 2018 (all airlines previously mentioned + Transavia)
- currently, there is a limit on award seats
- from June 2018,
. any seat available for sale is available for an award, at different rates of course
. multiple price points for awards
. more combinations of cash&miles awards - up to 25% in cash

Status earning
- based on experience points
- qualification period: 12 months for new members
- rollover of experience points, even in the case of a status downgrade
- soft landing in every case
- Platinum for life unchanged
- for any eligible segment (SkyTeam+ HOP! ...), experience points are earned
- levels
100 points needed to reach Silver
180 points needed when Silver, to reach Gold
300 points neededwhen Gold, to reach Platinum
- experience points earning based on a multiplier of distance in miles and cabin flown
- conversion rate in place for level miles to experience points on April 1st

Distance Points earned
in miles in Economy
< 2,000 2
< 3,500 4
< 5,000 6
> 5,000 10


Multiplier by cabin:
Premium Economy: 2
Business: 3
First: 5

For Abonnés, there is a x2 multiplier exclusively for French domestic flights.

Benefits
- currently unchanged
- future evolution for greater flexibility (choice benefits ?)
and personalization

Q&A
- over 15 million members
- 90% of members are Ivory
- expectations that the volume of miles remain unchanged, with a slight increase to take option into account
- mileage redemption
80%-90% of miles redeemed are spent on airline tickets
miles redeemed represent, each day, 3 long-haul flights, round trip
400,000 award tickets redeemed per year
- Investment on the program development: 15M€ on the IT back-end systems

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2783
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Night fly » 06. 11. 2017, 12:05

Ctu v tom dobre, ze misto dosud platnych 30 libovolnych segmentu na ziskani FB Gold / ST Elite+ jich v krajnim pripade (kratke lety do 2000 mil v Y) muze byt potreba az 140 :surprised: :?: :?: :?:
Naposledy upravil(a) Night fly dne 06. 11. 2017, 12:16, celkem upraveno 1 x.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1474
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Airbus380 » 06. 11. 2017, 12:16

Ano, i já to tak chápu :/ A dnes stačí ke Gold dokonce jen 30 libovolných segmentů, takže konec i Flyingblue, škoda...

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2783
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Night fly » 06. 11. 2017, 12:32

Airbus380 píše:A dnes stačí ke Gold dokonce jen 30 libovolných segmentů, takže konec i Flyingblue, škoda...


Jj, taky jsem to postrehl, uz opraveno ;-)

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1967
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Fabo » 06. 11. 2017, 13:32

Night fly píše:Ctu v tom dobre, ze misto dosud platnych 30 libovolnych segmentu na ziskani FB Gold / ST Elite+ jich v krajnim pripade (kratke lety do 2000 mil v Y) muze byt potreba az 140 :surprised: :?: :?: :?:

U domesticu.

Paradoxni je, ze domesticy nerozlisuji podle delky (alespon prozatim), takze i takove SVO-VVO nebo JFK-HNL je za 2/4/6/10.

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2783
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Night fly » 06. 11. 2017, 13:37

Fabo píše: U domesticu.


To tam nikde nevidim... Jaka je tedy situace u mezinarodnich letu?

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1967
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Fabo » 06. 11. 2017, 14:14

Aha, ono to je v tom vycucu spatne.

Domestic 2XP
Intl < 2500mi 5XP
Intl < 3500mi 8XP
Intl < 5000mi 10XP
Intl > 5000mi 12XP

Y x 1
Y+ x 2
J x 3
F x 5

Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2783
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Night fly » 06. 11. 2017, 14:38

Tak to uz dava trochu vic smysl, nicmene porad je to v krajni variante posun ze 30 segmentu na 56 pro ziskani Gold. No potes...

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1967
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvekod Fabo » 06. 11. 2017, 15:08

Na ziskavani statusu je to horsi o hodne, na udrzeni zas az tak moc ne - tam uz staci obhajit dle vseho jen tech 180XP (a vyhodou je, ze vyssi tridy a dalkovky jsou za "vic segmentu")

A dalsi vyhodou je, ze se s kazdou zmenou statusu resetuje kalendar. tzn. po ziskani stribra uz nemusim dat narok na zlato do konce roku, ale za celych dalsich 12 mesicu. A taky u obhajoby statusu se mi prebytek prelije do dalsiho obdobi, to predtim platilo jen u mili. A nakonec jeste jedna vyhoda, i pri ztrate urovne se neztraci ziskane XP, kdybych byl treba Gold a mel jen 130XP, sice zpadnu na Silver, ale k rekvalifikaci mi staci tech 30XP (za predpokladu ze nepropadnou za rok na obnovu Silver)


Zpět na “Frequent flyer programy”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: bepo a 4 hosti