OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 265
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod velpa.66 » 07. 11. 2019, 20:16

1) Kdyby nebylo TVS, tak značka ČSA je dnes možná jen na retro suvenýrech, podobně jako třeba PanAm
2) Že zdegradovaly i jiné evropské značky Ti nevadí? Třeba BA v dobytčáku před lety dávaly i na evropských letech dvanáctiletou single malt. Teď na dálkovkách dávají červeného Johnieho Walkera a po Evropě nedají ani vodu.[/quote]

To stejné přirovnání jsem chtěl napsat i já.

Jen dodám že BA avios mají proti OK mílím mnohem větší užitnou hodnotu.
Na bonusovou letenku například jednosměrná PRG-MAD potřebuji 12000mil v C s doplatkem 1863,-Kč ,poletím B737-800
Na bonusovou letenku jednosměrná LHR-MAD potřebuji 12500avios v C s doplatkem 506,-Kč, poletím v B777 (flat bets)


beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 923
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod beardie » 07. 11. 2019, 23:27

u BA iba 1x denne, ostatne lety 4x su s A320, u Iberie je podobne raz za den A330 a zvysne lety s A319
takze v tvojom poste citit zavadzanie...

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 296
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod pettte » 08. 11. 2019, 09:46

beardie píše:u BA iba 1x denne, ostatne lety 4x su s A320, u Iberie je podobne raz za den A330 a zvysne lety s A319
takze v tvojom poste citit zavadzanie...


Ono se to dá vykládat tak i tak. Já jsme to pochopil tak, že si vybere ten denní let s B777 a letí tedy v lepším letadle, resp. má na výběr.
U ČSA na výběr nemá, navíc letí fakticky s SW kde business vymysleli tak chytře cca 5 půlřad vpravo....

Mailand
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod Mailand » 10. 11. 2019, 12:00

beardie píše: u Iberie je podobne raz za den A330 a zvysne lety s A319

Tak to spis A340, pripadne A350

bilbo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 161
Registrován: 31. 08. 2017, 17:01
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, VIE, STR
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod bilbo » 10. 11. 2019, 12:53

pettte píše:U ČSA na výběr nemá, navíc letí fakticky s SW kde business vymysleli tak chytře cca 5 půlřad vpravo....

Teď už je business zase na obou stranách...


zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 223
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod zdenda » 10. 11. 2019, 13:14

Globik píše:
zdenda píše:
houslista píše:Při OLCI to už šlo doplnit bez problémů.
Jen jsem si při své frekvenci letů s ČSA cca 1x za 4 roky uvědomil, že před 8 lety jsem dostal teplé jídlo v ceně letenky, před 4 lety už bylo veškeré občerstvení zpoplatněno a teď už to nebylo ani letadlo ČSA. Co bude za další 4 roky? Autobus? :mrgreen:

Dobra otazka:-) To je prostě totalni degradace znacky ČSA ze strany TVS/SW, bohužel....

1) Kdyby nebylo TVS, tak značka ČSA je dnes možná jen na retro suvenýrech, podobně jako třeba PanAm
2) Že zdegradovaly i jiné evropské značky Ti nevadí? Třeba BA v dobytčáku před lety dávaly i na evropských letech dvanáctiletou single malt. Teď na dálkovkách dávají červeného Johnieho Walkera a po Evropě nedají ani vodu.

No jestli to pomerujes jen pres ten chlast:-)

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 296
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod pettte » 10. 11. 2019, 18:21

bilbo píše:
pettte píše:U ČSA na výběr nemá, navíc letí fakticky s SW kde business vymysleli tak chytře cca 5 půlřad vpravo....

Teď už je business zase na obou stranách...


Fakt jo? Holt, pokrok nezastavíš!!!! =))

Ale zase byli unikátní. Myslím si, že tenhle systém Economy vers. Business stylem levá, pravá (seno tráva :D ) provozovali na světě jako jediní.

Koukám na jejich web, a opravdu, na můj let v prosinci, jsou první 3 řady business. To bych tam mohl být sám, když je to neděle v poledne, a ještě na letenku Air France :D

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3876
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod HighFlyer » 11. 11. 2019, 18:42

velpa.66 píše:1) Kdyby nebylo TVS, tak značka ČSA je dnes možná jen na retro suvenýrech

Kdyby nebylo asi 10ti miliard, ktere stat napumpoval do zachrany ČSA, tak je ta znacka možná jen na retro suvenýrech. TVS si koupil akcie firmy, ktera jiz prosla restrukturalizaci (financovane statem) a zacinala produkovat zisk. Investice TVS do zachrany ČSA se limitne blizi nule.

jorge
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 78
Registrován: 15. 08. 2007, 22:01
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod jorge » 11. 11. 2019, 18:43

pettte píše:
bilbo píše:
pettte píše:U ČSA na výběr nemá, navíc letí fakticky s SW kde business vymysleli tak chytře cca 5 půlřad vpravo....

Teď už je business zase na obou stranách...


Fakt jo? Holt, pokrok nezastavíš!!!! =))

Ale zase byli unikátní. Myslím si, že tenhle systém Economy vers. Business stylem levá, pravá (seno tráva :D ) provozovali na světě jako jediní.

Koukám na jejich web, a opravdu, na můj let v prosinci, jsou první 3 řady business. To bych tam mohl být sám, když je to neděle v poledne, a ještě na letenku Air France :D


Dnes jsem v nové "konfiguraci" letěl a nevím, zda je to změna k lepšímu. Záclonka je i nadále někde okolo 7. řady (kvůli různým pozicím sedaček vlevo a vpravo asi ani nejde dát blíž). Přišlo mi, že asi došlo k nějakým posunům sedaček A-C, protože v první řadě A-C bylo víceméně stejně místa jako D-F. (možná specifická záležitost OK-TVT)

pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 296
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod pettte » 11. 11. 2019, 18:55

jorge píše:
pettte píše:
bilbo píše:Teď už je business zase na obou stranách...


Fakt jo? Holt, pokrok nezastavíš!!!! =))

Ale zase byli unikátní. Myslím si, že tenhle systém Economy vers. Business stylem levá, pravá (seno tráva :D ) provozovali na světě jako jediní.

Koukám na jejich web, a opravdu, na můj let v prosinci, jsou první 3 řady business. To bych tam mohl být sám, když je to neděle v poledne, a ještě na letenku Air France :D


Dnes jsem v nové "konfiguraci" letěl a nevím, zda je to změna k lepšímu. Záclonka je i nadále někde okolo 7. řady (kvůli různým pozicím sedaček vlevo a vpravo asi ani nejde dát blíž). Přišlo mi, že asi došlo k nějakým posunům sedaček A-C, protože v první řadě A-C bylo víceméně stejně místa jako D-F. (možná specifická záležitost OK-TVT)


Takže mají v první řadě některé sedačky více místa? (A-C nebo D-F)?

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2762
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: OK Plus

Příspěvekod Fabo » 11. 11. 2019, 22:12

pettte píše:
bilbo píše:
pettte píše:U ČSA na výběr nemá, navíc letí fakticky s SW kde business vymysleli tak chytře cca 5 půlřad vpravo....

Teď už je business zase na obou stranách...


Fakt jo? Holt, pokrok nezastavíš!!!! =))

Ale zase byli unikátní. Myslím si, že tenhle systém Economy vers. Business stylem levá, pravá (seno tráva :D ) provozovali na světě jako jediní.

Koukám na jejich web, a opravdu, na můj let v prosinci, jsou první 3 řady business. To bych tam mohl být sám, když je to neděle v poledne, a ještě na letenku Air France :D


Tak to je skoda, mam tam kua kratky prestup po priletu s 737, tak jsem si rikal, ze si alespon vemu prvni druhou radu a vylitnu z toho co nejdriv (snad nas nedaj zas k T1 a busem)



Zpět na “Frequent flyer programy”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti