Claim missing miles OK PLUS

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
Odpovědět
MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Claim missing miles OK PLUS

Příspěvek od MS743 »

Potrebuji vedet zda budou vubec nejake zmeny v systemu claiming miles u CSA... Je to trochu zavadejici kdyz na jejich strankach maji logo claim miles a predpokladal jsem ze je to online ale pak zjistuji ze jsou to jen hotely a auta" a pak tato KRASNA veta

Claim missing miles – airline partners
In order to claim miles for CSA Czech Airlines flights or the flights of OK Plus airline partners, please send your boarding pass original and a copy of the ticket (or e-ticket itinerary) to the OK Plus Service Centre. Thank you.

CSA OK Plus
V Celnici 5
110 00 Praha 1
Czech Republic


- Nestaci ze asi 80% mili se nezapisuji automaticky i kdyz se cislo dava pri rezervaci + check in
- CSA pozaduje kopie letenky + ORIGINAL boarding passes...

hodne spolecnosti maji primo online claiming miles kde se zapisuje:

datum, cislo letu, class, destinace a pak cislo letenky a to je vse!!!!

Nechce nam CSA jeste trochu zmenit jeji hodne neprijemny system konec koncu jejich zamestnanci a partners nejsou schopni tyto cisla karet dat primo do systemu....

diky za infoa hodne zdaru CSA e tickets apod.... asi e ticket budou vystavovat hodne brzy na veskere destinace ale predpokladam ze to poslou hezky ceskou postou a doporucene!


OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Claim missing miles OK PLUS

Příspěvek od OR »

Letos se mi stalo 2x, ze mi automaticky nenacetli mile. Jinak se mi v pohode nacita cely Skyteam. Jednou to byl bonus za on-line booking a jednou let s KLM, ktery se nejdrive zrusil, prebookoval na jine lety a pak zase narychlo zavedl.
Reklamaci jsem provedl mailem, palubni vstupenku a letenku jsem vytisknul do .pdf. Asi to neni standardni postup, ale mne to funguje.

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Claim missing miles OK PLUS

Příspěvek od bubo »

no ja bych se pripojil - nacitani mil moc dobre nefunguje a rekl bych, ze v tom neni vubec zadny system. v breznu se mi na trase PRG-AMS-TPE a zpatky nacetla automaticky jenom cesta zpatky, v rijnu to bylo bylo presne naopak, karticku pri check-in jsem daval poctive. Reklamaci jsem poslal pred skoro pred mesicem a zatim nic. Pisou na webu, ze to do 4 tydnu bude, tak su zvedavy.

Rizek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 90
Registrován: 30. 08. 2005, 21:00
Stav: Offline

Claim missing miles OK PLUS

Příspěvek od Rizek »

Už jsem si dávno zvykl, že se body nenačtou ale komicky vzato se vždy načte jeden ze segmentů a ten druhý ne. Vůbec přitom nezáleží, jestli jde o odlet nebo návrat. Na druhou stranu se mi ještě nestalo, že by se nenačetly body ostatních partnerů Sky team. Vždy je problém pouze s ČSA. Já osobně vždy počkám na výpis a hned posílám reklamaci. To, že se zasílají kopie letenek a originály Boarding passů je normální. To není žádná novinka.


Odpovědět