OK Plus - upgrade

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
proreo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 37
Registrován: 08. 12. 2009, 07:37
Oblíbené typy letadel: Airbus A330(310), B747, B767, CRJ
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od proreo »

That sucks!!!
To bol dovod, preco som lietal s CSA a skyteamom a snazil som sa mat vzdy status.
Teraz si staci kupit nejaku Dinersku (cena 5000 na rok = jedna lacnejsia letenka CSA) alebo Priority pass a clovek moze ist do salonika tak ci tak.


Tonda 2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 657
Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
Bydliště: Praha a Rožnov p/R
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od Tonda 2 »

Tak se začínám blížit ke 100K mílím,mám 94K a začínám přemýšlet nad jejich využitím..Mám několik otázek pro zkušenější,nikdy jvem ještě bonusovou letenku neřešil...
Pokud bych se rozhodl třeba pro Hawaii,můžu ovlivnit trasování-kvůli letištním taxám?Když bych chtěl po cestě třeba zastávku v New Yorku,kolik to stojí a je to vůbec možné..?
další otázkou je reálná dosažitelnost bonusovek na Hawaii,případně do Karibiku...a kolik tak můžu orientačně počítat na taxy?
Díkes

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od bubo »

loupeznik píše:A je po apgrejdech...

S platností od 1. července 2011 dojde k úpravě podmínek pro poskytování výhody bezplatného upgradu (převedení) držitelů Stříbrných, Zlatých a Platinových karet OK Plus do třídy Business před odletem na letišti. V následující tabulce naleznete nové rozložení knihovacích tříd, pro které je tato výhoda nabízena.

Knihovací třída: Možnost upgrade
B H L M T Y: Ano
A G K N O Q S U V W X: Ne


no doufam, ze na to Lufthansa nebo Austrian zareaguji nejakym status matchem....

proreo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 37
Registrován: 08. 12. 2009, 07:37
Oblíbené typy letadel: Airbus A330(310), B747, B767, CRJ
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od proreo »

bubo píše:
no doufam, ze na to Lufthansa nebo Austrian zareaguji nejakym status matchem....


o status match mozes kedykolvek poziadat. Mali by Ti ho dat, ale kazdemu len raz za zivot ;-)

JanoS
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 270
Registrován: 13. 06. 2008, 10:46
Pohlaví: muž
Bydliště: ZRH
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od JanoS »

CSA RIP

Kdyz zrusili upgrady na nejlevnejsi tridy tak jsem z tarifu WSPCSW za 61 CHF+taxy presedlal na SSPCSW za 89 CHF+taxy.
Ted bych musel letet na LSKYSW za 325 CHF + taxy, a to me tedy ani nehne.

Na prestupnim letu do Kosic jsem musel taky misto WSPCSW za 144 CHF++ platit 374 CHF++, coz jsem udelal zatim jenom jednou, kdyz stejne bylo X nejlevnejsi.
Ted jsou Kosice nejlevnejsi upgrade HSKYSW za 564 CHF++ na co se jim zvysoka...

Mam jeden let v X na 10.7., tak jim asi napisu email at do rezervace pripisou ze to je na upgrade, pac to je bookovane pred ohlasenim tyhle zmeny.

A pak holt sbirani 125 mil na Miles&More...


pickard77
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 21
Registrován: 27. 05. 2009, 11:09
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od pickard77 »

Tonda 2 píše:Tak se začínám blížit ke 100K mílím,mám 94K a začínám přemýšlet nad jejich využitím..Mám několik otázek pro zkušenější,nikdy jvem ještě bonusovou letenku neřešil...
Pokud bych se rozhodl třeba pro Hawaii,můžu ovlivnit trasování-kvůli letištním taxám?Když bych chtěl po cestě třeba zastávku v New Yorku,kolik to stojí a je to vůbec možné..?
další otázkou je reálná dosažitelnost bonusovek na Hawaii,případně do Karibiku...a kolik tak můžu orientačně počítat na taxy?
Díkes


to jsem do tohohle pondelka resil taky (95 tis mil.), jak jsem to tak studoval tak nej vychazi Hawaii v businessu a tak jsem zavolal na CSA call centrum a kupodivu v terminu co jsem chtel byly volne letenky (druha pulka listopadu a navrat v prvni pulce prosince). Prekvapil mne nemile doplatek 9 400 kc. Trasovani je PRG-CDG-LAX-HNL-LAX-CDG-PRG (kombinace OK, AF, DL), stopover je mozny, ale nevyuzil jsem.

kopi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 96
Registrován: 11. 02. 2009, 13:49
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od kopi »

pickard77 píše:
Tonda 2 píše:Tak se začínám blížit ke 100K mílím,mám 94K a začínám přemýšlet nad jejich využitím..


Prekvapil mne nemile doplatek 9 400 kc. Trasovani je PRG-CDG-LAX-HNL-LAX-CDG-PRG (kombinace OK, AF, DL), stopover je mozny, ale nevyuzil jsem.

Jen doplním, že zvolit routing si sice de iure nemůžeš, ale dá se domluvit, pokud budeš flexibilní v termínech. Rezervuj určitě hodně dopředu, řádově alespoň půl roku, pokud chceš cestovat v sezóně tak spíš víc. Poplatky jsou fakt vysoké, proto se vyplatí spíš u business. Stopover možný 1x a zdarma. Doporučuji dostupnost dopředu ověřit na expertflyer.com, bohužel to nejde u Delty, ale jen u AF.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od flyingblue »

kopi píše:
pickard77 píše:
Tonda 2 píše:Tak se začínám blížit ke 100K mílím,mám 94K a začínám přemýšlet nad jejich využitím..


Prekvapil mne nemile doplatek 9 400 kc. Trasovani je PRG-CDG-LAX-HNL-LAX-CDG-PRG (kombinace OK, AF, DL), stopover je mozny, ale nevyuzil jsem.

Jen doplním, že zvolit routing si sice de iure nemůžeš, ale dá se domluvit, pokud budeš flexibilní v termínech. Rezervuj určitě hodně dopředu, řádově alespoň půl roku, pokud chceš cestovat v sezóně tak spíš víc. Poplatky jsou fakt vysoké, proto se vyplatí spíš u business. Stopover možný 1x a zdarma. Doporučuji dostupnost dopředu ověřit na expertflyer.com, bohužel to nejde u Delty, ale jen u AF.


Mno jeste je moznost nebrat to pres CDG :-) Ony jsou ty taxy na tom aeroportu jsou dost vysoky. Jenom si clovek musi rict a bejt flexibilni v case (a/nebo tu rezervaci zkouset casteji).

pickard77
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 21
Registrován: 27. 05. 2009, 11:09
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od pickard77 »

takze pres AMS by to vyslo levneji? to bude rozdil v radech stovek ci max tisicovka ne? ale co uz to zkousnu... preci jenom i tak je to dobrej deal (business na havaj za 9 tis. stale jde)...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od flyingblue »

pickard77 píše:takze pres AMS by to vyslo levneji? to bude rozdil v radech stovek ci max tisicovka ne? ale co uz to zkousnu... preci jenom i tak je to dobrej deal (business na havaj za 9 tis. stale jde)...


Za zeptani nic nedas.

pickard77
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 21
Registrován: 27. 05. 2009, 11:09
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od pickard77 »

tak to je pravda :-) zkusim... jinak pro zajimavost:

AIR FARE : CZK 0
TAX : CZK 7053YQ 525CZ 1895XT
TOTAL : CZK 9473

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2211
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od pavelpmi »

pickard77 píše:Prekvapil mne nemile doplatek 9 400 kc. Trasovani je PRG-CDG-LAX-HNL-LAX-CDG-PRG (kombinace OK, AF, DL), stopover je mozny, ale nevyuzil jsem.

Proč tolik, v čem je takový rozdíl? Já jsem měl taxy 119 USD při trasování PMI-GVA-LHR-LAX-HNL-LAX-FRA-PMI (kombinace LX, NZ, UA a LH, letenka od US). Pravda, nebyl to business, ale v taxách by to nemělo hrát roli, ne?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od flyingblue »

pavelpmi píše:
pickard77 píše:Prekvapil mne nemile doplatek 9 400 kc. Trasovani je PRG-CDG-LAX-HNL-LAX-CDG-PRG (kombinace OK, AF, DL), stopover je mozny, ale nevyuzil jsem.

Proč tolik, v čem je takový rozdíl? Já jsem měl taxy 119 USD při trasování PMI-GVA-LHR-LAX-HNL-LAX-FRA-PMI (kombinace LX, NZ, UA a LH, letenka od US). Pravda, nebyl to business, ale v taxách by to nemělo hrát roli, ne?


Mrkni obcas na taxy, kdyz letis pres CDG.

JanoS
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 270
Registrován: 13. 06. 2008, 10:46
Pohlaví: muž
Bydliště: ZRH
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od JanoS »

flyingblue píše:
pavelpmi píše:
pickard77 píše:Prekvapil mne nemile doplatek 9 400 kc. Trasovani je PRG-CDG-LAX-HNL-LAX-CDG-PRG (kombinace OK, AF, DL), stopover je mozny, ale nevyuzil jsem.

Proč tolik, v čem je takový rozdíl? Já jsem měl taxy 119 USD při trasování PMI-GVA-LHR-LAX-HNL-LAX-FRA-PMI (kombinace LX, NZ, UA a LH, letenka od US). Pravda, nebyl to business, ale v taxách by to nemělo hrát roli, ne?


Mrkni obcas na taxy, kdyz letis pres CDG.

Letistni poplatky jsou tady zanedbatelny / porovnatelny.
Problem je palivovy priplatek, jelikoz vetsina ne-americkych aerolinek jsou svine a uctuji si to v plne vysce i na award ticket. Proto kdyz clovek leti za mile, je dobre si najit hlavni aerolinku ktera neuctuje YQ a s ni udelat nejvetsi/nejdrazsi segment.

U tebe bylo hlavni podle mne to ze byla letenka od US. U SkyTeamu se tomu asi clovek nevyhne, Air France, KLM, DElta jsou kartel :)

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: OK Plus - upgrade

Příspěvek od OR »

Korean neuctuje palivovy priplatek.


Odpovědět