Globík píše:Nějak mi není jasné, co si představují pod pojmem "přechod". Když přejdu s tel.číslem k jinému operátorovi, je jasné, že abych současně zůstal u původního, musím si u něj zřídit nové číslo. Ale odfaxováním karty mi nezaniká ten dotyčný FF program. A za další, jestli se to tedy týká jen těch, co dosud nejsou členy M&M. I když se toho asi nezúčastním, protože do té doby budu mít tak jedině čas si zaletět ze Splitu do Záhřebu a to není úplně nejlevnější špás, rozhodně ne 2.450 Kč, co stojí letenky LH v akci... Taky to mohli dát delší
To je ovsem chybna uvaha
Prechod neni zadny prechod. Proste u stareho pusobis s puvodnim cislem.
flyingblue píše:Asi si budu muset zridit svoji ctvrtou karticku. Taky mohli s tou integraci bmi pohnout.
BMI gold je najjednoduchsie dosiahnutelny *G, a ked zozeru BMI, tak to bude automaticky LH Senator. Otazka je, ci na dva kalendarne roky alebo iba na jeden... Kazdopadne asi najlahsi sposob ako dosiahnut senatora bez status matchu
flyingblue píše:Asi si budu muset zridit svoji ctvrtou karticku. Taky mohli s tou integraci bmi pohnout.
BMI gold je najjednoduchsie dosiahnutelny *G, a ked zozeru BMI, tak to bude automaticky LH Senator. Otazka je, ci na dva kalendarne roky alebo iba na jeden... Kazdopadne asi najlahsi sposob ako dosiahnut senatora bez status matchu
Nicmene pokud mam platinovou kartu Flying Blue, tak ten status match klidne pouziju
BMI mam, ale letos jsem se rozhodl dat sanci Delte.
zajímavý způsob přetažení klientů:) Všechny výhody již po prvním letu Lufthansa nabízí bonusy členům konkurenčních věrnostních programů
Členům konkurenčních věrnostních programů nabízí Lufthansa v České republice možnost obratem získat stejné výhody ve vlastním programu Miles & More. Všichni držitelé konkurenčních stříbrných karet tak získají kartu stejné úrovně v programu Miles & More. Majitelé zlatých a platinových karet pak od Lufthansy dostanou kartu zlatou.
„Je to příležitost, jak vyzkoušet kvalitu služeb přední světové letecké společnosti a požívat přitom výhod věrnostního programu Lufthansy bez povinnosti nalétat potřebný počet mil,“ uvedla Dörte Klein, generální ředitelka společnosti Lufthansa pro Českou a Slovenskou republiku. „Všechny výhody členství v Miles & More tak mohou nyní jednoduše čerpat i klienti přepravců, kteří nejsou sdruženi ve Star Alliance“.
Podmínky jsou jednoduché. Po vyplnění elektronického registračního formuláře odešle držitel dané konkurenční karty do konce června její kopii na faxovou linku zákaznického centra. Již po prvním letu s některou ze společností Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, LOT Polish Airlines, Croatia Airlines nebo Adria Airways se klientům v závislosti na typu jejich původní karty automaticky navýší status v programu Miles & More. Tento první let pak klienti musí absolvovat do konce srpna 2009. Podrobné údaje o probíhající akci a registrační formulář včetně detailních pokynů jsou vystaveny zde>>.
Pro majitele zlatých a stříbrných karet je v rámci Miles & More k dispozici prioritní odbavení na letištích, přístup do salonků přepravců sdružených ve skupině Star Alliance, vyšší váhové limity pro zavazadla a další bonusy. Miles & More je s více než 16 miliony členů největším leteckým věrnostním programem v Evropě. Šestnáct let od svého založení je do něj zapojeno již přes 200 různých partnerských společností, a nabízí tak unikátní možnosti získávání i utrácení mil. V České republice má program přes 60 000 členů.
HonzaLB píše:zajímavý způsob přetažení klientů:) Všechny výhody již po prvním letu Lufthansa nabízí bonusy členům konkurenčních věrnostních programů....
Ale Mlho, vždyť o tom již od 22.5.2009 mluvíme....
whiskey píše:Podla reci na flyertalku to vyzera na celoeuropsku kampan, spominali sa tam status match ponuky v Taliansku, Spanielsku a este niekde tusim (hlava derava).
Taky s tim mohli prijit o dva mesice driv, kdyz uz se vedelo o velkem zhorseni u AF... Takhle jsem za dva mesice proletel tri zpatecni longhauly u Skyteamu
HonzaLB píše:zajímavý způsob přetažení klientů:) Všechny výhody již po prvním letu Lufthansa nabízí bonusy členům konkurenčních věrnostních programů
Členům konkurenčních věrnostních programů nabízí Lufthansa v České republice možnost obratem získat stejné výhody ve vlastním programu Miles & More. Všichni držitelé konkurenčních stříbrných karet tak získají kartu stejné úrovně v programu Miles & More. Majitelé zlatých a platinových karet pak od Lufthansy dostanou kartu zlatou.
„Je to příležitost, jak vyzkoušet kvalitu služeb přední světové letecké společnosti a požívat přitom výhod věrnostního programu Lufthansy bez povinnosti nalétat potřebný počet mil,“ uvedla Dörte Klein, generální ředitelka společnosti Lufthansa pro Českou a Slovenskou republiku. „Všechny výhody členství v Miles & More tak mohou nyní jednoduše čerpat i klienti přepravců, kteří nejsou sdruženi ve Star Alliance“.
Podmínky jsou jednoduché. Po vyplnění elektronického registračního formuláře odešle držitel dané konkurenční karty do konce června její kopii na faxovou linku zákaznického centra. Již po prvním letu s některou ze společností Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, LOT Polish Airlines, Croatia Airlines nebo Adria Airways se klientům v závislosti na typu jejich původní karty automaticky navýší status v programu Miles & More. Tento první let pak klienti musí absolvovat do konce srpna 2009. Podrobné údaje o probíhající akci a registrační formulář včetně detailních pokynů jsou vystaveny zde>>.
Pro majitele zlatých a stříbrných karet je v rámci Miles & More k dispozici prioritní odbavení na letištích, přístup do salonků přepravců sdružených ve skupině Star Alliance, vyšší váhové limity pro zavazadla a další bonusy. Miles & More je s více než 16 miliony členů největším leteckým věrnostním programem v Evropě. Šestnáct let od svého založení je do něj zapojeno již přes 200 různých partnerských společností, a nabízí tak unikátní možnosti získávání i utrácení mil. V České republice má program přes 60 000 členů.
Mimochodem, pane Sůro. Když už o dávno známé věci informujete takto pozdě, tak alespoň nepište v článku nesmysly. Pro získání statusu je potřeba jeden ZPÁTEČNÍ LET, tedy dva lety. Nikoliv, jak píšete vy, jeden let. Tak si to aspoň opravte...
pánové, toto jsem nepsal já, to je tisková zpráva, kterou mi poslala PR agentura zastupující zde Lufthansu a tak jsem ji sem zkopíroval v domnění, že je to novinka. To, že to poslali až teď, svědčí o ledasčem. Diskuse k frequent flyer programům bohužel nesleduji, jelikož mi jsou celkem ukradené:)proto jsem měl pocit, že to je něco nového:)nesmysly v textu nejsou z mého pera, ale PR agentury Lufthansy, tam si stěžujte:))
Night fly píše: Taky s tim mohli prijit o dva mesice driv, kdyz uz se vedelo o velkem zhorseni u AF... Takhle jsem za dva mesice proletel tri zpatecni longhauly u Skyteamu
a kde je problem? jednu spiatocku shorthaul (aby si neprisiel o vela mil do FB ) do konca roka das hocijako, a mas senatora
Night fly píše: Taky s tim mohli prijit o dva mesice driv, kdyz uz se vedelo o velkem zhorseni u AF... Takhle jsem za dva mesice proletel tri zpatecni longhauly u Skyteamu
a kde je problem? jednu spiatocku shorthaul (aby si neprisiel o vela mil do FB ) do konca roka das hocijako, a mas senatora
Co do konca roka, zajtra letim na otocku PRG-ZRH-MLA na LX
Asi tak nejak Aj ked som ten itinerar este musel pozmenit, ale ten senator je dost lakavy na to, aby som to uz nechal ujst. Cize ak mi neprejde zajtrajsia kombinacia LH+KM a spat KM priamo, aj tak sa asi niekde cez leto otocim...