Etihad nepotrebuje zadnou alianci a codesharuji s kazdym... jeste pri financnich problemech Emiratu Dubai, jeste se suska ze "emirates" bylo nabizeno jako garance..tedy orazka zda mensi etihad nepohlti emirates. Ted v Dubaji bude "tranzitni" obr letiste pro "svet" takze aliance pro ne nema smysl... kor jeste nejakou trapnou spolupraci s Alitalii.
Do Skyteamu pristoupi ted Vietnam Airlines = nejdynamictejsi spolecnosti v Asii podle statistik JAL = pristoupi az skonci tancovani kolem politiku.. odejde z oneworld (muze byt i jinak) Garuda = sice ted maji moderni letouny ale nevim jakeby meli + pro ST Jeste se pracuje na jizni americe jelikoz se ceka ze i Copa odejde aby byla s Continental.
tyto nahore budou full members...
pridruzene spolecnosti tusim Tarom, JAT ..o nicem dalsim zatim nevim
flyingblue píše:Copak Etihad, ale JAL zacaly diskutovat s DL (dle zdejsich kratkych zpravicek).
Na iHNedu teď píší, že JAL propouští třetinu zaměstnanců a chystají se na bankrot.. tak nevím, ale každopádně někoho z Asie a Jižní ameriky by to chtělo...
flyingblue píše:Copak Etihad, ale JAL zacaly diskutovat s DL (dle zdejsich kratkych zpravicek).
Na iHNedu teď píší, že JAL propouští třetinu zaměstnanců a chystají se na bankrot.. tak nevím, ale každopádně někoho z Asie a Jižní ameriky by to chtělo...
flyingblue píše:Copak Etihad, ale JAL zacaly diskutovat s DL (dle zdejsich kratkych zpravicek).
Na iHNedu teď píší, že JAL propouští třetinu zaměstnanců a chystají se na bankrot.. tak nevím, ale každopádně někoho z Asie a Jižní ameriky by to chtělo...
Night fly píše:...a z jizni Ameriky tam ma nakroceno GOL.
zeptám se jako lehký amatér, když se řekne "uvažuje se", "má nakročeno" atd. o jakém horizontu se mluví? nebo, v momentě když se aerolinky dohodnou s aliancí, jak dlouho trvají nezbytné implementace?