Ulafme píše:Samozřejmě to nebude platit nikdy. Každá letenka vystavená z mílí OKPlus bude vystavena na dokument 064. Pokud ČSA krachne, nepomůže vůbec nic a všechny letenky 064 budou dobré tak k zatopení v kamnech.
aj pokial su uz davno vystavene a zaplatene, a operuje ich niekto iny ako OK?
Ano, zúčtování se provádí až po proletu daného kupónu: společnost A krachne a do několika minut (max.hodin) všechny ostatní airlines B-Z, které si s ní uznávaly doklady, tyto přestanou akceptovat. Peníze (a nezáleží na tom, že je to bonusovka) má stále A, jenže je v krachu a tak žádná platba (ani jiná reciprocita) už není možná. Společnosti B-Z nikoho zadarmo vozit nebudou a cestující neletí..."je nam to líto, obraťte se na toho, kdo Vám letenku vystavil" Už se těším, až takto sám zůstanu viset někde na Aljašce...
Rád bych využil našetřené míle u OK Plus. Zajímalo by mě, na kolik vychází poplatky u bonusové letenky do USA (například NYC nebo Hawai) a zda je cena stejná když poletím v sezóně (např. Vánoce a Silvestr) nebo mimo ní. Poradíte někdo?
Prochaine píše:Rád bych využil našetřené míle u OK Plus. Zajímalo by mě, na kolik vychází poplatky u bonusové letenky do USA (například NYC nebo Hawai) a zda je cena stejná když poletím v sezóně (např. Vánoce a Silvestr) nebo mimo ní. Poradíte někdo?
A co si zavolat do CSA na linku OK Plus? Mas ji na svy karticce.
Prochaine píše:Rád bych využil našetřené míle u OK Plus. Zajímalo by mě, na kolik vychází poplatky u bonusové letenky do USA (například NYC nebo Hawai) a zda je cena stejná když poletím v sezóně (např. Vánoce a Silvestr) nebo mimo ní. Poradíte někdo?
Záleží na přestupech a kurzu $, ale je to cca 9.500 - 10.500,- Kč. Cena je stejná, záleží pouze na dostupnosti míst. Pokud nechceš prudit na OKPlus nebo platit KVS, dá se mnohé zjistit přímo na webu Delty http://www.delta.com/awards/home.do?EventId=ENTER_APPLICATION
Ulafme píše:Ano, zúčtování se provádí až po proletu daného kupónu: společnost A krachne a do několika minut (max.hodin) všechny ostatní airlines B-Z, které si s ní uznávaly doklady, tyto přestanou akceptovat. Peníze (a nezáleží na tom, že je to bonusovka) má stále A, jenže je v krachu a tak žádná platba (ani jiná reciprocita) už není možná. Společnosti B-Z nikoho zadarmo vozit nebudou a cestující neletí..."je nam to líto, obraťte se na toho, kdo Vám letenku vystavil" Už se těším, až takto sám zůstanu viset někde na Aljašce...
to fakt takto funguje? na FT som nehladal... nerád by som zostal niekde na polceste
V poslednim vypisu prisla informace, ze v zajmu rychlejsiho odbaveni jiz neni mozny upgrade do C z Y pro kartickare na ATRkach... dalsi zlepseni sluzeb
honzeek1 píše:V poslednim vypisu prisla informace, ze v zajmu rychlejsiho odbaveni jiz neni mozny upgrade do C z Y pro kartickare na ATRkach... dalsi zlepseni sluzeb
Ta veta ve vypisu je opravdu perla, tipnul bych to na vyplod madam Hejskove.
Ono je to stejně jedno. Na zítra/pozítří mám zrovna C do ATR koupenou a není tam moc o co stát - místa stejně jako v Y a ten talířek se salámem to nevytrhne. Stejně v poslední době s ČSA lítám nějak míň - na stejné trase vychází OK v průměru o 50% dráž než OS, to radši v té Vídni přestoupím. Akorát s takovou pomaleji nasbírám těch pár tisíc OK mil, abych to mohl převést na HHonors.
salamio píše:Ono je to stejně jedno. Na zítra/pozítří mám zrovna C do ATR koupenou a není tam moc o co stát - místa stejně jako v Y a ten talířek se salámem to nevytrhne. Stejně v poslední době s ČSA lítám nějak míň - na stejné trase vychází OK v průměru o 50% dráž než OS, to radši v té Vídni přestoupím. Akorát s takovou pomaleji nasbírám těch pár tisíc OK mil, abych to mohl převést na HHonors.
Coz to ja vim ze to neni nic zasadniho, letel jsem tim hodnekrat, spise asi chapu, ze jde o nejaky duvod presunu flotily jater do HCA.
Kazdopadne jsem se ted uklidnil, ze nema cenu strasit s bonusovkou ihned, protoze kdyz by krachli tak je mi stejne k nicemu...
The810 píše:Si si tym isty? Podla mna letenka zostane platna.
Viz info o par prispevku v tomto vlakne, potvrdila me to i slecna na csa, ze se to plati az po proletu. Navic dnes nebyl u me problem vymenit nekolik segmentu v jiz nastoupenem RTW...
V pravidlach OK Plus bonusovky je napsane neco jako: *Open jaw jednou povolen *Bonusovka zacina i konci v jednom bodu.
Znamena to ze je povolen A-B // C-A ale uz nikoliv A-B // B-C ?
Muj priklad: Chci letet EU-Japan-Seoul-EU a vyzkouset si nejake zajimave letadla. Libi se mi AF 380: CDG-NRT, AZ 330: FCO-KIX, KE 380: ICN-FRA
Idealne bych letel ZRH-CDG-NRT-ICN-FRA-CDG-ZRH jenze takove smerovani mi zrejme CSA nepovoli. Pokud bych si rekl o letenku ZRH-NRT tak by asi slo ZRH-CDG-NRT ale alternativa by byla uz jen ZRH-AMS-NRT nebo ZRH-ICN-NRT a nechci letet ZRH-ICN primo, protoze chci zkusit KE 380.
Pokud bych si rekl o letneku ZRH-ICN tak skoncim jeste hur, protoze bych se pak z toho primaku uz nevykroutil.
Takze premyslim ze pokud si reknu o FRA-NRT tak routing FRA-CDG-NRT-ICN-FRA je uplne v pohode a nemaj proc mi ho nepriznat. Jen bych se musel do toho FRA dostat sam.
Napada nekoho nejaky kreativni napad o jako letenku pozadat aby co nejvic segmentu bylo na ty bonusovce? Open jaw ZRH-NRT//NRT-FRA by me taky potesil, ale zrejme je to proti tomu jejich pravidlu c. 2
JanoS píše:V pravidlach OK Plus bonusovky je napsane neco jako: *Open jaw jednou povolen *Bonusovka zacina i konci v jednom bodu.
Znamena to ze je povolen A-B // C-A ale uz nikoliv A-B // B-C ?
Muj priklad: Chci letet EU-Japan-Seoul-EU a vyzkouset si nejake zajimave letadla. Libi se mi AF 380: CDG-NRT, AZ 330: FCO-KIX, KE 380: ICN-FRA
Idealne bych letel ZRH-CDG-NRT-ICN-FRA-CDG-ZRH jenze takove smerovani mi zrejme CSA nepovoli. Pokud bych si rekl o letenku ZRH-NRT tak by asi slo ZRH-CDG-NRT ale alternativa by byla uz jen ZRH-AMS-NRT nebo ZRH-ICN-NRT a nechci letet ZRH-ICN primo, protoze chci zkusit KE 380.
Pokud bych si rekl o letneku ZRH-ICN tak skoncim jeste hur, protoze bych se pak z toho primaku uz nevykroutil.
Takze premyslim ze pokud si reknu o FRA-NRT tak routing FRA-CDG-NRT-ICN-FRA je uplne v pohode a nemaj proc mi ho nepriznat. Jen bych se musel do toho FRA dostat sam.
Napada nekoho nejaky kreativni napad o jako letenku pozadat aby co nejvic segmentu bylo na ty bonusovce? Open jaw ZRH-NRT//NRT-FRA by me taky potesil, ale zrejme je to proti tomu jejich pravidlu c. 2
Nic ve zlem, ale proc se nezeptas operatora na OK Plus lince CSA?
JanoS píše:V pravidlach OK Plus bonusovky je napsane neco jako: *Open jaw jednou povolen *Bonusovka zacina i konci v jednom bodu.
Znamena to ze je povolen A-B // C-A ale uz nikoliv A-B // B-C ?
Muj priklad: Chci letet EU-Japan-Seoul-EU a vyzkouset si nejake zajimave letadla. Libi se mi AF 380: CDG-NRT, AZ 330: FCO-KIX, KE 380: ICN-FRA
Idealne bych letel ZRH-CDG-NRT-ICN-FRA-CDG-ZRH jenze takove smerovani mi zrejme CSA nepovoli. Pokud bych si rekl o letenku ZRH-NRT tak by asi slo ZRH-CDG-NRT ale alternativa by byla uz jen ZRH-AMS-NRT nebo ZRH-ICN-NRT a nechci letet ZRH-ICN primo, protoze chci zkusit KE 380.
Pokud bych si rekl o letneku ZRH-ICN tak skoncim jeste hur, protoze bych se pak z toho primaku uz nevykroutil.
Takze premyslim ze pokud si reknu o FRA-NRT tak routing FRA-CDG-NRT-ICN-FRA je uplne v pohode a nemaj proc mi ho nepriznat. Jen bych se musel do toho FRA dostat sam.
Napada nekoho nejaky kreativni napad o jako letenku pozadat aby co nejvic segmentu bylo na ty bonusovce? Open jaw ZRH-NRT//NRT-FRA by me taky potesil, ale zrejme je to proti tomu jejich pravidlu c. 2
Nic ve zlem, ale proc se nezeptas operatora na OK Plus lince CSA?
Protoze s nimi mluvit to je o drzku, ja jim zacnu tohle vykladat a oni se me zacnou ptat na cislo moji OK karty, pak odkud a kam chci letet a v ktere data. Ale asi to budu muset udelat, on je vlastne pracovny den, tak proc bych si nepokecal...