OK Plus
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: OK Plus
Od 1.1. u kazde zmeny bonusove letenky pokud je tam let jineho dopravce nez CSA, tak se plati 400 Kc servisni poplatek.
Re: OK Plus
honzeek1 píše:Od 1.1. u kazde zmeny bonusove letenky pokud je tam let jineho dopravce nez CSA, tak se plati 400 Kc servisni poplatek.
pekne...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 335
- Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
- Oblíbené typy letadel: ATR 42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
- Stav: Offline
Re: OK Plus
Nejspíše další zlepšení pro majitele věrnostního FF programu OK Plus. Míle teď už nedostanete nikdy
Re: OK Plus
jonapet píše:Nejspíše další zlepšení pro majitele věrnostního FF programu OK Plus. Míle teď už nedostanete nikdy
pekne
zrovna kupuji letenku... zitra do SOF a ctvrtek zpet... orientacne CSA 27, LH 6,2 nebo Malev 9 ... chapu ze next day return cili na obchodni cestujici, ale rozdil fakt velky... ale treba u CSA se bojuje o posledni misto, tak si to mohou dovolit
(hledano na skyscanner)
Re: OK Plus
tygrlive píše:jonapet píše:Nejspíše další zlepšení pro majitele věrnostního FF programu OK Plus. Míle teď už nedostanete nikdy
pekne
zrovna kupuji letenku... zitra do SOF a ctvrtek zpet... orientacne CSA 27, LH 6,2 nebo Malev 9 ... chapu ze next day return cili na obchodni cestujici, ale rozdil fakt velky... ale treba u CSA se bojuje o posledni misto, tak si to mohou dovolit
(hledano na skyscanner)
A to si prosim jeste vsimnete, ze economy premium je drazsi, nez byznys
Re: OK Plus
andrewM píše:A to si prosim jeste vsimnete, ze economy premium je drazsi, nez byznys
Ne, že bych se chtěl nějak ČSA zastávat, ale je běžné, že full flex economy je dražší než restricted business.
Re: OK Plus
xmurphy píše:andrewM píše:A to si prosim jeste vsimnete, ze economy premium je drazsi, nez byznys
Ne, že bych se chtěl nějak ČSA zastávat, ale je běžné, že full flex economy je dražší než restricted business.
No tak zcela bezne to neni, zejmena ne u vetsich spolecnosti jako Air France nebo Lufthansa toto zahlednu spise vyjimecne. Ale to ze u CSA je velmi casto omezeny byznys drazsi, nebo neomezeny je velmi casty jev (napriklad temer vzdy u letenek do Asie) a ten uz se okecat neda
Re: OK Plus
The810 píše:Napis na topbonus@airberlin.com, vysvetli im ze zvazujes zmenu dopravcu atd a daju ti ponuku.
Tak na 4 maily jsem znich vymackl aspon toto (nize) a ted toho golda zkusit vytrejdovat za neco jineho jeste
Hello,
we would like to thank you for your inquiry and your interest in our topbonus Program. We have examined your request carefully and would like to offer you the following:
Enjoy the advantages of the topbonus Gold status for 4 months as a start, and the status will be extended for one more year if you collect 13,000 status miles within this period. If you accumulate 6,500 status miles or fly at least 8 times with our airline in the same period, you will get our topbonus Gold status for one year.
The topbonus Card Gold offers you some exclusive and worthwhile gold-benefits that will make flying with airberlin and NIKI an even better treat:
• Gold bonus – 40 % mileage bonus on all award and status miles collected
• Exclusive service: topbonus Gold Card members can reach a personal contact partner on the Gold hotline at cheap regional landline rates when dialling from Germany, Austria and Switzerland
• Priority Check-in at all airports and the chance to take advantage of Priority Boarding, plus Security Fast Lane at selected airports
• "My route" – double award miles for flights on one of your chosen routes within Europe. You can make your selection online in your log-in area or by telephone at +49 (0)30-38 30 30 83
Have we caught your interest? We would be happy to send you your personal topbonus Card Gold per mail. You may contact the topbonus team 24 hours a day either by telephone +49 (0)1805 – 737 888 or by email topbonus@airberlin.com
For more information about topbonus please find enclosed our brochure or visit the following webpage: airberlin.com/topbonus
Even though you may not be able to qualify for the Gold- or Silver Status within 4 months, we would be delighted to continue welcoming you on board as our topbonus member.
If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.
Best regards
Mr. A. Harning
topbonus Team
Re: OK Plus
andrewM píše:No tak zcela bezne to neni, zejmena ne u vetsich spolecnosti jako Air France nebo Lufthansa toto zahlednu spise vyjimecne. Ale to ze u CSA je velmi casto omezeny byznys drazsi, nebo neomezeny je velmi casty jev (napriklad temer vzdy u letenek do Asie) a ten uz se okecat neda
Tak to se asi málo nebo špatně koukáš
Jako příklad: PRG-JFK
AF
Nejlevnější flexibilní economy (MFFVCZ) 2181USD + taxy
Nejlevnější resticted business (ZPRCZ) 1773USD + taxy
LH
Nejlevnější flexibilní economy (BFFCZW) 1895USD + taxy
Nejlevnější resticted business (ZNCZCZW) 1773USD + taxy
A to určitě není vyjímka. Obzvlášť co se týče dálkovek
Re: OK Plus
andrewM píše:tygrlive píše:jonapet píše:Nejspíše další zlepšení pro majitele věrnostního FF programu OK Plus. Míle teď už nedostanete nikdy
pekne
zrovna kupuji letenku... zitra do SOF a ctvrtek zpet... orientacne CSA 27, LH 6,2 nebo Malev 9 ... chapu ze next day return cili na obchodni cestujici, ale rozdil fakt velky... ale treba u CSA se bojuje o posledni misto, tak si to mohou dovolit
(hledano na skyscanner)
A to si prosim jeste vsimnete, ze economy premium je drazsi, nez byznys
me spis zaskocilo, jak CSA vyletelo s cenama nahoru na lety na vychod... me je to jedno, letim sluzebne, ale kdyz na pristi tyden jde koupit Austrian za 9, Malev za 6 a CSA za 15 do Kyjeva, tak ten rozdil je docela velky... dneska jsem si koupil do SOF v C combi LH+OS levneji nez CSA v Y (sice primak), ale prilet jsem potreboval do 15h a to mi vychazi lip...
Re: OK Plus
xmurphy píše:Tak to se asi málo nebo špatně koukáš
...nehovoriac o LX
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 270
- Registrován: 13. 06. 2008, 10:46
- Pohlaví: muž
- Bydliště: ZRH
- Stav: Offline
Re: OK Plus
Tak mi zrovna vystavili bonusovku, mozna bude nekoho zajimat jak vychazi taxy.
Praha-Pariz-Tokyo // Osaka-Seoul // Seoul-Frankfurt-Praha v business a AF,AF,KE,KE,OK
120.000 mil
4.506 Kc palivovej Air France
704 Kc letistim v Japonsku
525 Kc letisti Ruzyni
495 Kc letisti ve Frankfurtu
473 Kc prispevek na odstraneni chudoby v Korei
443 Kc palivovej CSA
377 Kc poplatek Francii
332 Kc letisti v Parizi
199 Kc poplatek French Aviation Civile
167 Kc poplatek za bezpecnostni kontrolu ve Frankfurtu
38 Kc palivovej Korean
Normalni cena tyhle letenky je 197.458 Kc kdyby to nekoho zajimalo.
Praha-Pariz-Tokyo // Osaka-Seoul // Seoul-Frankfurt-Praha v business a AF,AF,KE,KE,OK
120.000 mil
4.506 Kc palivovej Air France
704 Kc letistim v Japonsku
525 Kc letisti Ruzyni
495 Kc letisti ve Frankfurtu
473 Kc prispevek na odstraneni chudoby v Korei
443 Kc palivovej CSA
377 Kc poplatek Francii
332 Kc letisti v Parizi
199 Kc poplatek French Aviation Civile
167 Kc poplatek za bezpecnostni kontrolu ve Frankfurtu
38 Kc palivovej Korean
Normalni cena tyhle letenky je 197.458 Kc kdyby to nekoho zajimalo.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: OK Plus
JanoS píše:Tak mi zrovna vystavili bonusovku, mozna bude nekoho zajimat jak vychazi taxy.
Praha-Pariz-Tokyo // Osaka-Seoul // Seoul-Frankfurt-Praha v business a AF,AF,KE,KE,OK
120.000 mil
4.506 Kc palivovej Air France
704 Kc letistim v Japonsku
525 Kc letisti Ruzyni
495 Kc letisti ve Frankfurtu
473 Kc prispevek na odstraneni chudoby v Korei
443 Kc palivovej CSA
377 Kc poplatek Francii
332 Kc letisti v Parizi
199 Kc poplatek French Aviation Civile
167 Kc poplatek za bezpecnostni kontrolu ve Frankfurtu
38 Kc palivovej Korean
Normalni cena tyhle letenky je 197.458 Kc kdyby to nekoho zajimalo.
2x 388?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 270
- Registrován: 13. 06. 2008, 10:46
- Pohlaví: muž
- Bydliště: ZRH
- Stav: Offline
Re: OK Plus
flyingblue píše:JanoS píše:Tak mi zrovna vystavili bonusovku, mozna bude nekoho zajimat jak vychazi taxy.
Praha-Pariz-Tokyo // Osaka-Seoul // Seoul-Frankfurt-Praha v business a AF,AF,KE,KE,OK
120.000 mil
4.506 Kc palivovej Air France
704 Kc letistim v Japonsku
525 Kc letisti Ruzyni
495 Kc letisti ve Frankfurtu
473 Kc prispevek na odstraneni chudoby v Korei
443 Kc palivovej CSA
377 Kc poplatek Francii
332 Kc letisti v Parizi
199 Kc poplatek French Aviation Civile
167 Kc poplatek za bezpecnostni kontrolu ve Frankfurtu
38 Kc palivovej Korean
Normalni cena tyhle letenky je 197.458 Kc kdyby to nekoho zajimalo.
2x 388?
Presne tak. Routing som generoval tak aby som mal 2x380.
Tento rok mi zacina pekne
LH 380 F
AF 380 C
KE 380 C
Teraz uz len ako vymysliet upgrade AF Platinum som prihodil do rezervacie, tak je mikroskopicka sanca ze by to vyslo ...
Re: OK Plus
JanoS píše:flyingblue píše:JanoS píše:Tak mi zrovna vystavili bonusovku, mozna bude nekoho zajimat jak vychazi taxy.
Praha-Pariz-Tokyo // Osaka-Seoul // Seoul-Frankfurt-Praha v business a AF,AF,KE,KE,OK
120.000 mil
4.506 Kc palivovej Air France
704 Kc letistim v Japonsku
525 Kc letisti Ruzyni
495 Kc letisti ve Frankfurtu
473 Kc prispevek na odstraneni chudoby v Korei
443 Kc palivovej CSA
377 Kc poplatek Francii
332 Kc letisti v Parizi
199 Kc poplatek French Aviation Civile
167 Kc poplatek za bezpecnostni kontrolu ve Frankfurtu
38 Kc palivovej Korean
Normalni cena tyhle letenky je 197.458 Kc kdyby to nekoho zajimalo.
2x 388?
Presne tak. Routing som generoval tak aby som mal 2x380.
Tento rok mi zacina pekne
LH 380 F
AF 380 C
KE 380 C
Teraz uz len ako vymysliet upgrade AF Platinum som prihodil do rezervacie, tak je mikroskopicka sanca ze by to vyslo ...
Bonusovky jdou upgradovat??