OK Plus
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: OK Plus
Ta čerstvá zkušenost - zadal jsem několik variant letenek a bez problému vyšla hned první z nich - Fiji s KE - poplatky cca 3 tisíce za osobu, takže naprosto v pohodě. Ještě čekám, jak se popasují s dalšími destinacemi (zadával jsem tu Jižní Ameriku, Indonésii apod.), tak dám pak vědět, jak to dopadlo.
Re: OK Plus
Smurfe, to je naprosto luxusni, hlavne ta cena.
Muzu se poptat na detaily letu? Sel bych do toho taky, na ucte mam mil vic nez je potreba a to, ze je nevyuziju me desi.
Vubec jsem nevedel, ze KE lita i na Fiji. To jsi nekde nasel nakou mapku, kam se muzes s okplus body dostat? Ja myslel, ze za levno s KE muzu akorat na tu proflaknutou a hlavne vybukovanou Hawaii...
Muzu se poptat na detaily letu? Sel bych do toho taky, na ucte mam mil vic nez je potreba a to, ze je nevyuziju me desi.
Vubec jsem nevedel, ze KE lita i na Fiji. To jsi nekde nasel nakou mapku, kam se muzes s okplus body dostat? Ja myslel, ze za levno s KE muzu akorat na tu proflaknutou a hlavne vybukovanou Hawaii...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: OK Plus
Se stačí podívat na route map Koreanu (nebo Etihadu)...
Jinak profláknutost Havaje je dána i výhodnou cenou v mílích: 50/80k versus 100/150k za Fidži.
Jinak profláknutost Havaje je dána i výhodnou cenou v mílích: 50/80k versus 100/150k za Fidži.
Re: OK Plus
Zajímavá destinace je taky Palau (letiště Koror [ROR]) kam KE létá asi dvakrát týdně, slušně to navazuje na lety z PRG a letištní taxy jsou kolem 1200 Kč.
Re: OK Plus
Hawaii je výhodná díky tomu, že je počítaná stejně jako pevnina USA, zatímco u mnoha leteckých společností jsou podmínky pro Hawaii odlišné.
Fiji jsem vyřešil během 10 minut po telefonu, dvě letenky v C na příští rok. Poplatky necelých 6.100 za oba, cestou zpět jedna noc v ICN.
Fiji jsem vyřešil během 10 minut po telefonu, dvě letenky v C na příští rok. Poplatky necelých 6.100 za oba, cestou zpět jedna noc v ICN.
Re: OK Plus
To si snad delate srandu, uplne se tu tetelim. To znamena, ze se za rozumne penize muzu dostat pri routingu pres slavne KE na NZ, Australie i Sao Paula??? To je mazec teda. Je zvlastni, ze kdyz jsem o NZ prosil na lince okplus, tak mi rekli, ze taxy za cca 13 tisic, zvlastni...
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: OK Plus
uff píše:To si snad delate srandu, uplne se tu tetelim. To znamena, ze se za rozumne penize muzu dostat pri routingu pres slavne KE na NZ, Australie i Sao Paula??? To je mazec teda. Je zvlastni, ze kdyz jsem o NZ prosil na lince okplus, tak mi rekli, ze taxy za cca 13 tisic, zvlastni...
Tak na Nový Zéland mohou být taxy odlišné - ne pro všechny destinace platí takto nízké.
Re: OK Plus
uff píše:To si snad delate srandu, uplne se tu tetelim. To znamena, ze se za rozumne penize muzu dostat pri routingu pres slavne KE na NZ, Australie i Sao Paula??? To je mazec teda. Je zvlastni, ze kdyz jsem o NZ prosil na lince okplus, tak mi rekli, ze taxy za cca 13 tisic, zvlastni...
Teď by to mělo jít i s Etihadem, taky za nízké poplatky.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15. 03. 2012, 20:47
- Stav: Offline
Re: OK Plus
Nemáte někdo tip, kde sehnat plné znění platných podmínek OK Plus? V rubrice "Uživatelská příručka" na okplus.cz se píše, že příručku aktualizují a bude k mání na konci 3. kvartálu, což je poněkud pozdě na to, že změny platí od 1.5.
Chci se podívat, jak je to s upgradem do Business na kartu. Anoncované změny jsem pochopil tak, že mi kvůli úspěšnému upgradu nepřipíšou míle, což mi tak nevadí, ale vypadá to, že nepřipisují ani segment, a to mi značně vadí.
Chci se podívat, jak je to s upgradem do Business na kartu. Anoncované změny jsem pochopil tak, že mi kvůli úspěšnému upgradu nepřipíšou míle, což mi tak nevadí, ale vypadá to, že nepřipisují ani segment, a to mi značně vadí.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: OK Plus
pettydroid píše:Nemáte někdo tip, kde sehnat plné znění platných podmínek OK Plus? V rubrice "Uživatelská příručka" na okplus.cz se píše, že příručku aktualizují a bude k mání na konci 3. kvartálu, což je poněkud pozdě na to, že změny platí od 1.5.
Chci se podívat, jak je to s upgradem do Business na kartu. Anoncované změny jsem pochopil tak, že mi kvůli úspěšnému upgradu nepřipíšou míle, což mi tak nevadí, ale vypadá to, že nepřipisují ani segment, a to mi značně vadí.
To je zvlastni, protoze samotny upgrade do C class by nemel mit vliv na nacitani segmentu za odpovidajici knihovaci tridu. Rozhodne bych to reklamoval.
Re: OK Plus
V případě knihovací třídy M a Y se načtou i míle, v ostatních případech pouze segmenty. Třídy, za které se nenačítají segmenty, neumožňují ani upgrade, takže ty v úvahu neberu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: OK Plus
uff píše:Je zvlastni, ze kdyz jsem o NZ prosil na lince okplus, tak mi rekli, ze taxy za cca 13 tisic, zvlastni...
taxy 13k na NZ jsou s KL, s KE nebo EY jsou kolem 2k.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: OK Plus
uff píše:To znamena, ze se za rozumne penize muzu dostat pri routingu pres slavne KE na NZ, Australie i Sao Paula???
Do Jižní Ameriky se musí přes Atlantik. Takže Sao Paulo za rozumné taxy leda s AM.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15. 03. 2012, 20:47
- Stav: Offline
Re: OK Plus
dydzej & kowal : Díky za objasnění, měl jsem T, tak ještě vyčkám do příštího týdne, pak budu reklamovat.
Re: OK Plus
Kdyby reklamace nebyla na první pokus úspěšná, tak doporučuji to nevzdávat. Odečet mil za údajný upgrade (změna letenky z Y na C, placená v plné ceně) byla po dvou zamítnutích reklamace vyřešena až na třetí pokus.