skater píše:Jak dlouho normálně trvá ČSA reklamace mil? Asi před měsícem jsem reklamoval míle, doložil vše co chtějí a zatím žádná odezva..ani dopis, ani míle na účtu...
je to ruzne ...nekdy par dni a nekdy 14 dni.... maji napsanena www casovelhuty...
CSA je tak prumer (casovy) ale nemohu si vynachvalit Korean..kdyz s nimi letim dalkovkku tak na ucet OK mam mile max. do 2 dnu! nehlede na to i kdyz jsem ani neletel do cech (treba BKK-ICN-Osaka
jinak idea dostavat bonus za segementy se mi nejevi jako dobry.... letat 10x Praha-Brno je hodne jine nez 10x Praha-JFK
skater píše:Jak dlouho normálně trvá ČSA reklamace mil? Asi před měsícem jsem reklamoval míle, doložil vše co chtějí a zatím žádná odezva..ani dopis, ani míle na účtu...
niektoré reklamácie trvali presne 30 dní...
iné dokonca spravili do 5-7 dní...
Reklamoval jsem jen jednou, KE, z celého balíku letů nenačetli samozřejmě jen ten úplně první PRG-INCH, chyba na checkinu v PRG, vyřízeno do 10 dnů, jinak mám standardně nápočet v mezích udávaných na webu max plus 2 dny (u Allitalie mi načítají při ET až po skončení celého tripu a ne po částech...). Výhodné je zadávat důsledně FF# při bookingu, i při papírových letenkách, snižuje pravděpodobnost reklamací a u vyšších FF levelů zvyšuje pravděpodobnost nadstandardního chování dopravce....
traveler píše:To Lojza Nevis, ktera chytra hlava vymyslela zruseni vecerniho letu CSA ze STN do PRG? Diky tomu zamestnanci jednoho ne zrovna maleho nadnarodniho podniku, ktery ma HQ nedaleko STN zacinaji letat z PRG a zpet bud s EasyJet, Thomson nebo pokud chteji letet v C, musi absolvovat cestu pres cely Londyn na Heathrow. Vzdyt to letadlo bylo skoro pokazde plne. Zrovna mi dnes jeden kolega (BTW drzitel zlate karty FFP CSA), rekl, ze diky tomu s... na CSA.
Take tomu nerozumim, protoze letadlo bylo temer vzdy obsazene. Ale protoze ve stejnou dobu odletal se Stanstedu do Prahy i EasyJet (taky solidne obsazeny), tak byl vecerni let asi z obavy pred konkurenci zrusen. Pikantni na tom je, ze vecerni let zrusil i EasyJet, takze nejblizsi let je az rano!
JB píše:Take tomu nerozumim, protoze letadlo bylo temer vzdy obsazene. Ale protoze ve stejnou dobu odletal se Stanstedu do Prahy i EasyJet (taky solidne obsazeny), tak byl vecerni let asi z obavy pred konkurenci zrusen. Pikantni na tom je, ze vecerni let zrusil i EasyJet, takze nejblizsi let je az rano!
nejde jenom o to letadlo zaplnit, ale taky za jakou cenu si cestujicí letenky kupovali.
A na STN to žádná sláva rozhodně nebyla (a není )
pepoš píše:Možná takový pesimistický dotaz, ale co si myslíte, že se stane s OK-Plus až ČSA zkrachují? Nebude lepší vybrat rychle míle co nejdříve ???
Asi zalezi na ferovost firmy ktera vznikne misto CSA. Zakonite vzdy po krachu nejake spolecnosti vznika nova. Z mych zkusenosti moje Mile Qualiflyer se Swissairem nepropadly a plny pocet + 2000mile podekovani kdyz poletim se SWISS... Nove vznikla firma by byla blba ztratit mnoho frequentflyers.....
Pred vice jak mesicem jsem posilal na OK PLUS dopis o nenactenych milich a porad nic. Letel jsem na lince PRG-AMS-EDI-AMS-PRG. Letenka byla vystavena na KLM.
Automaticky mi nacetli pouze segmenty PRG-AMS-PRG v nic za AMS-EDI-AMS. Posilal jsem jim to doporucene 4. cervence a ted je vic jak mesic a porad nic. Ma nekdo podobnou zkusenost ze to tak dlouho trva, nebo jak bych to mel vsechno urychlit.
Obcas to trva dlouho. Mam pocit, ze na vyrizeni reklamace maji oficialne lhutu 30 pracovnich dnu.
Kdyz se ani pak nic nestane, staci poslat mailem urgenci s uvedenim predchozi korespondence. Pak to mam pripsane do dvou dnu
Zrovna nedavno jsem urgoval pul roku starou reklamaci a bylo to velmi rychle.
OR píše:Obcas to trva dlouho. Mam pocit, ze na vyrizeni reklamace maji oficialne lhutu 30 pracovnich dnu. Kdyz se ani pak nic nestane, staci poslat mailem urgenci s uvedenim predchozi korespondence. Pak to mam pripsane do dvou dnu Zrovna nedavno jsem urgoval pul roku starou reklamaci a bylo to velmi rychle.
Mailovat moc nepomáhá, je třeba telefonovat...a být značně asertivní!
Doteraz som reklamoval 4x
prvá reklamácia trvala presne mesiac, ostatné boli svižné cca 1 týždeň
ale, mám jeden let kde mi započítali len míle pri spiatočnom lete...
odpoved na opätovnú reklamáciu bola, že registrácia člena bola a po dátme letu, čo je úplná blbosť nakoľko som to registroval pred letom o čom mi poslali aj potvrdzujúci mail. Uvedený mail aj s vysvetlením som im posielal už 2x - zatiaľ bez reakcie... som zvedavý ako to dopadne
Mam dotaz, pokud nekdo vlasti CITI GOLD ČSA kartu, zamena to ze kdyz zaplati letenku u CSA touto kartou, bude mit pripsany mile jednou za letenku a jednou za platbu touto kartou?