OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
Odpovědět
MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

skater píše:Jak dlouho normálně trvá ČSA reklamace mil? Asi před měsícem jsem reklamoval míle, doložil vše co chtějí a zatím žádná odezva..ani dopis, ani míle na účtu...


je to ruzne ...nekdy par dni a nekdy 14 dni.... maji napsanena www casovelhuty...

CSA je tak prumer (casovy) ale nemohu si vynachvalit Korean..kdyz s nimi letim dalkovkku tak na ucet OK mam mile max. do 2 dnu! nehlede na to i kdyz jsem ani neletel do cech (treba BKK-ICN-Osaka

jinak idea dostavat bonus za segementy se mi nejevi jako dobry.... letat 10x Praha-Brno je hodne jine nez 10x Praha-JFK


context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1391
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Stav: Offline

Příspěvek od context »

skater píše:Jak dlouho normálně trvá ČSA reklamace mil? Asi před měsícem jsem reklamoval míle, doložil vše co chtějí a zatím žádná odezva..ani dopis, ani míle na účtu...


niektoré reklamácie trvali presne 30 dní...
iné dokonca spravili do 5-7 dní...

neobchodni_cestujici
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 36
Registrován: 21. 06. 2007, 16:35
Stav: Offline

reklamace

Příspěvek od neobchodni_cestujici »

Reklamoval jsem jen jednou, KE, z celého balíku letů nenačetli samozřejmě jen ten úplně první PRG-INCH, chyba na checkinu v PRG, vyřízeno do 10 dnů, jinak mám standardně nápočet v mezích udávaných na webu max plus 2 dny (u Allitalie mi načítají při ET až po skončení celého tripu a ne po částech...). Výhodné je zadávat důsledně FF# při bookingu, i při papírových letenkách, snižuje pravděpodobnost reklamací a u vyšších FF levelů zvyšuje pravděpodobnost nadstandardního chování dopravce....

JB
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20. 07. 2007, 10:49
Stav: Offline

Re: OK Plus

Příspěvek od JB »

traveler píše:To Lojza
Nevis, ktera chytra hlava vymyslela zruseni vecerniho letu CSA ze STN do PRG? Diky tomu zamestnanci jednoho ne zrovna maleho nadnarodniho podniku, ktery ma HQ nedaleko STN zacinaji letat z PRG a zpet bud s EasyJet, Thomson nebo pokud chteji letet v C, musi absolvovat cestu pres cely Londyn na Heathrow. Vzdyt to letadlo bylo skoro pokazde plne. Zrovna mi dnes jeden kolega (BTW drzitel zlate karty FFP CSA), rekl, ze diky tomu s... na CSA. :twisted:


Take tomu nerozumim, protoze letadlo bylo temer vzdy obsazene. Ale protoze ve stejnou dobu odletal se Stanstedu do Prahy i EasyJet (taky solidne obsazeny), tak byl vecerni let asi z obavy pred konkurenci zrusen. Pikantni na tom je, ze vecerni let zrusil i EasyJet, takze nejblizsi let je az rano!

lu2n
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 47
Registrován: 14. 03. 2006, 07:51
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: OK Plus

Příspěvek od lu2n »

JB píše:Take tomu nerozumim, protoze letadlo bylo temer vzdy obsazene. Ale protoze ve stejnou dobu odletal se Stanstedu do Prahy i EasyJet (taky solidne obsazeny), tak byl vecerni let asi z obavy pred konkurenci zrusen. Pikantni na tom je, ze vecerni let zrusil i EasyJet, takze nejblizsi let je az rano!


nejde jenom o to letadlo zaplnit, ale taky za jakou cenu si cestujicí letenky kupovali.
A na STN to žádná sláva rozhodně nebyla (a není )


pepoš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 176
Registrován: 04. 09. 2004, 12:14
Stav: Offline

Re: OK Plus

Příspěvek od pepoš »

Možná takový pesimistický dotaz, ale co si myslíte, že se stane s OK-Plus až ČSA zkrachují? Nebude lepší vybrat rychle míle co nejdříve ??? :)

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Re: OK Plus

Příspěvek od MS743 »

pepoš píše:Možná takový pesimistický dotaz, ale co si myslíte, že se stane s OK-Plus až ČSA zkrachují? Nebude lepší vybrat rychle míle co nejdříve ??? :)


Asi zalezi na ferovost firmy ktera vznikne misto CSA. Zakonite vzdy po krachu nejake spolecnosti vznika nova. Z mych zkusenosti moje Mile Qualiflyer se Swissairem nepropadly a plny pocet + 2000mile podekovani kdyz poletim se SWISS... Nove vznikla firma by byla blba ztratit mnoho frequentflyers.....

a prosim te...nestras..tfuj, tfuj, tfuj..... :evil:

Lanbub
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 431
Registrován: 15. 08. 2006, 06:12
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Bonus program české spořitelny

Příspěvek od Lanbub »

Ahoj všiml jsem si že česka spořitelna muže nabidnou mile za bonus body viz: https://lb.csas.cz/Default.aspx?reqdoc=KatalogOdmen.aspx&objectid=3&event=Odmeny.Vyber

Tonda 2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 657
Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
Bydliště: Praha a Rožnov p/R
Stav: Offline

Re: Bonus program české spořitelny

Příspěvek od Tonda 2 »

Lanbub píše:Ahoj všiml jsem si že česka spořitelna muže nabidnou mile za bonus body viz: https://lb.csas.cz/Default.aspx?reqdoc=KatalogOdmen.aspx&objectid=3&event=Odmeny.Vyber


jojo,taky jsem si všiml,včera jsem to na netu objednal a teď už jen čekám na připsání 2500mil :)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Příspěvek od alesesl »

Pred vice jak mesicem jsem posilal na OK PLUS dopis o nenactenych milich a porad nic. Letel jsem na lince PRG-AMS-EDI-AMS-PRG. Letenka byla vystavena na KLM.

Automaticky mi nacetli pouze segmenty PRG-AMS-PRG v nic za AMS-EDI-AMS. Posilal jsem jim to doporucene 4. cervence a ted je vic jak mesic a porad nic. Ma nekdo podobnou zkusenost ze to tak dlouho trva, nebo jak bych to mel vsechno urychlit.

Diky

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »

Obcas to trva dlouho. Mam pocit, ze na vyrizeni reklamace maji oficialne lhutu 30 pracovnich dnu.
Kdyz se ani pak nic nestane, staci poslat mailem urgenci s uvedenim predchozi korespondence. Pak to mam pripsane do dvou dnu :-)
Zrovna nedavno jsem urgoval pul roku starou reklamaci a bylo to velmi rychle.

skater
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 706
Registrován: 08. 05. 2006, 21:13
Stav: Offline

Příspěvek od skater »

Taky jsem posílal reklamaci, rozhodně to trvalo aspoň dva měsíce, ale nakonec míle načetli.....

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Příspěvek od Jafa »

OR píše:Obcas to trva dlouho. Mam pocit, ze na vyrizeni reklamace maji oficialne lhutu 30 pracovnich dnu.
Kdyz se ani pak nic nestane, staci poslat mailem urgenci s uvedenim predchozi korespondence. Pak to mam pripsane do dvou dnu :-)
Zrovna nedavno jsem urgoval pul roku starou reklamaci a bylo to velmi rychle.


Mailovat moc nepomáhá, je třeba telefonovat...a být značně asertivní! :twisted:

context
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1391
Registrován: 26. 02. 2007, 23:47
Bydliště: PU
Stav: Offline

Příspěvek od context »

Doteraz som reklamoval 4x
prvá reklamácia trvala presne mesiac, ostatné boli svižné cca 1 týždeň
ale, mám jeden let kde mi započítali len míle pri spiatočnom lete...
odpoved na opätovnú reklamáciu bola, že registrácia člena bola a po dátme letu, čo je úplná blbosť nakoľko som to registroval pred letom o čom mi poslali aj potvrdzujúci mail. Uvedený mail aj s vysvetlením som im posielal už 2x - zatiaľ bez reakcie... som zvedavý ako to dopadne :-)

Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Don intanon »

Mam dotaz, pokud nekdo vlasti CITI GOLD ČSA kartu, zamena to ze kdyz zaplati letenku u CSA touto kartou, bude mit pripsany mile jednou za letenku a jednou za platbu touto kartou?


Odpovědět