upgrade karty na zlatou OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
Odpovědět
honzeek1
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 354
Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
Bydliště: PRG
Stav: Offline

upgrade karty na zlatou OK Plus

Příspěvek od honzeek1 »

Jak dlouho v prumeru trva, nez se zmeni status? Ve ctvrtek me nacetli 30 segment pro letosek, ale na webu je porad vedeno jako stribrna... z 'normalniho' na 'stribrnou' se to zmenilo ihned po nacteni danneho segmentu BOS-CDG, ac navazny byl jeste CDG-PRG ... tak nerozumim co tak trva...


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

zalezi s kymletis..kdyby to byla CSA tak rychle.. vpripade zetobyloskyteam tak dele a hodne se stava ze mile musis reklamovat sam.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: upgrade karty na zlatou OK Plus

Příspěvek od Zlin142 »

honzeek1 píše:Jak dlouho v prumeru trva, nez se zmeni status? Ve ctvrtek me nacetli 30 segment pro letosek, ale na webu je porad vedeno jako stribrna... z 'normalniho' na 'stribrnou' se to zmenilo ihned po nacteni danneho segmentu BOS-CDG, ac navazny byl jeste CDG-PRG ... tak nerozumim co tak trva...


Podle mne mají ten systém poslední dobou nějaký "nemocný". Ze začátku roku se mi na výpise zobrazovaly prolety (resp. spíš projezdy :wink: ) a u segmentů byla stále nula. Po pár dnech se to pak spravilo...

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: upgrade karty na zlatou OK Plus

Příspěvek od bubo »

Zlin142 píše:
honzeek1 píše:Podle mne mají ten systém poslední dobou nějaký "nemocný". Ze začátku roku se mi na výpise zobrazovaly prolety (resp. spíš projezdy :wink: ) a u segmentů byla stále nula. Po pár dnech se to pak spravilo...


souhlas - pred vice nez mesicem jsem on-line reklamoval nejake hotely a lety a zatim ticho po pesine, asi se mi na dotaz, ktery poslu pristi tyden dostane vyjadreni, ze jsem nikdy nic neposlal. Ale ze by se nahodne vsechny tri online vyplnene formulare nekam vytratily, to se mi moc nezda....

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »

Ja mam zkusenost z reklamaci OK+ nasledujici:
Je treba zaslat doklady a vyckat 30 pracovnich dnu, coz je udajne oficialni doba k vyrizeni. Vetsinou se nestane nic, ale po prvni urgenci je nacteno vse do dvou dnu.
Mam info od zamestance, ze to skutecne reklamacni oddeleni nestiha (byl tam i nejaky pocet reklamaci a zamestancu a i mne prislo, ze toho maji celkrem dost).


OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: upgrade karty na zlatou OK Plus

Příspěvek od OR »

honzeek1 píše:Jak dlouho v prumeru trva, nez se zmeni status? Ve ctvrtek me nacetli 30 segment pro letosek, ale na webu je porad vedeno jako stribrna... z 'normalniho' na 'stribrnou' se to zmenilo ihned po nacteni danneho segmentu BOS-CDG, ac navazny byl jeste CDG-PRG ... tak nerozumim co tak trva...


Mne to vzdy trva tak tyden, ctrnact dnu.
Obcas se CSA podari poslat obe karty (stribrnou i zlatou). Loni mi dokonce prisla nekdy v rijnu zlata a pak asi po mesici stribrna.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Re: upgrade karty na zlatou OK Plus

Příspěvek od Zlin142 »

bubo píše:souhlas - pred vice nez mesicem jsem on-line reklamoval nejake hotely a lety a zatim ticho po pesine, asi se mi na dotaz, ktery poslu pristi tyden dostane vyjadreni, ze jsem nikdy nic neposlal.


Jestli ti na mail nepřišla automatizovaná odpověď s referenčním číslem reklamace typu Ticket: E695A9A49999C tak nejspíš zapřou i nos mezi očima.

bubo píše:Mam info od zamestance, ze to skutecne reklamacni oddeleni nestiha (byl tam i nejaky pocet reklamaci a zamestancu a i mne prislo, ze toho maji celkrem dost).


Firma s přezaměstnaností kancelářských krys a stejně ještě údajně "nestíhají"...

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: upgrade karty na zlatou OK Plus

Příspěvek od bubo »

Zlin142 píše:
Jestli ti na mail nepřišla automatizovaná odpověď s referenčním číslem reklamace typu Ticket: E695A9A49999C tak nejspíš zapřou i nos mezi očima.



dik za bonz, asi mi bude vysvetleno, ze jsem to zcela jiste neposlal, ze neumim vyplnovat formular ;-)

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Příspěvek od OR »

Na mail s reklamaci (nebo stiznosti - pry, osobne jsem nezkousel) mi vzdycky prislo cislo ticketu pod kterym to resi do 24 hodin a s tim, ze by mi to zapreli nebyl nikdy problem.

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

Příspěvek od Zlin142 »

OR píše:Na mail s reklamaci (nebo stiznosti - pry, osobne jsem nezkousel) mi vzdycky prislo cislo ticketu pod kterym to resi do 24 hodin


Určitě jsi chtěl napsat do 30 dní, že? :wink:


Odpovědět