upgrade karty na zlatou OK Plus
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
upgrade karty na zlatou OK Plus
Jak dlouho v prumeru trva, nez se zmeni status? Ve ctvrtek me nacetli 30 segment pro letosek, ale na webu je porad vedeno jako stribrna... z 'normalniho' na 'stribrnou' se to zmenilo ihned po nacteni danneho segmentu BOS-CDG, ac navazny byl jeste CDG-PRG ... tak nerozumim co tak trva...
Re: upgrade karty na zlatou OK Plus
honzeek1 píše:Jak dlouho v prumeru trva, nez se zmeni status? Ve ctvrtek me nacetli 30 segment pro letosek, ale na webu je porad vedeno jako stribrna... z 'normalniho' na 'stribrnou' se to zmenilo ihned po nacteni danneho segmentu BOS-CDG, ac navazny byl jeste CDG-PRG ... tak nerozumim co tak trva...
Podle mne mají ten systém poslední dobou nějaký "nemocný". Ze začátku roku se mi na výpise zobrazovaly prolety (resp. spíš projezdy ) a u segmentů byla stále nula. Po pár dnech se to pak spravilo...
Re: upgrade karty na zlatou OK Plus
Zlin142 píše:honzeek1 píše:Podle mne mají ten systém poslední dobou nějaký "nemocný". Ze začátku roku se mi na výpise zobrazovaly prolety (resp. spíš projezdy ) a u segmentů byla stále nula. Po pár dnech se to pak spravilo...
souhlas - pred vice nez mesicem jsem on-line reklamoval nejake hotely a lety a zatim ticho po pesine, asi se mi na dotaz, ktery poslu pristi tyden dostane vyjadreni, ze jsem nikdy nic neposlal. Ale ze by se nahodne vsechny tri online vyplnene formulare nekam vytratily, to se mi moc nezda....
Ja mam zkusenost z reklamaci OK+ nasledujici:
Je treba zaslat doklady a vyckat 30 pracovnich dnu, coz je udajne oficialni doba k vyrizeni. Vetsinou se nestane nic, ale po prvni urgenci je nacteno vse do dvou dnu.
Mam info od zamestance, ze to skutecne reklamacni oddeleni nestiha (byl tam i nejaky pocet reklamaci a zamestancu a i mne prislo, ze toho maji celkrem dost).
Je treba zaslat doklady a vyckat 30 pracovnich dnu, coz je udajne oficialni doba k vyrizeni. Vetsinou se nestane nic, ale po prvni urgenci je nacteno vse do dvou dnu.
Mam info od zamestance, ze to skutecne reklamacni oddeleni nestiha (byl tam i nejaky pocet reklamaci a zamestancu a i mne prislo, ze toho maji celkrem dost).
Re: upgrade karty na zlatou OK Plus
honzeek1 píše:Jak dlouho v prumeru trva, nez se zmeni status? Ve ctvrtek me nacetli 30 segment pro letosek, ale na webu je porad vedeno jako stribrna... z 'normalniho' na 'stribrnou' se to zmenilo ihned po nacteni danneho segmentu BOS-CDG, ac navazny byl jeste CDG-PRG ... tak nerozumim co tak trva...
Mne to vzdy trva tak tyden, ctrnact dnu.
Obcas se CSA podari poslat obe karty (stribrnou i zlatou). Loni mi dokonce prisla nekdy v rijnu zlata a pak asi po mesici stribrna.
Re: upgrade karty na zlatou OK Plus
bubo píše:souhlas - pred vice nez mesicem jsem on-line reklamoval nejake hotely a lety a zatim ticho po pesine, asi se mi na dotaz, ktery poslu pristi tyden dostane vyjadreni, ze jsem nikdy nic neposlal.
Jestli ti na mail nepřišla automatizovaná odpověď s referenčním číslem reklamace typu Ticket: E695A9A49999C tak nejspíš zapřou i nos mezi očima.
bubo píše:Mam info od zamestance, ze to skutecne reklamacni oddeleni nestiha (byl tam i nejaky pocet reklamaci a zamestancu a i mne prislo, ze toho maji celkrem dost).
Firma s přezaměstnaností kancelářských krys a stejně ještě údajně "nestíhají"...
Re: upgrade karty na zlatou OK Plus
Zlin142 píše:
Jestli ti na mail nepřišla automatizovaná odpověď s referenčním číslem reklamace typu Ticket: E695A9A49999C tak nejspíš zapřou i nos mezi očima.
dik za bonz, asi mi bude vysvetleno, ze jsem to zcela jiste neposlal, ze neumim vyplnovat formular