FlyingBlue vs OK Plus

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
Odpovědět
A350XWB
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 19. 02. 2016, 05:17
Oblíbené typy letadel: A340, A350, B747, B787
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od A350XWB »

velpa.66 píše:Schválně jsem se díval na výpis z OK+ . Za let z 19.3. 2017 LHR-AMS jsem dostal 188 mil/segmenet 0 ,ale jaká to byla knihovací třída nevím.
Letenku jsem kupoval přímo u KLM , asi nedávají segmenty za každý let. Možná za tyto lety připisují segmenty jen do svého programu.


Hm, to je zajímavý. Podle 188 mil to vypadá na 100% nebo nejhůř 75% mil. S tím segmentem mě to právě zajímá. Nedočetl jsem se nikde jestli segment dávají vždy nebo ne. Nebo jestli dávají segment třeba nad 500 mil netuším. Asi jim napíšu o jejich info :think:


MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od MarcosFT »

Lety KLM, AF a DL jsou vsechny pocitany jako kvalifikovane segmenty, tudiz se pocitaji k tomu, aby clovek ziskal nejakou fun card.

A350XWB
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 19. 02. 2016, 05:17
Oblíbené typy letadel: A340, A350, B747, B787
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od A350XWB »

MarcosFT píše:Lety KLM, AF a DL jsou vsechny pocitany jako kvalifikovane segmenty, tudiz se pocitaji k tomu, aby clovek ziskal nejakou fun card.


Skvělý, díky. Stejně většinu letů natočím na AF/KL/DL. Občas možná OK, SU nebo nějaká China Southern směrem na východ, vše nejlépe pod kódem AF/KL.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od micaello »

Vyletat si neco u FB pres OK je temer nemozne. Vetsinu knihovacich trid OK do FB nezapise. OK nejsou plnohodnotnymi cleny ST i kdyz se tak tvari..

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od flyingblue »

micaello píše:Vyletat si neco u FB pres OK je temer nemozne. Vetsinu knihovacich trid OK do FB nezapise. OK nejsou plnohodnotnymi cleny ST i kdyz se tak tvari..


Nejde o "plnohodnotne clenstvi", ale o vzajemne vztahy mezi jednotlivymi aerolinkami.


MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od MarcosFT »

blbost, vetsina tech drazsich OW, do kterych nepocitam zadne lety na MXP, AMS, BRU, CPH, CDG jsou v U. Takze se da, docela dost. A lety koupene pod OK kodem a operovane AF na PRG-CDG-PRG jsou take v U vetinou. Tot moje zkusenost pri rezervaci 3 OW letu za posledni mesic.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od Airbus380 »

Já mám například v U i nejlevnější tarif u OK na PRG-MXP - započítán do kvalifikovaných segmentů u FB.

Mtargem
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 70
Registrován: 26. 06. 2014, 13:45
Bydliště: BRU (PED)
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od Mtargem »

S FlyingBlue neporadím, ale OK Plus Gold je za 30 segmentů, z nichž nejméně 6 musí být s ČSA (let prodávaný jako OK a operovaný ČSA). (Údaje v tabulce na http://res.cloudinary.com/loungebuddy/i ... cmzr7y.png tedy v případě ČSA nejsou správné. I pokud jde o míle, je nutné 50 000 ST mil, včetně nejméně 6 segmentů s ČSA.)

Načítání segmentů do OK Plus za lety s ČSA je ve všech třídách, v těch nejlevnějších ale jen 0,5 segmentu.
OK segmenty.PNG
Za lety AF a KL je to jeden segment s výjimkou tříd T, E, N, R, G, V, kde se nezapočítá žádný segment. Za lety DL to vypadá, že se vždy načte jeden segment, bez ohledu na třídu.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od micaello »

MarcosFT píše:blbost, vetsina tech drazsich OW, do kterych nepocitam zadne lety na MXP, AMS, BRU, CPH, CDG jsou v U.


A oni lítají ještě někam jinam? (sorry, musel jsem si rýpnout..).
A navíc to neplatí vždy. Měl jsem bookovanou rt CPH jako ow ve stejných třídách (P) a za let do CPH jsem dostal 0, za let zpět jsem dostal 188 mil. Tak samo když jsem měl kupovanou OSR v třídě L, za let PRG-OSR jsem dostal 250, za let OSR-PRG jen 125. WTF?

A ano, za lety bookované jako AF, ale operované OK, pak člověk dostane úplně jiná čísla. Já tím chtěl jen říct, že z mého pohledu OK není plně integrovaným členem ST a programu FB. Jeden příklad za všechny: Letenka koupená u AF (PRG-CDG-ORY-PTP), segment PRG-CDG operován OK. Nevyjelo nám na pásu zavazadlo, AF na přepážce i telefonu se se mnou odmítlo bavit, že je to věc OK, když to operovali oni. WTF?! Letenka je kupovaná u AF, let je na codeshare AF. No prostě nedovolal jsem se ničeho..naštěstí kufr po hodině na pás vyjel (o stihnutí transferu na ORY a letadla do PTP, to už je jiný příběh..). Každopádně teď už si dávám velký bacha, abych se vyhnul v takovýchto případech letům s OK.

A když to prostě srovnám se *A ať už letím s LH, SN, EW (který teď dává dokonce míle navíc i v Basic fare), LO, A3, dokonce LG!! bookované v těch nejlevnějších třídách, tak to zapíše míle i segmenty.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od MarcosFT »

Psal jsem let koupeny jako OK a operovan AF - ne naopak. Ale to je detail. To ze ma CSA bordel v pripisovani mil svedci jen o tom, jaci to jsou bidaci. Ja s nemi mam v U ted Benatky a Lisabon behem dvou tydnu, takze obcas litaji i nekam jinam :) :)

O spolupraci s partnery ve ST jiz bylo napsano mnoho, ale ten bagl je fakt amaterismus. To, ze si ale malem nestihl prestup z CDG na ORY bych daval za chybu jen tobe pri planovani - pocitat musis vzdycky s tou horsi variantou. Osobne se takovym prestupum vyhybam, at uz je to v Parizi nebo mezi LHR a LGW..

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od micaello »

MarcosFT píše:To, ze si ale malem nestihl prestup z CDG na ORY bych daval za chybu jen tobe pri planovani - pocitat musis vzdycky s tou horsi variantou. Osobne se takovym prestupum vyhybam, at uz je to v Parizi nebo mezi LHR a LGW..


Dej si facku :D Takhle mi to prodalo přímo airfrance.com po konzultaci s jejich prodejní linkou, kde jsem se právě o ten přestup zajímal. :wave: A promiň, ale téměř 4h by měly být dostatečné. To, že OK je banda amatérů a neumí ti na bágl připnout visačku priority - short connecion - cokoliv v tomto smyslu (jako nám připli jak v DRS při cestě na JFK přes AMS, tak taky teď v LHR při cestě do DPS s přestupem v DOH..btw., na zpáteční cestě nám zase v DPS připli visačku - long connection in DOH - kde jsme měli 6h layover :D ). Je to prostě celé jen o tom, že někde to funguje a jinde na to dlabou z vysoka.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od alesesl »

micaello píše:
MarcosFT píše:To, ze si ale malem nestihl prestup z CDG na ORY bych daval za chybu jen tobe pri planovani - pocitat musis vzdycky s tou horsi variantou. Osobne se takovym prestupum vyhybam, at uz je to v Parizi nebo mezi LHR a LGW..


Dej si facku :D Takhle mi to prodalo přímo airfrance.com po konzultaci s jejich prodejní linkou, kde jsem se právě o ten přestup zajímal. :wave: A promiň, ale téměř 4h by měly být dostatečné. To, že OK je banda amatérů a neumí ti na bágl připnout visačku priority - short connecion - cokoliv v tomto smyslu (jako nám připli jak v DRS při cestě na JFK přes AMS, tak taky teď v LHR při cestě do DPS s přestupem v DOH..btw., na zpáteční cestě nám zase v DPS připli visačku - long connection in DOH - kde jsme měli 6h layover :D ). Je to prostě celé jen o tom, že někde to funguje a jinde na to dlabou z vysoka.


Promin, ale mit 4 hod na vyzvednuti baglu v CDG, prejezd na ORY a znovu odbaveni na let v ORY je opravdu malo. Muzes se stat, ze budes zasekavy v zacpe. Navic dlouhe taxovani v CDG po pristani, vystup, cekani na bagly. Do takoveho prestupu bych nesel, uz jen kvuli tomu stresu.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od micaello »

alesesl píše:Promin, ale mit 4 hod na vyzvednuti baglu v CDG, prejezd na ORY a znovu odbaveni na let v ORY je opravdu malo. Muzes se stat, ze budes zasekavy v zacpe. Navic dlouhe taxovani v CDG po pristani, vystup, cekani na bagly. Do takoveho prestupu bych nesel, uz jen kvuli tomu stresu.

A koho to zajímá? Prodali to tak? Prodali. Bylo to kupované pod kódy AF, přes AF (žádná agentura nebo prodejce). Že je OK neschopné? Nebo že pravá ruka neví, co dělá levá? To mě, jako cestujícího, zajímat vůbec nemusí přece :D Byl jsem ujištěn na telefonu AF, že je to tak vpořádku a stihnu to (a v podstatě jiná alternativa letů mi ani nabídnuta nebyla).
Kdyby to OK nebo handling na CDG nepodělal (ono totiž na belt vyjela tak 3/4 báglů, ve chvíli, kdy jsme k beltu po deboardingu došli) tak si na ORY v salonku s nohama na stole dávám minimálně hodinu a půl oraz.

A v zácpě jsme samozřejmě stáli, autobus to jel místo 40 minut celých 80, ale s tím se počítá (jak mi bylo na infolince sděleno).

No jo, ale po bitvě je tu každej generál, viďte :D

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od alesesl »

micaello píše:
alesesl píše:Promin, ale mit 4 hod na vyzvednuti baglu v CDG, prejezd na ORY a znovu odbaveni na let v ORY je opravdu malo. Muzes se stat, ze budes zasekavy v zacpe. Navic dlouhe taxovani v CDG po pristani, vystup, cekani na bagly. Do takoveho prestupu bych nesel, uz jen kvuli tomu stresu.

A koho to zajímá? Prodali to tak? Prodali. Bylo to kupované pod kódy AF, přes AF (žádná agentura nebo prodejce). Že je OK neschopné? Nebo že pravá ruka neví, co dělá levá? To mě, jako cestujícího, zajímat vůbec nemusí přece :D Byl jsem ujištěn na telefonu AF, že je to tak vpořádku a stihnu to (a v podstatě jiná alternativa letů mi ani nabídnuta nebyla).
Kdyby to OK nebo handling na CDG nepodělal (ono totiž na belt vyjela tak 3/4 báglů, ve chvíli, kdy jsme k beltu po deboardingu došli) tak si na ORY v salonku s nohama na stole dávám minimálně hodinu a půl oraz.

A v zácpě jsme samozřejmě stáli, autobus to jel místo 40 minut celých 80, ale s tím se počítá (jak mi bylo na infolince sděleno).

No jo, ale po bitvě je tu každej generál, viďte :D


Par x jsem takovy transfer absolvoval jak na letu AF/AF a OK/AF tak i OK/BE a nastesti to dopadlo docela dobre, ale na prestup jsem mel vic nez ty.

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: FlyingBlue vs OK Plus

Příspěvek od Nemec »

micaello píše:
MarcosFT píše:To, ze si ale malem nestihl prestup z CDG na ORY bych daval za chybu jen tobe pri planovani - pocitat musis vzdycky s tou horsi variantou. Osobne se takovym prestupum vyhybam, at uz je to v Parizi nebo mezi LHR a LGW..


Dej si facku :D Takhle mi to prodalo přímo airfrance.com po konzultaci s jejich prodejní linkou, kde jsem se právě o ten přestup zajímal. :wave: A promiň, ale téměř 4h by měly být dostatečné. To, že OK je banda amatérů a neumí ti na bágl připnout visačku priority - short connecion - cokoliv v tomto smyslu (jako nám připli jak v DRS při cestě na JFK přes AMS, tak taky teď v LHR při cestě do DPS s přestupem v DOH..btw., na zpáteční cestě nám zase v DPS připli visačku - long connection in DOH - kde jsme měli 6h layover :D ). Je to prostě celé jen o tom, že někde to funguje a jinde na to dlabou z vysoka.


Vzhledem k tomu, že měníš letiště, tak ti nemůžou připnout SHOCON, protože kufr jde jen na CDG a pokud člověk není Priority, tak nemůžou dát ani to, protože nakonec by to chtěl každý. Úplně stejné bys to měl, pokud bys letěl místo OK první let s AF, ti by ti také nedali nic, akorát by se možná nevymlouvali na to, že je tvůj kufr nezajímá.


Odpovědět