Platinová karta OK Plus
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Platinová karta OK Plus
MS743 již upozornil na nové stránky OK Plus, zajímavé je, že je vícekrát zmíněna Platiová karta OK Plus.
Nejprve členskou, poté Stříbrnou, Zlatou a Platinovou kartu OK Plus.
S typem karty roste i množství výhod, které získáte.
Každý člen OK Plus, který získá v průběhu jednoho kalendářního roku příslušný počet mil nebo leteckých segmentů v rámci letů s Českými aeroliniemi nebo s aliančními partnery, získá automaticky Stříbrnou, Zlatou nebo Platinovou kartu OK Plus s platností jednoho roku. Letenky zakoupené do vybraných knihovacích tříd mohou být z načítání mil nebo segmentů do nároku pro získání Stříbrné, Zlaté nebo Platinové karty OK Plus částečně nebo zcela vyloučeny.
Členské karty OK Plus jsou majetkem Českých aerolinií a na vyžádání musí být vráceny zpět Českým aeroliniím. V případě, že se cestující bude prokazovat neplatnou nebo cizí Stříbrnou, Zlatou nebo Platinovou kartou OK Plus, případně bude nárokovat výhody vyplývající z této karty, které mu nepřísluší, může být tato karta odebrána personálem Českých aerolinií.
Máte někdo bližší info
Nejprve členskou, poté Stříbrnou, Zlatou a Platinovou kartu OK Plus.
S typem karty roste i množství výhod, které získáte.
Každý člen OK Plus, který získá v průběhu jednoho kalendářního roku příslušný počet mil nebo leteckých segmentů v rámci letů s Českými aeroliniemi nebo s aliančními partnery, získá automaticky Stříbrnou, Zlatou nebo Platinovou kartu OK Plus s platností jednoho roku. Letenky zakoupené do vybraných knihovacích tříd mohou být z načítání mil nebo segmentů do nároku pro získání Stříbrné, Zlaté nebo Platinové karty OK Plus částečně nebo zcela vyloučeny.
Členské karty OK Plus jsou majetkem Českých aerolinií a na vyžádání musí být vráceny zpět Českým aeroliniím. V případě, že se cestující bude prokazovat neplatnou nebo cizí Stříbrnou, Zlatou nebo Platinovou kartou OK Plus, případně bude nárokovat výhody vyplývající z této karty, které mu nepřísluší, může být tato karta odebrána personálem Českých aerolinií.
Máte někdo bližší info
Night fly píše:Tak to ma AF lepsi - 60 segmentu nebo 70k mil. Pokud na te OK+ platinum nebudou nejake superbenefity jako automaticky upgrade...
Tipujem, ze akekolvek benefity budu na OK+ Platinum, tak budu len na OK, cize nic prilis zaujimave. Iba keby sa chystalo SkyTeam Elite +++ by to mohlo byt na nieco dobre.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Nevim ale typl bych si a myslim ze by bylo rozumne omezit upgrade stribrnych karet ( pro stribrnou zrusit uplne ) a ponechat tuto vyhodu pouze pro zlate a platiniove cleny!
Myslim ze podobne skrouhavali ruzne benefity svych stribrnych i AF
Kazdopadne jsem zvedavy ale podle me to provedou nejdrive od 1.1.2008 nebo novinek OK plus jaro takze si jeste chvilku budeme muset pockat.. Ale kdo si pocka ten se docka!
Myslim ze podobne skrouhavali ruzne benefity svych stribrnych i AF
Kazdopadne jsem zvedavy ale podle me to provedou nejdrive od 1.1.2008 nebo novinek OK plus jaro takze si jeste chvilku budeme muset pockat.. Ale kdo si pocka ten se docka!
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Nevím, zda ČSA zrovna potřebují zavádět Platinové karty. FFP některých větších společností SkyTeam (např.: AM, SU, AZ) také tyto karty nemají. Myslím, že jestli někdo cestuje tak často (60 segmentů nebo 75 000 mil - podmínky neznám, pouze orientačně), tak si zvolí jiný FFP SkyTeamu. Konec konců OK Plus má dost málo partnerů mimo alianci (KM), i méně neleteckých partnerů ve srovnáním s Flying Blue nebo FFP amerických partnerů. Je však výhodný pro rezidenty v ČR a na Slovensku, kvůli zvýšenému počtu lokálních partnerů. Kdo ví, třeba to bude zajímavé osvěžení...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 502
- Registrován: 20. 08. 2006, 23:43
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
nechame se prekvapit ale myslim ze kdyby doslo k tomu omezeni upgradu u stribrnych karet tak by to byl pomerne elegantni krok jak vratiti upgradu zdarma exkluzivitu pro ty nejvernejsi pax CSA nebo jak motivovat pax platit za business. Aby se nestavalo jako doposud ze si pax koupi eko prestoze by mu nedelalo problem si koupit business protoze "vi" a casto tomu tak opravdu je ze do J se dostane krom value special bez problemu. Nic proti ale stribrnych karet u ok plus je podle me uz docela dost ( = vytraceni exlusivity takovou kartu vlastnit ).. Ceny letenek za roky klesly a nejsem si jist kdy i vyhody v pomeru k tomu co to let.spol. prinasi byli updatovany. Prijde mi ze takovy update by byl pro OK plus zahodny. Tot muj pohled na vec.
honzeek1 píše:Cca 5. vysledek zadam-li do googlu "csa ok plus platinum":
"With an OK Plus Platinum Card, you gain additional advantages, such as confirmed upgrades to Business Class or an OK Plus Gold Card for a person of your..." a dal to tam neni ani z archivu.
To vyzera na inspiraciu od Luftwaffe. ak si HON Circle member, tak mozes dat zene/milenke/babicke Senatora.
motivace do businessu
dubaf píše:...... jak motivovat pax platit za business. Aby se nestavalo jako doposud ze si pax koupi eko prestoze by mu nedelalo problem si koupit business protoze "vi" a casto tomu tak opravdu je ze do J se dostane krom value special bez problemu. .....
no ja nevim, ale vetsina tech, co maji upgrade by za business neplatilo. Je pravda, ze jsou to obvykle lidi, kterym to plati firmy a kterym nezbyva nic jineho nez zaplatit cca 20 000 za otocku po evrope, ale davat 30k za business nikdo z nich nebude tech firem, to plati business na kratke trate je dost malo. A dneska se spousta firem zdraha platit business i na delsi streky, o tech, ktere ho neplati vubec nemluve....