sever2 píše:flying blue,
dve slova: google translator
Pokud jsi nekdy nechal prekladat odborny text Google translatorem, tak uz tu chybu nikdy neudelas.
Pro beznou potrebu je dostatecny, bohuzel pro odborne texty mu (zatim?) chybi materie.
sever2 píše:flying blue,
dve slova: google translator
sever2 píše:flying blue,
tohle uz me nebavi. Pripadnam si jakobych mluvil s petiletym ditetem. Tak se na ten odkaz alespon podivej. Na tohle google translator fakt staci . FULL-STOP
cocik píše:Ciste teoreticky - co takhle dat ty expirujici mile do placu a udelat tady nejakou soutez treba pro mladasy, at nekam vyrazej a napisou/nafotej trip report? Do neceho takovyho bych klidne prihodil komplet stav svyho milovyho uctu u OK Plus a zaplatil taxy za vystaveni.
Pise sem celkem dost lidi ve veku 15-25 let, u kterejch se nepocita, ze budou schopny vysypar par set tisic za cestu kolem sveta, ale bylo by fajn, kdyby meli nejakou motivaci
flyingblue píše:
No nevim jak jsi prisel na to, ze s Tebou chci byt kamarad?
Pridelovat vernostni mile neni zadna povinnost. Ty jim davas svoje penize, oni Te nekam dopravi.
Vse ostatni je marketing. Nikdo nerika, ze mas ty mile na vecnost a ze se nemuzou podminky zmenit, je uplne normalni. Stejne tak je normalni, ze se obvykle nemeni ve prospech zakazniku (vyjma situace, kdy poskytovatele donuti k prislusnemu kroku konkurence).
A pokud names problem s pochopenim vyznamu, tak loajalni je zakaznik k poskytovateli. Nikoliv obracene.
Ja chapu, ze lidi hodne cestuji a taky chapu, ze dotycni jsou z te akce nastvani. To je uplne v poradku a poskytovatel si to zaslouzi. Nicmene to, ze poskytovatel zmeni podminky, nedava zakaznikum pravo chovat se jako svine.
Mimochodem je pekne, jak se lidi chyti na expresivni slova. Rychle se oddeli zrno od plev (a ja tech "par" nefanousku holt preziju).
cocik píše:Ciste teoreticky - co takhle dat ty expirujici mile do placu a udelat tady nejakou soutez treba pro mladasy, at nekam vyrazej a napisou/nafotej trip report? Do neceho takovyho bych klidne prihodil komplet stav svyho milovyho uctu u OK Plus a zaplatil taxy za vystaveni.
Pise sem celkem dost lidi ve veku 15-25 let, u kterejch se nepocita, ze budou schopny vysypar par set tisic za cestu kolem sveta, ale bylo by fajn, kdyby meli nejakou motivaci
cocik píše:Ciste teoreticky - co takhle dat ty expirujici mile do placu a udelat tady nejakou soutez treba pro mladasy, at nekam vyrazej a napisou/nafotej trip report? Do neceho takovyho bych klidne prihodil komplet stav svyho milovyho uctu u OK Plus a zaplatil taxy za vystaveni.
Pise sem celkem dost lidi ve veku 15-25 let, u kterejch se nepocita, ze budou schopny vysypar par set tisic za cestu kolem sveta, ale bylo by fajn, kdyby meli nejakou motivaci
Globik píše:flyingblue píše:
No nevim jak jsi prisel na to, ze s Tebou chci byt kamarad?
Pridelovat vernostni mile neni zadna povinnost. Ty jim davas svoje penize, oni Te nekam dopravi.
Vse ostatni je marketing. Nikdo nerika, ze mas ty mile na vecnost a ze se nemuzou podminky zmenit, je uplne normalni. Stejne tak je normalni, ze se obvykle nemeni ve prospech zakazniku (vyjma situace, kdy poskytovatele donuti k prislusnemu kroku konkurence).
A pokud names problem s pochopenim vyznamu, tak loajalni je zakaznik k poskytovateli. Nikoliv obracene.
Ja chapu, ze lidi hodne cestuji a taky chapu, ze dotycni jsou z te akce nastvani. To je uplne v poradku a poskytovatel si to zaslouzi. Nicmene to, ze poskytovatel zmeni podminky, nedava zakaznikum pravo chovat se jako svine.
Mimochodem je pekne, jak se lidi chyti na expresivni slova. Rychle se oddeli zrno od plev (a ja tech "par" nefanousku holt preziju).
Dovolím si vmísit se do sporu. Viděl bych určitou paralelu s tím, o co se přu na jiném fóru:
Renault dal nabídku na dodatečnou slevu 40.000 + prodlouženou záruku + bezplatný servis při financování s jejich partnerskou úvěrovou společností. U této nabídky nebylo uvedeno, že se jedná o velmi neobvyklé podmínky financování, totiž při úvěru se 70% akontací a 24 měsíčními splátky byl úrok 78% p.a. Já to beru jako velmi nefér a na hraně zákona. Většina diskutujících se přiklání k názoru, že nemůžu chtít slevu zadarmo, že není možné, abych dostal auto na úvěr levněji, než za hotové a že je to naprosto v pořádku. Podle mě ne. I kdyby to auto někdo nabídl za korunu, tak si rozdíl ceny nemůže naúčtovat jinak, nějakými nestandardními podmínkami. Paralelu vidím v tom, že jsou prostě nabídnuty nějaké podmínky. Část lidí bude stát za tím, že tyto podmínky musejí být splněny a vše ostatní je nefér. Část lidí bude stát za tím, že jsem si koupil letenku a míle jsem dostal navíc. Vezměme si situaci, že dvě airlines nabízí let za shodných podmínek a jedna za něj dá (při té ceně) 1.500 mil a druhá 2.000 mil. Člověk se rozhodne podle poskytnutých mílí a letí tedy s airlines, která dá 2.000 mil. Ta za měsíc změní podmínky s tím, že dávala moc mílí a že všechny mílové účty řeže na polovinu. Podle části lidí se nic neděje, protože míle jsou vlastně bonus navíc, podle druhé části je to velmi nefér, na hraně podvodu, airlines se chová jako svině, tak proč by se jako svině nechovali oni.
flyingblue píše:Jen tvrdim, ze se nemuzes chovat jako svine, kdyz mas pocit, ze Ti ublizuji (ostatne tohle neni prvni akce tohodle strihu).
Muzes tomu rikat, ze jsem blazen nebo krestan, nicmene mam za to, ze kdyz reagujes na lumparnu jeste vetsi lumparnou, tak to roztaci spiralu lumparen.
A pokud clovek pouzije expresivni vyrazivo, je velka sance, ze si to na sebe vztahne dost lidi a zacnou o tom premyslet
Globik píše:Jo a ještě aby byla parela úplná: po tahanicích o opravdu jasné podmínky, aby si jednotlivé informace a dokumenty neodporovaly, jsme nakonec od nákupu levného Renaulta z Turecka jako 2.auta v domácnosti odstoupili a objednali německou kvalitu s tradicí z Mladé Boleslavi (Oktávka). Pokud to někomu připomíná odchod od OK+ (alliance s poměrně dominantní AF) ke *A s (v Evropě) dominantní LH, podobnost opravdu nevidím moc náhodně