Ahoj,
vrátím se k původní náplni vlákna
:
vzhledem k tomu, že se mi z ČSA nepodařilo vydyndat žádnou rozumnou Jižní Ameriku, a do Japonska se mi to nevyplatí, dávám do placu 490000 mil.
Nalejme si čistého vína: můj cíl je získat za tenhle objem desetinu v Kč, tj. 10h za míli, klidně "na drobno", ale pravda je taková:
Podle mě to dává smysl jedině na RTW v C (ale to jde obvykle jenom pro jednoho), a pak linky OK do Soulu v Business, tj.:
OK v economy 60000 mil (6000 Kč) plus cca 7-8000 poplatky, tj. ... hodně a nejspíš lze levněji
OK v business 90000 mil (9000 Kč) plus cca 10-11000 poplatky, tj. někde do 20000 Kč za zpátečku.KE v economy 80000 mil (8000 Kč), poplatky nevím ale asi podobně, tj. taky nic moc
KE v business 140000 mil (14000 Kč), poplatky asi taky podobně jako u ČSA a navíc 300€ výpalné za C, takže někde přes 30000 Kč (pořád to není taková hrůzná cena). U kombinace OK tam, KE zpět míle stejně, ale výpalné poloviční (u OK se neplatí).
OK lítaly ještě v dubnu čtvrtek a pondělí tam, pátek a úterý zpět, ostatní dny KE (kdyžtak mě opravte), může se v čase měnit.
RULES:
1. U toho Soulu pomůžu s nalezením volného termínu, ale ostatní cesty, hlavně RTW, si hledejte v KVS nebo na ExpertFlyeru sami, už jsem nad tím strávil hodiny hledáním vlastních letenek a už mě to nebaví
.
2. Bavíme se o vystavení letenek za 10h/míle. Pokud by chtěl někdo převod, tak je cena dvojnásobná.
3. V případě zájmu záloha ve výši 100% (míle plus odhadované poplatky) na účet předem, pak teprve volám do ČSA.
4. V případě, že by někdo chtěl více mil než 490000, pak mám dalších 600000, které ale zatím nejsou na prodej (ne za danou cenu). Tam by byla cena k jednání (mám s nima plán, ale obchod je obchod).
Taková je nabídka, ani podmínky ani cena není k jednání (jsem pouze spolumajitel, taková je dohoda s druhým spolumajitelem), a vzhledem k omezenému využití nečekám velký zájem, takže ani obálková metoda nehrozí. Taky ale nikam nespěchám, míle expirují až v roce 2020.