Privilige club - Qatar Airways

Který je nejštědřejší, zkušenosti s používáním...
Odpovědět
marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Privilige club - Qatar Airways

Příspěvek od marthym »

Marne jsem tu hledal neco o katarskem FFP. Ma ho nekdo?

Nejak jsem se nedopatral cen poplatku k award letence...


loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 622
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: Privilige club - Qatar Airways

Příspěvek od loupeznik »

Business as usual. Míle hradí jen tarif, všechny taxy se platí, YQ (QR) je pěkná pálka. Třeba na MUC-MLE to celkem dělá zhruba 9k Kč.

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Privilige club - Qatar Airways

Příspěvek od marthym »

Etihad to ma podobne :crazy: Ale pri segmentu AUH-MLE je to par korun (cca 400/OW,-). Maj to Katarani stejny, nebo ne? Diky!

loupeznik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 622
Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
Bydliště: ČB/ZH
Stav: Offline

Re: Privilige club - Qatar Airways

Příspěvek od loupeznik »

Podle matrixu by taxy na DOH-MLE byly cca 4k/RT.

Burito
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 88
Registrován: 17. 06. 2009, 23:30
Bydliště: Země
Stav: Offline

Re: Privilige club - Qatar Airways

Příspěvek od Burito »

Bonusové letenky QR, jako asi u všech, prochází změnami průběžně. Rozdělení na regiony většinou znamená nutnost více mílí a měnily se i poplatky. Nedávno, když jsem hledal award, byly poplatky pro business 2x i více dražší, nyní jsem u několika pokusů našel stejné pro business i economy. Velmi často přibývá x2 varianta, tedy dvojnásobek mil pro exponované termíny - třeba DOH-KTM má tak ale celý kalendář. Po okolních arabských státech není k dispozici business, ale jen first - což pro A320 na hodinový let je škoda mil. Easy deals promo naproti tomu dává opravdu zajímavou možnost poloviny mil a některé segmenty jsou opakované, takže se s nimi dá dopředu nadějně počítat. Se vstupem do OW lze sice bookovat partnery, ale není vidět dostupnost ani ceny, takže nic moc. S přechodem na OW sjednotil QR statusy s aliancí, což je sice fajn, ale zkrátil mi tak platnost mého o 4 měsíce, což nahlodalo mou loajalitu a zamířím jinam.

Aktuálně to ale s poplatky není nijak hrozné. Následné náhodně vybrané příklady příklady jsou pro pro 4.6.2014 O/W economy:
MUC-DOH 17500 + 50E
DOH-MUC 17500 + 10E
DOH-DEL 13000 + 22E/ 26000 + 22E Business
DOH-MCT 7000 + 10E/ 21000 + 10E First
DOH-MLE 17500 + 10E

P.S. Je uváděn ještě dodatek:Taxes and carrier imposed fees from USD 50 may apply in addition to Qmiles.


Odpovědět