Zprava uz je nejakou dobu (asi vic jak tyden) na netu... mozna je to spatna sprava pro ST... KL by mohl byt bezva hub ale zatim nikdo nevysvetlil proc Skyteam nema zajem o Malaysian...
Spolecnost mela dlouha leta o alianci zajem ale NIC se nehlo. Famy ze je AF nechce je jen fama. Nevi nekdo proc to neslo? Nekdo rekl ze je to pry o finance a management MH. Ale One world potrebuje "pritele" v Asii jajko sul a asi jim nabidli cokoliv chteli.. tato kooperace je vetsinou s Qantasem a pry Cathay vre kvuli tomu... OW Jsou celkove v Asii silene slabe od Ciny az po JV Asii! Nikdo zde nepouziva HK jako transfer bod... je to proste hodne daleko z JV asie...
Skyteam je zatim v pohode i bez Malaysian.. Vietnam a Garuda to pekne zvaldne a jeste porostou v dulezitosti. a kdyz se na to kouknu tak "Huby" krasne pokryji kontinent (jeste cekame na indii)... takze Hanoi a Ho Chi Minh, Jakarta, Bali, Guang Zhou, Taipei, Beijing, Shanghai, Kunming, Xi'an Xianyang, Soul, Tokyo. Neco se suska ohledne Philipines ale neni to jiste. Kdyz budou letecke ze stredni asie tak to pomuze rozsirit sit.
mozna nova zprava (a potvrzena) je ze
Xiamen airlines bude soucasti Skyteam. Je to zajimave jelikoz jsou neco jako dcera CZ... neni to az tak mala firma.. ma 73+ letounu a ma dalsi objednane.
Ted kdyz Shanghai a Xiamen budou soucasti aliance tak mam tuseni ze muzou i dalsi ktere jsou vlastneny China Eastern a Southern jako: