Pohyb v alianci *A byl potvrzen: Jak jsem dal link v thread Miles n MOre,
Avianca/
Taca a
Copa = jiz jsou cleny Start ALliance.. jiz oficialne. Sice ztrata SKyteamu ale jiz se o tom vedelo dlouho ze jsou ke *A (avianca Brasil jeste neni soucasti tohoto package)
Zpet
ST: Nove spekulace zatim nejsou...
Saudia vysla do zprav nedavno a vypada to ze to bude ale nevidim nijaky velky prinos...
MEA bude potvrzena velmi rychle.
http://arabnews.com/economy/article179595.ece. Ale mozna slovo v jejich prospech (Saudia jako letecka spolecnost).. Ted jsou hodne aktivni ve zlepseni servisu, omlazeni flotily a asi mozna zaujmou pozici ST ve strednim vychode? Nevim ale jak to budou resit s tranzitem a jinych zalezitisti kteri jsou dosti komplikovane.... Uvidime...
Zbyva jen cekat co bude s
JET jelikoz vice a vice se mluvi o nich ve spojitosti se ST a % jistoty se zvysuje pomalu ale jiste. (omlouvam se, zatim ve FR ale je z textu videt ze zatim spekulace)
http://www.lefigaro.fr/societes/2010/11/04/04015-20101104ARTFIG00628-skyteam-etend-son-reseau.phpNejvetsi spekulace sveho druhu je
Virgin, ale je videt ze Sir Richard je hodne rozlobeny ohledne aliance BA/AA/IB a hleda moznosti jak tomu zabranit ... SIngapre vlastni 49% Virgin ale pise se tam i moznostech zmeny vlastnickych pomeru v pripade pridrzeni k jine alianci nez *A .. nevim zda typicke zuralisticke tlachy typu spojim bod A s bodem B a mam teorii...
http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/transport/8111295/Sir-Richard-Branson-begins-strategic-review-of-Virgin-Atlantic.htmlTed asi hodne velika otazka je co jizni amerika... pro ST je to velka neznama... Veliky Boj bude mezi *A a Oneworld ohledne LATAM a kdo ho dostane jako celek... ST bych nevidel ze v tomto boji figuruval ale byl byto super puc! neco jako boj ST s Oneworld ohledne China Eastern