Ono Skyteam dlouho byl uplne ticho ale najednou vypada to ze opravdu neco delaji a to vetsinou v pozadi... zadni fanfarum jako jine aliance.. Proste ze dne na den se dozvime ze se nekdo stal clenem.
Asi pro Skyteam opravdy nejdulezitejsi bitva byla Asie a Cina a ted kdyz vime ze ma China Southern ktera je nejvetsi Cinska spolecnost, Ted China Eastern a Shanghai Airlines tim maji podpalcem Beijing a Shanghai bez problemu. Korean je nejvetsi neCinska spolecnost letajici do Ciny! Ted nejvetsi taiwanska firma.
Pridejte tam Vietnam Airlines, China Eastern, Shanghai airlines, Tarom, Vietnam airlines, China Airlines - pozdeji i Garuda Indonesia.... je videt ze to neni az tam mala aliance! Zda se mi za ST zacal ze chtel nejvetsi dopravce v kazdem regionu (SU, DL/NW, AF/KL, CZ/MU apod..) a ted se soustreduje na lepeni nedostatku a diry v siti.
Garuda Indonesia jeste neni ale Indonesie a Vietnam je mozna 50%+ obyvatel Asie. Sice nekteri jsou lowyield and Vietnam se stava ekonomicky silnou a business tam roste nezkutecnym zpusobem. Timto by ST mela Asii bez jekychkoliv problemu.
Mnoho lidi porad debatuji oneworld (Cathay a Singapore) ale treba Oneworld nema zadneho Cinskeho partnera a jiz nikdo nezbyva tak tam maji nejhorsi pozici. Letat vse pres HK je pitomost a pak se neresi domestic. Prognozy napr. Vietnam-Cina a Indonesie-Cina a dal budou rust %%%%%%%%%
Pridam k tomu Aeroflot tak stale vidim ze i Star ma jistou nevyhodu.
Skyteam logicky dal veskere sily v regionu kde bude mit nejvetsi rust a budouci super ekonomika sveta! Takze Afrika a j Amerika sice jsou important ale je cas to nejak resit.
O Africe nejsou zadne jiste zpravy... prad se suska ale vetsinou jsou to ex-Francouzky naladene staty takze Alzir, Morocco apod. coz moc nepomuze.. Alzirsko mozna bude na EU black list!!!
Tentokrat 2 nejdulezitejsi bitvy jsou Indie a str/j.Amerika
Vsichni chteji videt JET airways ale kupodivu se nerozhodly a star je chce i kdyz maji Air India! King Fisher je Oneworld.. sice 5* spolecnost ale tech international flights neni mnoho... tak to neni -zatim- zadne velke terno.
J amerika jak tady debatujete... AR sice asi bude Skyteam ale opravdu maji spatnou reputaci ale toto se muze zmenit k lepsimu. Ted vsichni chteji Aviancu ale ty jsou hodne opatrne a vedi ze casem se mohou jen vybirat .. vsichni aliance se o ne snazi!
Ted Mexiko je JEN skyteam.. skoda Mexicana! a jsem zvedavy jak to ted bude... Jiz se snazeji HODNE rychle nabirat letouny a zavadeji lety kam upadla Mexicana. Mozna uvidime neco jak TAM pri krachu Varig... Spolecnost po par letech se stala obrem. Linky Aeromexico mozna porostou do J Ameriky. Dulezite ale mit nejake partnery pro domestic flights. Brazilie je nejak porad dulezita a vsichni se tam hrnou a chteji tam jistou pozici.