Primera - TATL s A321LR
Moderátor: j.ree
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Primera - TATL s A321LR
Zdá se že launch customerem A321LR bude skandinávská Primera Air (přes Air Lease Corp, která je oficálně launch customerem).
Chystají TATL z nových základen Stansted a CDG do New Yorku (EWR), Bostonu, Washingtonu a Toronta. Nevím přesně termín dodání, ale v jejich bookingu jsou první lety ze Stanstedu na Newark už 19. dubna 2018. Ceny začínají kolem 270 GBP = 7700 CZK za zpáteční bez zavazadla. Je k dispozici i premium economy
web https://primeraair.com/
vizualizace interiéru https://www.youtube.com/watch?v=whrhWgou2cQ
zdá se že rok 2018 bude docela zlomovej pro TATL trh a možná i celkově pro lowcost airlines.
Chystají TATL z nových základen Stansted a CDG do New Yorku (EWR), Bostonu, Washingtonu a Toronta. Nevím přesně termín dodání, ale v jejich bookingu jsou první lety ze Stanstedu na Newark už 19. dubna 2018. Ceny začínají kolem 270 GBP = 7700 CZK za zpáteční bez zavazadla. Je k dispozici i premium economy
web https://primeraair.com/
vizualizace interiéru https://www.youtube.com/watch?v=whrhWgou2cQ
zdá se že rok 2018 bude docela zlomovej pro TATL trh a možná i celkově pro lowcost airlines.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Fíha, tak to byla rychlost!
A koukám rychlým pohledem, ow EWR-STN se dá pořídít za $99
Ale fee za poplatek kartou $12.. tak chamtivý nebyl ani O'Leary
Jsem zvědavý, jak budou reagovat legacy dopravci..předpokládám, že tentokrát si nenechají vlak ujet tak, jako se to stalo při nástupu lowcostů na shorthaulech.
Ad. Primera Air..já vám nevím, ale to fakt grafikům docházejí nápady? Vždyť je to jak převlečenej Condor I když ano, pravda, ta šedá je o pár jemných odstínu světlejší
A koukám rychlým pohledem, ow EWR-STN se dá pořídít za $99
Ale fee za poplatek kartou $12.. tak chamtivý nebyl ani O'Leary
Jsem zvědavý, jak budou reagovat legacy dopravci..předpokládám, že tentokrát si nenechají vlak ujet tak, jako se to stalo při nástupu lowcostů na shorthaulech.
Ad. Primera Air..já vám nevím, ale to fakt grafikům docházejí nápady? Vždyť je to jak převlečenej Condor I když ano, pravda, ta šedá je o pár jemných odstínu světlejší
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
micaello: predpokladam, ze podobne jako na WOW Air (a v mensi mire Norwegian) a pozdeji Level atd., tedy minimalne.
TATL LCC umej zaujmout cisly, ale kdyz se pokusis o naskladani jakehokoli rozumneho produktu (jidlo, alespon jeden kufr at nahore nebo v podpalubi, sedacka ve ktere se necha prezit 8 hodin, let opacnym smerem (!) ) vyleze ti z toho suma, ktera je leckdy vyssi nez treba Lufthansa.
pozn. k (!) - tohle jsem s podivem zjistil u WOW Airu, a myslim, ze to uz je nekde hodne blizko hranice ilegalni zavadejici reklamy (a nevim z ktere strany). Zkuste si treba nakliknout jejich Americkou stranku, zjistite, ze proklamuji OW CHI-AMS treba od $99.... ze bych to treba zkombinoval s nabidkou OW AMS-CHI od 99 EUR...
tudle. Nabidka za 99 ow je
1. platna jen pro outbound smer
2. dostupna jen v ramci R/T letenky.
Tedy ve vysledku mate letenku za 99USD(CHIAMS)+199USD(AMSCHI)+ancillaries resp. 99EUR(AMSCHI)+149EUR(CHIAMS)+ancillaries.
Krom toho zaplatite 65EUR za carryon, at neletite jen s aktovkou, 20EUR minimalne za nejlevnejsi mista, at nezustanete na strednim sitzu, 30EUR za minalni obcerstveni at na palube nebo v KEF na transferu a najednou stoji 99(*2) eurova letenka 400.
Letenka s normalni aerolinkou, s priskokem a letem primo Evropa-ORG, s checkin kufrem a obcerstvenim v cene stoji 450.
TATL LCC umej zaujmout cisly, ale kdyz se pokusis o naskladani jakehokoli rozumneho produktu (jidlo, alespon jeden kufr at nahore nebo v podpalubi, sedacka ve ktere se necha prezit 8 hodin, let opacnym smerem (!) ) vyleze ti z toho suma, ktera je leckdy vyssi nez treba Lufthansa.
pozn. k (!) - tohle jsem s podivem zjistil u WOW Airu, a myslim, ze to uz je nekde hodne blizko hranice ilegalni zavadejici reklamy (a nevim z ktere strany). Zkuste si treba nakliknout jejich Americkou stranku, zjistite, ze proklamuji OW CHI-AMS treba od $99.... ze bych to treba zkombinoval s nabidkou OW AMS-CHI od 99 EUR...
tudle. Nabidka za 99 ow je
1. platna jen pro outbound smer
2. dostupna jen v ramci R/T letenky.
Tedy ve vysledku mate letenku za 99USD(CHIAMS)+199USD(AMSCHI)+ancillaries resp. 99EUR(AMSCHI)+149EUR(CHIAMS)+ancillaries.
Krom toho zaplatite 65EUR za carryon, at neletite jen s aktovkou, 20EUR minimalne za nejlevnejsi mista, at nezustanete na strednim sitzu, 30EUR za minalni obcerstveni at na palube nebo v KEF na transferu a najednou stoji 99(*2) eurova letenka 400.
Letenka s normalni aerolinkou, s priskokem a letem primo Evropa-ORG, s checkin kufrem a obcerstvenim v cene stoji 450.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Fabo píše:micaello: predpokladam, ze podobne jako na WOW Air (a v mensi mire Norwegian) a pozdeji Level atd., tedy minimalne.
TATL LCC umej zaujmout cisly, ale kdyz se pokusis o naskladani jakehokoli rozumneho produktu (jidlo, alespon jeden kufr at nahore nebo v podpalubi, sedacka ve ktere se necha prezit 8 hodin, let opacnym smerem (!) ) vyleze ti z toho suma, ktera je leckdy vyssi nez treba Lufthansa.
pozn. k (!) - tohle jsem s podivem zjistil u WOW Airu, a myslim, ze to uz je nekde hodne blizko hranice ilegalni zavadejici reklamy (a nevim z ktere strany). Zkuste si treba nakliknout jejich Americkou stranku, zjistite, ze proklamuji OW CHI-AMS treba od $99.... ze bych to treba zkombinoval s nabidkou OW AMS-CHI od 99 EUR...
tudle. Nabidka za 99 ow je
1. platna jen pro outbound smer
2. dostupna jen v ramci R/T letenky.
Tedy ve vysledku mate letenku za 99USD(CHIAMS)+199USD(AMSCHI)+ancillaries resp. 99EUR(AMSCHI)+149EUR(CHIAMS)+ancillaries.
Krom toho zaplatite 65EUR za carryon, at neletite jen s aktovkou, 20EUR minimalne za nejlevnejsi mista, at nezustanete na strednim sitzu, 30EUR za minalni obcerstveni at na palube nebo v KEF na transferu a najednou stoji 99(*2) eurova letenka 400.
Letenka s normalni aerolinkou, s priskokem a letem primo Evropa-ORG, s checkin kufrem a obcerstvenim v cene stoji 450.
Fabo, naprosta fantazie. Tvuj prispevek je dokonaly. Naprosto se s nim ztotoznuji. Tyto debilni low cost aerolinky pres ocean jsou hnus litani a bohuzel jak jsou hloupi lide a skaci na "levne" letenky napr u Kiwi, tak jsou hloupi lide a skaci na "levne" letenky s temito aerolinkami. Ja mam temer 50 TATLU za posledni 4 roky a jen dvakrat jsem letel s low cost carrier (WOW ze zvedavosti abych si zapsal prestup na islandu a DUB-YYT abych letel nejkratsi TATL..). Nikdy to totiz nevyslo vyrazne lepe (naoapak, vzdy to vyslo spise draz)...nehlede na kufr a misto, ale pro cloveka co lita casto tak i mile atd atd...
Je skoda, ze se najdou lide, kteri tyto letadla zaplni a litat LC pres ocean jim prijde normalni
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
moje zkušenosti s několika TATL, včetně low costů:
AirTransat: LGW - YYZ - 225 EUR ow (včetně kurfu a jídla) + FR BRQ-STN 800CZK (včetně příplatku za 20kg kufr) + 2x vlak a Tube v LON + přespání a sightseeing
Condor: FRA-YYZ - 210 EUR (včetně kurfu a rádoby jídla, které každý druhý nejedl)
LH: VIE-FRA-JFK: 400 EUR zpáteční
LOT: YYZ-WAW-VIE - 16500 kč - OW let kupovaný v ráno před večerním odletem (motivace: privátní emergency)...
- výsledek: znám-li předem přesné termíny příletu a odletu (např. typicky dovolená, business schůzka, konference...) je určitě klasická aerolinka lepší. Pokud termín odletu neznám (stáž, neznámo jak dlouhé dočasné pracovní nasazení, hostování ve sportovním týmu...), je hloupost si koupit otevřenou letenku nebo klasickou pár dnů předem přebookovávat. Tady může být lepší volbou koupě dvou nezávislých letenek u low costů, s tím, že zpáteční kouím v momentě kdy vím kdy poletím zpátky.
Tolik moje shrnutí mého zatím nereprezentativního vzorku TATL letů.
AirTransat: LGW - YYZ - 225 EUR ow (včetně kurfu a jídla) + FR BRQ-STN 800CZK (včetně příplatku za 20kg kufr) + 2x vlak a Tube v LON + přespání a sightseeing
Condor: FRA-YYZ - 210 EUR (včetně kurfu a rádoby jídla, které každý druhý nejedl)
LH: VIE-FRA-JFK: 400 EUR zpáteční
LOT: YYZ-WAW-VIE - 16500 kč - OW let kupovaný v ráno před večerním odletem (motivace: privátní emergency)...
- výsledek: znám-li předem přesné termíny příletu a odletu (např. typicky dovolená, business schůzka, konference...) je určitě klasická aerolinka lepší. Pokud termín odletu neznám (stáž, neznámo jak dlouhé dočasné pracovní nasazení, hostování ve sportovním týmu...), je hloupost si koupit otevřenou letenku nebo klasickou pár dnů předem přebookovávat. Tady může být lepší volbou koupě dvou nezávislých letenek u low costů, s tím, že zpáteční kouím v momentě kdy vím kdy poletím zpátky.
Tolik moje shrnutí mého zatím nereprezentativního vzorku TATL letů.
Naposledy upravil(a) Marty-t dne 21. 02. 2018, 15:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Vy to pořád nechápete, to je ta stejná písnička jak s Ryanairem po evropě. Dobytčák pro hlupáky a kdesi cosi... a samozřejmě že to kolikrát vyjde se vším všudy dráž než LH.
Ale je to hlavně zásluha těchdle lowcost dopravců že i s tou LH se po evropě proletíte za 100 eur a přes oceán za 400 eur. Já taky vždycky radši sáhnu po LH, ale jsem lowcostům za tohle neskonale vděčnej a vy byste měli být taky
Ale je to hlavně zásluha těchdle lowcost dopravců že i s tou LH se po evropě proletíte za 100 eur a přes oceán za 400 eur. Já taky vždycky radši sáhnu po LH, ale jsem lowcostům za tohle neskonale vděčnej a vy byste měli být taky
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Ryanair alespon kdyz rekne, ze ti proda letenku za 199 korun, tak ti ji fakt proda
krom toho, osobne si nemyslim, ze by pokles cen letenek na TATL byl reakci na tyhle LCC. Situace v dobe kdy treba WOW zacinal, byla vicemene identicka, ty ceny klesli uz driv
krom toho, osobne si nemyslim, ze by pokles cen letenek na TATL byl reakci na tyhle LCC. Situace v dobe kdy treba WOW zacinal, byla vicemene identicka, ty ceny klesli uz driv
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
No ale řekl bych, že zrovna ve Skandinávii byl ten pokles největší.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Fabo píše:Ryanair alespon kdyz rekne, ze ti proda letenku za 199 korun, tak ti ji fakt proda
krom toho, osobne si nemyslim, ze by pokles cen letenek na TATL byl reakci na tyhle LCC. Situace v dobe kdy treba WOW zacinal, byla vicemene identicka, ty ceny klesli uz driv
Ten pokles o kterým mluvím ještě samozřejmě nenastal. To letadlo ještě není ani v provozu. Pokles můžeme čekat někdy v roce 2019 až jich bude v provozu větší počet u operátorů jako Norwegian apod. Do té doby by aspoň neměl nastat nějakej dramatickej růst cen u tradičních dopravců, pokud nebude zas nějakej výkyv cen ropy.
Re: Primera - TATL s A321LR
LCC na TATL maju zmysel asi len na OW letenky, ktore su u "tradicnych" dopravcov dost drahe. To sa LCC TATL uz potom na OW oplaca aj v nejakej premium/biz kabine.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Milý José zero zero seven…respektuji a snažím se pokaždé pochopit názory v diskuzi každého přispívajícího člena na airways.cz. U tebe se bohužel za celou dobu, co jsem aktivní člen, snažím, odhadem tak v 99% případů neúspěšně. Možná bude lepší, když se budeš ne částečně, ale plnohodnotně věnovat designům a o letadlech psát do diskuze na novinkách či idnesu. Měj se krásně.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
MarcosFT píše:Milý José zero zero seven…respektuji a snažím se pokaždé pochopit názory v diskuzi každého přispívajícího člena na airways.cz. U tebe se bohužel za celou dobu, co jsem aktivní člen, snažím, odhadem tak v 99% případů neúspěšně. Možná bude lepší, když se budeš ne částečně, ale plnohodnotně věnovat designům a o letadlech psát do diskuze na novinkách či idnesu. Měj se krásně.
Resepekt není posílat někoho do diskuse na Novinky... Pokud něco nechápeš, tak to může být znamení, že by sis měl doplnit vzdělání. A pokud s nějakým nározem nesouhlasíš, tak je rozumnější reagovat "nesouhlasím, protože..." a uvést nějaký argumenty. Útoky ad hominem jsou ubohost.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Tak Primera Air skončila dřív než pořádně začala - dneska to zabalili
Prej je potopil hlavně nečekanej odpis cele mašiny loni, a zpoždění dodávky A321neo letos...
Prej je potopil hlavně nečekanej odpis cele mašiny loni, a zpoždění dodávky A321neo letos...
-
- Prodejce
- Příspěvky: 4294
- Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
- Bydliště: na vejminku
- Stav: Offline
Re: Primera - TATL s A321LR
Aerolinka, o jejíž existenci se dozvídám až v den jejího krachu... to bych neřek, že je něco takového vůbec možné. A je.
I když Primera, to už jsem někdy někde slyšel. Neměla ta aerolinka ve znaku kondom? Ale ono je to asi už jedno.
I když Primera, to už jsem někdy někde slyšel. Neměla ta aerolinka ve znaku kondom? Ale ono je to asi už jedno.
Re: Primera - TATL s A321LR
Koncia po 14 rokoch ...